PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Stephie: New York 2019



stephie
02-09-19, 20:08
Aanstaande woensdag ga ik samen met mijn moeder 5 dagen naar NYC. Ook zullen wij een dag naar Philadelphia gaan.
Ik ga een blog bijhouden. Deze maak ik via dezelfde website aan, waar ik afgelopen vakantie ook mijn blog heb gemaakt en gepost:
sgvb36.home.blog (http://Sgvb36.home.blog)

Cindy1969
02-09-19, 20:38
Veel plezier alvast, en goede reis! hopelijk geen last van eventuele afzwaaiers van Dorian.
Ik ga meelezen.

Ilse_
02-09-19, 20:51
Alvast een goede reis en ik ga meelezen. We gaan zelf met kerst dus leuk om nu alvast weer wat verhalen te lezen !!

elstars
02-09-19, 21:10
Een fijne vakantie gewenst! Leuk dat je met je moeder gaat. Goede reis en we zullen weer met veel plezier het blog lezen.

stephie
02-09-19, 21:27
Dank jullie wel! Leuk dat jullie meelezen.
Cindy@ ik vind het echt spannend ja, je weet maar nooit....
Ilse@ gaaf zeg, mooie periode om te gaan
Elstars@ jullie alvast een fijne reis gewenst voor aankomend weekend

elstars
06-09-19, 15:58
Zojuist lazen we jullie eerste bericht. Jullie zijn goed aangekomen, met gelukkig ook de bagage erbij.
Maak er een fijne tijd van!

Ilse_
06-09-19, 17:23
Alvast een goede reis en ik ga meelezen. Reis met kerst zelf weer af naar New York

elstars
07-09-19, 07:44
Wat gaat de tijd snel, jullie hebben alweer drie dagen achter de rug en jullie vermaken je goed. Lekker afwisselende dagen.

elstars
08-09-19, 21:56
Jammer dat Philadelphia wat tegenviel en dat je moeder niet zo lekker was. Hopelijk maakt de laatste dag in New York dat goed. Fijne terugreis gewenst!

stephie
10-09-19, 13:04
Hoi! Bedankt voor het meelezen :)
We zijn gisterochtend weer thuis gekomen na een mooie maar vermoeiende stedentrip. Ik moet nog even bijkomen van de jetlag, maar zal vandaag of morgen de laatste dag posten op mijn blog :cool:

elstars
11-09-19, 03:35
Fijne laatste dag nog met een boottochtje langs het vrijheidsbeeld. Nu weer thuis acclimatiseren.
Vlogen jullie met Delta of KLM? Wij hebben ook eens een haperend entertainmentsysteem gehad en hebben daar via de website een klacht over ingediend. We kregen daarvoor een mooie compensatie. Wellicht de moeite voor jullie om dat ook te proberen.

hannie
11-09-19, 11:08
Leuke trip hebben jullie gemaakt. Idd zoals Elstars zegt probeer een vergoeding te krijgen voor de niet werkende entertainment systemen.
Bedankt voor het bloggen!

stephie
11-09-19, 18:58
Elstars@ ja ik twijfelde wel, maar goede tip ga het zeker doen!
Hannie@ graag gedaan :)