PDA

Bekijk Volledige Versie : Merchandise



disney_cutie
13-06-06, 21:14
Iemand heeft me gevraagd om schoolspullen (schriften, gum, liniaal enz.) mee te nemen vanuit Disney.
Is dit überhaupt te krijgen in de winkeltjes van WDW :?:
Misschien hebben jullie meer goede tips voor souvenirs? :D

Nicole
13-06-06, 22:04
Alles maar echt alles is te koop in disney winkeltjes. Maar dan wel met alles van disney erop.
Helemal geweldig !!!!

Nicole

Eric
13-06-06, 22:10
Misschien hebben jullie meer goede tips voor souvenirs? :D
Wat dacht je van de meer dan 100.000 artikelen met Disney die te koop zijn in Orlando ???? Ik zou zeggen: Maak je keuze !
Eric

pascalbrouwers
13-06-06, 22:13
Misschien hebben jullie meer goede tips voor souvenirs? :D[/quote]

Je naam laten schrijven in het Japans of chinees.
(1 vd 2 talen)
Ziet er leuk uit en de karakters hebben ook nog een betekenis.

Dit kun je laten doen in Down Town.

De winkel waar je de pins kunt kopen, moet je betalen.
Het maken hiervan gebeurd buiten tegenover de winkel.


Groetjes,
Pascal

mickmak
13-06-06, 23:49
Je kan het beste bij de Wallmart kijken. Daar liggen de spullen van het vorige seizoen voor heel veel minder.
Ook in de Disney outlet is vanalles te koop en genoeg te vinden.
In de parken en down town is het een stuk duurder.

Jackie

Maria-Anna
15-06-06, 13:27
Wat dacht je van de meer dan 100.000 artikelen met Disney die te koop zijn in Orlando ???? Ik zou zeggen: Maak je keuze !
Eric

Maar ik begreep dat Disney_Cutie bedoelde qua schoolspullen goede tips...?
Ik denk ook dat je misschien bij de supermarkten voordelig leuke algemene schoolspullen kan kopen om als souvenir mee te nemen naar Nederland.
Maar voor de Disney schoolspullen van bijvoorbeeld Disney-Cuties zal je het beste in Disney's BoardWalk of Downtown Disney kunnen kijken, denk ik. Die zijn ook al in Nederland hier en daar te koop maar erg duur!

En als naast schoolspullen nog iets anders meeneemt als souvenir dan is Pascal's tip om de naam te laten schrijven in het Japans of chinees ook een goeie!

Veel Shopping-fun toegewenst! :wink:

Ta2 Gerrit
15-06-06, 14:58
Maar ik begreep dat Disney_Cutie bedoelde qua schoolspullen goede tips...?
Ik denk ook dat je misschien bij de supermarkten voordelig leuke algemene schoolspullen kan kopen om als souvenir mee te nemen naar Nederland.

Veel Shopping-fun toegewenst! :wink:

Ik zal even de honneurs voor Michael66 waarnemen :wink: , ook voor deze spullen kun je zeer goed terecht bij Wal*Mart.

Ik denk dat we maar een commissie moeten gaan vragen, Michael :lol:

Michael66
15-06-06, 19:09
Ik zal even de honneurs voor Michael66 waarnemen :wink: , ook voor deze spullen kun je zeer goed terecht bij Wal*Mart.

Ik denk dat we maar een commissie moeten gaan vragen, Michael :lol:
Thanx Gerrit.
WalMart is een hele goede wat schoolspullen betret. Target trouwens ook. Als je eind augustus in Florida bent, kun je nog extra profiteren vanwege de tax-holiday die geldt voor schoolspullen: geen tax op schoolspul tot $10 en kleding tot $50.
Commissie? Nee, wat mij betreft niet. Het gaat uiteindelijk om de fun, die we zelf hebben en anderen kunnen bezorgen. No more, no less.