PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkoop villa in Davenport Florida



peterwoudje
18-02-20, 10:00
Wij zijn van plan onze villa te verkopen, Mochten er eventueel potentiële kopers zijn stuur me dan een p.b. voor meer informatie.

Roy Reuter
26-02-20, 09:31
Hoi Peter,

Ik ontvang graag meer informatie, maar zie geen optie om een PB te sturen. Waarschijnlijk kijk ik erover heen. Een mail sturen, mocht ik in ieder geval niet. :)

utah
02-03-20, 13:19
Ook hier interesse. Hoe verder informeren?

knaapje
03-03-20, 11:23
Wij zijn van plan onze villa te verkopen, Mochten er eventueel potentiële kopers zijn stuur me dan een p.b. voor meer informatie.

Als je PB-tjes wilt ontvangen zal je de blokkade in je profiel moeten veranderen, zo schiet het niet op.

Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:09
Mijn account ligt er uit, stuur svp bij eventuele interesse je emailadres naar mij toe, mijn adres is pvp56@hotmail.com

Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:10
Mijn account ligt er uit, stuur svp bij eventuele interesse je emailadres naar mij toe, mijn adres is pvp56@hotmail.com

Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:19
Krijg iedere keer dit bericht en kan niets meer wijzigen, al 2 x geprobeerd reactie te krijgen van de moderator, lukt nog niet �� heb mijn email adres willen veranderen en sindsdien komt die boodschap.

je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn.