PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nirak.....aka.....Karin



Nirak
07-11-04, 01:46
Hallo Allemaal,

Mijn naam is dus Karin, maar die was als gebruikersnaam al bezet, dus ik heb 'm voor het gemak maar omgedraaid.
Wij (mijn man Mario en ik) zijn sinds een paar jaar verslaafd aan Florida, en net terug van een (veel te) kort bezoek aan Orlando en Ft Myers.
Vol heimwee zit ik nu in dit koude kikkerlandje te surfen door Florida's cyberspace.....met natuurlijk de volgende trip alweer in mijn achterhoofd....en ik kwam op die manier op dit forum terecht.

Er staat hier veel goede en bruikbare info...en jullie komen allemaal hartstikke vriendelijk over....

Groetjes,
Karin

Ebelix
07-11-04, 14:51
Karin,

Welkom. Het is hier altijd gezellig. Stel je vragen want er is genoeg kennis in dit forum om alle vragen te beantwoorden.

Heb je toevallig ook nog een reisverslag gemaakt van je trips naar Florida :?: Als je ze hebt passen ze ook mooi op deze site.

Nirak
12-11-04, 00:07
Hallo Ebelix,

Bedankt voor de hartelijke ontvangst... :D

En nee..ik heb geen verslag gemaakt van onze trip. Hij heeft helaas ook maar 8 dagen geduurd.....Het was een reis met een doel..nl. het bezoeken van een concert in Ft Myers (van Wynonna Judd....daar heeft waarschijnlijk niemand hier ooit van gehoord of misschien vaag.....).

Maar volgende keer gaan we beslist weer langer, en dan zal ik zeker een verslag maken.

groetjes,
Karin

Petra/VS
16-11-04, 15:53
Hoi Karin,

Ja, hoor, ik heb wel van Wynona gehoord, ook van haar moeder Naomi. Hoe was het concert?

Nirak
16-11-04, 22:59
Hallo Petra,

Dank voor je reactie.....en met 'hier' bedoelde ik eigenlijk Nederland.... stom he... :oops: ik dacht er helemaal niet aan dat er natuurlijk ook mensen lid zijn van het forum die in de States wonen, waar Wynonna natuurlijk wel wat meer bekend is.

Het concert was hartstikke goed...ik heb er van genoten...en het was elk uurtje reizen (in totaal toch wel zo'n 13 uur denk ik) meer dan waard voor mij.

Verder was het sowieso fijn om weer even in Florida te zijn.....kan ik er weer een Hollands wintertje tegen.....

groetjes,
Karin