PDA

Bekijk Volledige Versie : Loews Royal Pacific hotel



Jessica0309
26-10-19, 11:21
Hoi allemaal,

wij gaan augustus 2020 weer naar Florida en gaan na 16 jaar weer een x terug naar Universal!
We nemen dan een 14 daags onbeperkt ticket. Meestal boeken we tickets bij attraction tickets direct.

Omdat het vrij druk is in die periode hebben wij besloten om in bovenstaand hotel een overnachting te boeken ivm express tickets. Dan hebben we in ieder geval 2 dagen dat we overal in kunnen wat we willen zonder al te lange wachttijden.
De rest van de dagen dat we gaan kijken we per keer wat we doen.

We weten dat het hotel prijzig is maar hebben het er voor over.
Alleen is mijn vraag of jullie weten of er door het jaar heen voor dit hotel nog aanbiedingen langskomen (denkend aan black friday oid) of dat de prijzen vrij constant blijven...

mattrob
26-10-19, 20:56
Ik zou het zeker in de gaten houden ja, ik heb wel gehoord van acties via Expedia, en zelfs via Hotwire. Je weet het nooit zeker natuurlijk ... Als het daar storm loopt, zullen ze geen acties doen, zo werkt het nou ook eenmaal. In ieder geval een heel slim idee om te doen ! Misschien dat je nu al kan boeken, met optie van (gratis) annuleren ? Succes !

Mushu
27-10-19, 00:38
Misschien heb je hier wat aan: https://www.mousesavers.com/universal-orlando-discounts-and-deals/#hotel

Jessica0309
28-10-19, 10:06
Bedankt alvast voor de reacties. Expedia is op dit moment het goedkoopst met gratis annuleren.
Alleen staat bij expedia niet expliciet vermeld dat er express passen bij zitten, dat staat bij alle andere boekingssites wel.

Mag ik ervan uitgaan dat bij dit hotel altijd de express passen inclusief zijn? Of moet ik hierover contact opnemen met expedia?

mattrob
28-10-19, 15:04
Dat is inderdaad altijd zo. En je kan al in de ochtend vroeg de Express passen ophalen, en het geldt dan inderdaad 2 volle dagen !