PDA

Bekijk Volledige Versie : reisschema Ellen1308 Orlando + Cape Coral augustus 2019

Ellen1308
23-07-19, 13:32
Vrijdag 9 augustus vertrekken wij naar Florida voor 2 heerlijke weken vakantie. We hebben niet echt een reisschema, want we verblijven maar op 2 plekken:
9 t/m 16 augustus: villa op The Reserve@Town Center in Davenport
16 t/m 23 augustus: villa in Cape Coral

De eerste week gaan we voornamelijk vullen met bezoekjes aan Universal Studios (want tickets gekocht voor 2 dagen+3 dagen gratis) en shoppen. En misschien nog wat natuur kijken in de buurt van Davenport (waar???). Maar misschien hebben jullie nog wel wat tips en zeggen jullie "Als je in Orlando bent dan mág je dit niet missen"

Voor de tweede week in Cape Coral staan de plannen nog helemaal open. Als jullie tips hebben, dan hoor ik ze graag! Wat is volgens jullie écht een must see/must do in Cape Coral en omgeving?

Cindy1969
23-07-19, 21:43
Ligt er erg aan waar je van houdt. Hou je van strand, van natuur? In de buurt van Orlando zijn mooie Stateparks.
Als je in Cape Coral verblijft kan ik Sanibel en Captiva aanraden, en Siesta Key beach in Sarasota, zo mooi!
Ook hier genoeg natuur te zien zoals Myakka River State Park.
Pretparken kom ik bijna nooit dus daar kan ik geen tips voor geven.

Digitalman
23-07-19, 22:05
Een plek rond Orlando waar je mooie natuur kunt zien is bijvoorbeeld Wekiwa Springs (klein uurtje naar het noorden) waar je heel mooi kunt kanoen. Of dichterbij kanoen bij Shingle Creek. Een mooi SP vonden wij Circle B Bar Reserve, een half uurtje vanaf Daveport. Op vrijdag, zaterdag of zondag kun je naar Apopka Wildlife Drive. Veel wildlife te zien, aligators en veel vogels. Of een airboat tour bij Boggy Creek. Genoeg te doen naast de themeparks!

Ellen1308
24-07-19, 13:19
Cindy en Digitalman, hartelijk dank voor de tips. Ik heb alles genoteerd in mijn schriftje! Lake Apopka had ik van de week al voorbij zien komen in de blog van Mattrob, dat zag er erg mooi uit!

Cindy1969
24-07-19, 19:13
En kijk anders ook eens op de blog van Rick en Mandy, zij bezoeken de mooiste plekken, heb zelf daar veel tips vandaan gehaald in de loop der jaren.
www.oldersom.nl

Ellen1308
25-07-19, 09:52
Dank je wel voor deze tip Cindy, ik ga hun blog bekijken. Ben nu bezig met jouw blogs, daar kan ik ook genoeg tips uit halen!

Cindy1969
25-07-19, 13:33
ja, zat haha! Veel leesplezier :)