PDA

Bekijk Volledige Versie : reisverslag fam marcelis 17 april - 5 mei 2020



marcelis10
11-01-20, 15:35
Ook dit jaar gaan we weer naar Florida. We hebben inmiddels meerdere gezinnen aangestoken met het Florida virus dus zijn we met 4 gezinnen tegelijkertijd in Florida. Hopelijk gaan zij het net zo leuk vinden als wij. Ik heb alvast een blog aangemaakt. We zouden het leuk vinden als jullie mee lezen.



https://inflorida2020.blogspot.com/2020/01/en-we-gaan-weer.html

Krullenbol
12-01-20, 09:19
Leuk ik ga meelezen... Je zult het nog druk krijgen als reisleider :p

Dddddaan
27-02-20, 13:52
Gaat gezellig worden:rolleyes:

stephie
27-02-20, 19:09
Gezellig en leuk vooruitzicht!

sunnyrojo
27-02-20, 22:02
Grappig wij gaan exact dezelfde periode, had al gekeken maar niet dezelfde vlucht jammer:cool:

marcelis10
03-03-20, 20:53
sunnyrojo, ook een leuk vooruitzicht. Ik zie dat jullie een eigen villa hebben daar. Dat is helemaal ideaal. Hebben wij ook wel eens over nagedacht maar volgens mij komt er veel bij kijken. Wie weet komen we elkaar nog tegen. Zou leuk zijn.

Patrick
04-03-20, 14:15
Wij gaan een weekje na jullie, kan het dus nog even volgen :-)

sunnyrojo
06-03-20, 07:49
Aftellen is begonnen toch?heerlijk die hotels aan de kust, zien er prachtig uit:cool: De voorpret alleen al!
De villa is inderdaad heerlijk, en als je het leuk vindt in ons blog kun je zien hoe spannend het eigenlijk was om hieraan te beginnen.

marcelis10
07-04-20, 16:34
Helaas gaat de hele reis niet door. Zo lang naar uitgekeken. Was ook geen gewone reis deze keer aangezien we met 4 gezinnen zouden gaan. Uiteraard begrijp ik het allemaal maar toch wel erg balen. We gaan proberen deze reis te verzetten naar volgend jaar. In principe gaan we 28 november nog naar Florida met aansluitend een paar dagen New York. Als alles dan weer goed is tenminste.

sunnyrojo
07-04-20, 17:07
Jammer,voor ons ook niet helaas niet, we hopen dat de reis in juli naar het zuidwesten wel doorgaat, we wachten maar af........
Heel veel mensen die geboekt hebben schuiven het door naar volgend jaar, gaat hopelijk gezellig druk worden:cool:

nicolea
12-04-20, 08:56
Jammer,voor ons ook niet helaas niet, we hopen dat de reis in juli naar het zuidwesten wel doorgaat, we wachten maar af........
Heel veel mensen die geboekt hebben schuiven het door naar volgend jaar, gaat hopelijk gezellig druk worden:cool:

Waarschijnlijk net zoveel mensen als dit jaar dan :rolleyes: