PDA

Bekijk Volledige Versie : Tuifly.be annulering vluchten Florida



Dhv9
17-05-20, 08:25
Hoi!

wij hebben geboekt voor BRU-Miami voor half september 2020. Gisteren een mail ontvangen dat de vlucht geannuleerd is en wij een voucher ontvangen.
Bijzonder dat nu al de vlucht geannuleerd is toch? Omdat Tuifly.be (en NL) geen tickets meer naar Florida aanbieden hoop ik dat wij geld terug kunnen krijgen.
Andere al dezelfde ervaring?

Jessica0309
17-05-20, 09:28
Nee, nog geen ervaring maar wij wachten op de annulering (hoop van niet maar denk het wel) van Eurowings.
DUS-MIA op 7 augustus.
ook Eurowings stopt met vliegen op Florida dus wij hopen ook op refund.

Bullyleo
17-05-20, 20:09
Hoi!

wij hebben geboekt voor BRU-Miami voor half september 2020. Gisteren een mail ontvangen dat de vlucht geannuleerd is en wij een voucher ontvangen.
Bijzonder dat nu al de vlucht geannuleerd is toch? Omdat Tuifly.be (en NL) geen tickets meer naar Florida aanbieden hoop ik dat wij geld terug kunnen krijgen.
Andere al dezelfde ervaring?
Wij zouden 27/9 met Delta rechtstreeks van Amsterdam naar Tampa vliegen. Ook deze vlucht is geannuleerd. Gek genoeg konden we wel omboeken naar een vlucht met overstap, wat we dan ook gedaan hebben. Ik zou eens kijken of je alsnog een vlucht met overstap kunt boeken.

betsydijkstra
17-05-20, 20:28
Als ik dit zo lees lijkt het wel dat er dit hele jaar niet meer wordt gevlogen naar usa. Je zou toch zeggen dat het toch echt wel weer opgestart moet worden. Het lijkt me dat florida toch echt wel weer vakantiegangers kan ontvangen over een 2/3 maanden..het zal ook wel moeten. De schuldenberg is niet te overzien, ook rampzalig voor alle luchtvaartmaatschappijen. Dit kan echt niet te lang dure !

Cindy1969
17-05-20, 20:42
TUI stopt sowieso met vliegen op Florida, zou dat al doen voor Corona uitbrak, dus dat ligt even anders. Vandaar de vraag van de topic opener.

utah
18-05-20, 05:18
Ligt het nu aan mij dat ik het verschil niet zie, of zijn tickets immens duur geworden intussen? Verleden jaar met Delta Comfort + BRU-MIA heen en terug was 1400€ voor 2. Nu meer dan het dubbele in dezelfde periode.

Vera12345
19-05-20, 15:19
Wij hadden ook geboekt bij TUIFly BE naar Miami voor 18-07. Ook geannuleerd, wij kregen te horen dat ze tot eind oktober sowieso niet meer vliegen naar Amerika en dat het daarna niet duidelijk is of ze het nog gaan hervatten.

corrus
20-05-20, 17:02
Wij zouden 27/9 met Delta rechtstreeks van Amsterdam naar Tampa vliegen. Ook deze vlucht is geannuleerd. Gek genoeg konden we wel omboeken naar een vlucht met overstap, wat we dan ook gedaan hebben. Ik zou eens kijken of je alsnog een vlucht met overstap kunt boeken.DELTA heeft ALLe rechtstreekse vluchten naar Florida gecanceld.
Het enige wat rest zijn de vluchten via Detroit en Atlanta (is toch niet zo slecht als je zou denken).

Bullyleo
20-05-20, 19:38
Het enige wat rest zijn de vluchten via Detroit en Atlanta (is toch niet zo slecht als je zou denken).
En via JFK, onze vlucht gaat nu AMS-JFK-TPA en terug TPA-ATL-AMS.

elstars
20-05-20, 21:59
En via Boston, onze terugvlucht is MCO-BOS-AMS.

mattrob
20-05-20, 22:08
En ze gaan inmiddels weer meerdere vluchten opstarten volgens mij. Dus binnenkort nog iets meer opties, al blijft het beperkt uiteraard.

Frans1949
25-05-20, 15:41
Dat Tui Nederland niet meer zou vliegen naar Sanford/Miami was al een tijdje bekend.
Maar lange tijd stond er in Tui.be een vlucht naar Mia vanaf Brussel.
Kennelijk heeft Tui.be in hun ongelooflijke wijsheid besloten ook die vluchten te schappen.:(

corrus
26-05-20, 11:18
Tja, daar kon je op wachten Frans... :-)

Frans1949
26-05-20, 13:30
Tja, daar kon je op wachten Frans... :-)

Tja, het is niet anders.
Ik zit nu te kijken naar een vlucht op 6 oktober naar MCO via Detroit en dan terug op 31 maart direct MCO naar AMS.
Dat is te boeken voor 570 euro direct bij KLM.
iemand betere ideeën?