PDA

Bekijk Volledige Versie : Kerstvakantie in Florida van Elstars 24 december 2019 tot 7 januari 2020



elstars
26-12-19, 02:56
We zitten in Florida voor onze kerstvakantie en zijn op 24 december aangekomen. De eerste Kerstdag hebben we achter de rug. Een heerlijke rustige dag in een fijne villa. De heenreis was fantastisch. We hadden een overstap in Washington DC en op de vlucht daar naartoe kregen we een groot kerstcadeau van United Airlines: een gratis upgrade naar de Business Class. Nog nooit eerder gehad, dus dit was een prachtige belevenis waar we met volle teugen van hebben genoten. Zo is vliegen echt een feest.
We hebben een reisverslag waar we om de paar dagen wat zullen schrijven. De eerste verslagen staan inmiddels online, zie

https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-kerst-2019/

Cindy1969
26-12-19, 06:25
Wow, wat een mazzel met die upgrade! Veel plezier! Zal vanavond de blog even gaan lezen.

hannie
26-12-19, 09:03
Heerlijk om met kerst in FL te zijn. En idd,wat een prachtig kerstkado van United. Zo wil iedereen graag reizen, kan me voorstellen dat jullie er van genoten hebben.

stephie
26-12-19, 10:27
Wat leuk, jullie zijn er weer! En ik ben jaloers! (Zoals altijd). Heel veel plezier, ik ga snel de eerste verslagen lezen. Maar wat gaaf dat jullie een upgrade kregen zeg. Lijkt me een super ervaring.

Cindy1969
04-01-20, 07:31
Even bijgelezen, wat een zaligheid om daar te mogen zijn in deze periode. Die zon, de stranden, zucht... Veel plezier nog!