PDA

Bekijk Volledige Versie : Valet parking Schiphol, welke is wel ok?



meisje
15-09-19, 09:41
Vraag over het parkeren en laten staan van de auto op Schiphol. We willen het liefst de auto via valet parking parkeren. Normaal staan we altijd op lang parkeren van Schiphol, ook prima maar dit keer toch anders bedacht. Wie heeft ervaring met de officiële valet parking Schiphol.

thanx meisje

Carthrax
15-09-19, 13:33
Tot nu toe 2x bij Schiphol P6 Valet geweest en zeer goed bevallen. Deze is van Schiphol zelf. De volgende keer ga ik hier zeker weer gebruik van maken.
https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p6-valet-parking/

Mushu
15-09-19, 14:32
Hier ook goede ervaring met valet parking van Schiphol zelf (p6). Inrijden, auto wordt gescand, parkeren en sleutels inleveren. Ophalen ging snel en je krijgt ook nog een flesje water aangeboden. Dit is dus echt de valet parking van schiphol zelf, het kantoor waar je de sleutel weer ophaalt, bevindt zich in de garage en is dus super dichtbij en alles overdekt.

Ilse_
15-09-19, 16:24
Wij hebben nu 2x gebruik gemaakt van VIP Parking Schiphol. Auto brengen en halen bij vertrekhallen 2/3. Beide keren erg goed bevallen.

meisje
15-09-19, 16:45
Dank je wel!

meisje
15-09-19, 16:49
Ilse, dat is ook de duurste optie toch? Voor 2 weken 750,- ��

Ilse_
15-09-19, 19:44
Nou nee. we hebben afgelopen zomer voor 26 dagen 195 euro betaald.

www.vip-parking.com


Ilse, dat is ook de duurste optie toch? Voor 2 weken 750,- ��

verhagena
16-09-19, 17:29
Ik betaal nooit meer dan € 18,00 voor 21 dagen voor 3 personen en auto staat nog ''veilig'' ook...:cool:

meisje
16-09-19, 17:35
Wil je ook delen waar je dit zo goedkoop kan doen?!?

verhagena
16-09-19, 17:45
Wil je ook delen waar je dit zo goedkoop kan doen?!?

In de buurt van Schiphol te gaan wonen en dan met de bus te gaan ;-) oké gemeen ik weet, zou uitkijken met wat je kiest, waar ik woon worden de auto's overal en nergens geplaatst door malafide bedrijven met alle gevolgen van dien.

meisje
16-09-19, 18:36
Hahaha nee dat doen we maar niet :p Maar klopt idd, heel veel slechte bedrijven die misbruik maken van vakantiegangers die de auto veilig willen parkeren. Vandaar mijn vraag ook!

Cindy1969
16-09-19, 20:02
Ik weet niet of je persé valet parking wil doen, maar heb zelf laatste keer geparkeerd bij Q Park in Hoofddorp. Vanaf 5 uur 's ochtends rijdt er een gewone lijnbus lijn 300 elke 10 minuten naar Schiphol. Is mij erg goed bevallen vanwege het parkeertarief. Betaalde iets van EUR 68 voor 15 dagen.
https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/hoofddorp/spaarne-gasthuis/

verhagena
16-09-19, 20:12
Qpark bij het station bedoel je? Wordt erg veel ingebroken daar omdat er in de nachtelijke uren weinig activiteit is daar behalve een hotel. Oh sorry lees nu SpaarneGasthuis, ja die is een stuk beter maja ligt eraan waar je vandaan komt, zuidtangent 300 en 397(nieuw vennep) rijden idd om de 5-6 min. Verbaast me dan wel dat je daar zo lang mag parkeren aangezien het een garage is voor bezoekers en medewerkers van het Ziekenhuis.


