Bekijk Volledige Versie : Verkoop villa in Davenport Florida
peterwoudje
18-02-20, 10:00
Wij zijn van plan onze villa te verkopen, Mochten er eventueel potentiële kopers zijn stuur me dan een p.b. voor meer informatie.
Roy Reuter
26-02-20, 09:31
Hoi Peter,
Ik ontvang graag meer informatie, maar zie geen optie om een PB te sturen. Waarschijnlijk kijk ik erover heen. Een mail sturen, mocht ik in ieder geval niet. :)
Ook hier interesse. Hoe verder informeren?
Wij zijn van plan onze villa te verkopen, Mochten er eventueel potentiële kopers zijn stuur me dan een p.b. voor meer informatie.
Als je PB-tjes wilt ontvangen zal je de blokkade in je profiel moeten veranderen, zo schiet het niet op.
Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:09
Mijn account ligt er uit, stuur svp bij eventuele interesse je emailadres naar mij toe, mijn adres is pvp56@hotmail.com
Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:10
Mijn account ligt er uit, stuur svp bij eventuele interesse je emailadres naar mij toe, mijn adres is pvp56@hotmail.com
Woudette van Pruijssen
03-03-20, 15:19
Krijg iedere keer dit bericht en kan niets meer wijzigen, al 2 x geprobeerd reactie te krijgen van de moderator, lukt nog niet heb mijn email adres willen veranderen en sindsdien komt die boodschap.
je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn.