PDA

Bekijk Volledige Versie : Sportscholen op verschillende plaatsen.



mickey
26-07-19, 23:37
26 augustus gaan wij weer genieten van een Florida vakantie.
Mijn dochter wil dan graag regelmatig even naar een sportschool.
Nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de grotere sportscholen die overal zitten, zoals bv L.A Fytness. Is het bijvoorbeeld mogelijk om een tijdelijk abonnement te nemen voor een paar weken, en dan in alle plaatsen daar gebruik van maken? Ik kan vanuit Nederland niet op de sites kijken namelijk.

Cindy1969
27-07-19, 09:40
Geen idee, maar v.w.b. US sites, ik gebruik zelf Hola, een extensie in Chrome. Is een VPN waardoor je wel op US sites kunt kijken.

JKG
28-07-19, 21:23
Geen idee, maar v.w.b. US sites, ik gebruik zelf Hola, een extensie in Chrome. Is een VPN waardoor je wel op US sites kunt kijken.

Ik zou oppassen met Hola. Privacy voorwaarden gelezen? Ze pakken al je persoonlijke informatie. Waar je heen gaat, maar ook je naam, ip, emailadres, betaalgegevens etc. etc.
Dat delen ze overigens ook weer, want niets is gratis, behalve de zon.

mickey
28-07-19, 23:25
Dankjewel voor de tip Cindy, maar als ik de reactie van JKG lees, wacht ik liever tot ik daar ben.

sonja
29-07-19, 15:28
Nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de grotere sportscholen die overal zitten, zoals bv L.A Fytness.

Wij hebben al jaren goede ervaringen met Planet Fitness. Tijdelijk abonnement is mogelijk. Gewoon langs gaan bij een van hun vestigingen.

Cindy1969
29-07-19, 19:27
Dank je wel JKG, wist ik niet... even gegoogled en heb het direct verwijderd! Werd er idd niet blij van, van wat ik las.

hannie
29-07-19, 19:49
Bij Anytime fitness kun je bij de ene vestiging wel een tijdelijk abonnement kopen en bij de andere weer niet. Komt omdat het franchise bedrijfjes zijn met blijkbaar eigen regels.

JKG
29-07-19, 22:30
Om nog even offtopic over VPN te blijven; je zou nog kunnen kijken naar het betaalde NordVPN. Die houden (zeggen ze zelf) geen logs bij. En van een betaalde dienst mag je dat ook verwachten.
Wel ideaal om Amerikaanse websites mee te bezoeken die de boel hebben dichtgezet. Daarnaast kan je Netflix films en series kijken van andere continenten. Iets wat met bijv. Hola niet (meer) kon.

mickey
31-07-19, 10:53
Dankjewel Hannie en Sonja, ik ga kijken welke van deze het dichtst in de buurt is, en daar informeren.

AlexFL
01-08-19, 22:45
Jullie zitten dus niet in hotels? Velen hebben een eigen gym?

utah
02-08-19, 14:04
Ik gebruik deze om US sites te kunnen bezoeken :
http://i66.tinypic.com/mbijbp.jpg

utah
02-08-19, 14:09
http://i64.tinypic.com/51slz6.jpg

utah
02-08-19, 14:10
Je kan dus een Guest pass aanvragen voor maximum 5 dagen denk ik.