PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ellen



ellenB
13-06-06, 10:05
Hallo!
Mijn man en ik zijn behoorlijk gek van Amerika. De vrijheid en de natuur vinden we geweldig. We hebben al flink wat staten bekeken met ons favo vervoersmiddel, de camper en dan weer als favo de D21! Dit jaar gaan we voor de 2e keer naar Florida, we willen weer een poging doen om de lancering van de Spaceshuttle mee te maken. We vertrekken 28 juni! Wel jammer dat het daar dan bloedjeheet is, kunnen we slecht tegen, maar je moet er wat voor over hebben he!!!!

Eric
13-06-06, 10:13
Hallo Ellen, welkom op dit forum.
Jullie gaan al gauw, en zijn dus al druk bezig met de voorbereidingen.
Ik hoop dat jullie de lancering kunnen meemaken, wij zijn net te laat daar (15 juli).
Eric

Dr. Phlox
13-06-06, 12:46
Hallo!
Mijn man en ik zijn behoorlijk gek van Amerika. De vrijheid en de natuur vinden we geweldig. We hebben al flink wat staten bekeken met ons favo vervoersmiddel, de camper en dan weer als favo de D21! Dit jaar gaan we voor de 2e keer naar Florida, we willen weer een poging doen om de lancering van de Spaceshuttle mee te maken. We vertrekken 28 juni! Wel jammer dat het daar dan bloedjeheet is, kunnen we slecht tegen, maar je moet er wat voor over hebben he!!!!

Hoi ellen,
Welkom op het Forum. Ben wel jaloers op jullie om de lancering mee te maken. Maak maar nooie foto's dan kunnen wij ook genieten :lol:
Alvast een fijne vakantie toegewenst.
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

Tina
23-06-06, 22:17
Hoi Ellen,

Van harte welkom op dit forum. Het lijkt me geweldig om met een camper door Amerika te trekken. Staat hoog op mijn wensenlijst (en die is heel lang) :roll: .