Ik weet niet of je persé valet parking wil doen, maar heb zelf laatste keer geparkeerd bij Q Park in Hoofddorp. Vanaf 5 uur 's ochtends rijdt er een gewone lijnbus lijn 300 elke 10 minuten naar Schiphol. Is mij erg goed bevallen vanwege het parkeertarief. Betaalde iets van EUR 68 voor 15 dagen.
https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/hoofddorp/spaarne-gasthuis/

Cindy1969
16-09-19, 21:14
Ja die bedoel ik idd, bij Spaarne Gasthuis. Ik kom vanaf Heiloo, en kan dan net voor de drukte bij Schiphol de A9 af, en op de terugweg net na de drukte de A9 weer op. Erg goed bevallen.
En geen idee hoe ze dat geregeld hebben. Stond er in mei, garage was ook lang niet vol. Mijn beviel het in ieder geval erg goed, ga voor februari weer reserveren.

verhagena
16-09-19, 21:32
Als je geen zin hebt om met koffers naar boven te slepen kun je ook nog de 197 nemen, zie je nog wat van de omgeving en stopt gewoon beneden:)

Cindy1969
17-09-19, 11:20
Thanx voor de tip haha. Gelukkig is er een lift naar boven, maar goed om te weten dat ik ook nog een andere bus kan nemen.

daveytje
17-09-19, 11:53
Jammer dat men bij een ziekenhuis gaat parkeren om op vakantie te gaan. Op sommige momenten vaak al weinig plek.

meisje
17-09-19, 12:21
Misschien niet de plek om te oordelen waar iemand gaat parkeren... dat was ook niet de intentie van mijn vraag. Laten we het gezellig houden en tips delen

Cindy1969
17-09-19, 14:04
Jammer dat men bij een ziekenhuis gaat parkeren om op vakantie te gaan. Op sommige momenten vaak al weinig plek.

Oordeel alleen als je ook weet waar je over praat. Q Park heeft dus een deel van deze parkeergarage hiervoor ter beschikking, en zal dit gehuurd hebben van dit ziekenhuis ofzo. Het is gewoon een legale parkeergarage hoor.

daveytje
17-09-19, 17:21
Oordeel alleen als je ook weet waar je over praat. Q Park heeft dus een deel van deze parkeergarage hiervoor ter beschikking, en zal dit gehuurd hebben van dit ziekenhuis ofzo. Het is gewoon een legale parkeergarage hoor.
ik had niet op de link geklikt inderdaad, las ziekenhuis en parkeerplaats ziekenhuis. En weet uit ervaring dat er veel op parkeerplaatsen geparkeerd wordt bij een ziekenhuis door mensen die daar niets te zoeken hebben. Dat dit bij dit ziekenhuis anders is had ik niet gezien. Sorry.....

Cindy1969
17-09-19, 21:45
Zou ik nooit doen, zoals ik ook nooit ergens in een woonwijk in de buurt van Schiphol zou parkeren om kosten te besparen.
Maar zo zie je maar, eerst lezen, dan oordelen ;)

verhagena
18-09-19, 13:10
Nou geloof me dit gebeurd dagelijks.....

Zou ik nooit doen, zoals ik ook nooit ergens in een woonwijk in de buurt van Schiphol zou parkeren om kosten te besparen.
Maar zo zie je maar, eerst lezen, dan oordelen ;)

verhagena
18-09-19, 16:21
Vandaag bekend geworden,

https://haarlemmermeergemeente.nl/nieuws/valet-parkingbedrijf-met-noorderzon-vertrokken?utm_source=Facebook&utm_medium=Social&utm_campaign=valet%20parking


Nou geloof me dit gebeurd dagelijks.....

sunnyrojo
24-09-19, 14:32
ja of dat ze de auto gewoon in een woonwijk parkeren, gelukkig wonen wij redelijk dicht bij Schiphol en slepen we de koffers gewoon mee de trein in:cool:
Voor mensen die wat verder weg wonen is het zeker nuttig om hier de betrouwbare adressen te posten.
Wij vertrokken in juni vanaf Brussel en hadden ook een valet parking op internet gevonden, niks mis mee hoor maar toch vraag je je even af waar ze je je auto stallen, het is toch een risico, gelukkig goed gegaan.