PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Cindy 4 t/m 14 februari 2020



Cindy1969
20-07-19, 09:36
Zo, het een en ander is weer geboekt, dat was al vrij snel nadat ik eind mei terugkeerde van een heerlijke vakantie in Florida.
Kan maar vast geboekt zijn, toch?

Eerste blog hierover zojuist gemaakt https://cindyinflorida.blogspot.com/2019/07/florida-2020.html

Ilse_
20-07-19, 11:20
Ik ga weer meelezen. Leuke plannen !!

Fitzroy
20-07-19, 13:08
Uiteraard lees ik ook mee, Cindy.
Lekker vooruitzicht zo in de winter!

moniquekruiningen
20-07-19, 18:33
Ohhh lopen we elkaar weer mis, ik kom de 17e aan.

Cindy1969
20-07-19, 20:22
Haha ik zag het al Monique!

Lannie
20-07-19, 22:11
ohhh, wat heerlijk weer..... ik ga je natuurlijk weer volgen!

stephie
20-07-19, 23:37
Wat leuk Cindy! Knights inn in Sarasota ken ik wel. We rijden er altijd langs. Ik ben er nooit geweest hoor, maar aan die weg zitten meerdere motels. Dan zit je echt lekker centraal, ook in de buurt van dat mooie UTC winkelcentrum!
Oh en Jungle Gardens zit dichtbij. Dat is ook wel een bezoekje waard. Vooral die flamingo’s zijn fantastisch. Daar kun je gewoon tussen lopen.

Cindy1969
21-07-19, 09:20
Ja, volgens mij tipte jij me afgelopen keer voor de UTC mall, maar kwam er toen niet van. Ga er nu wel naar toe!
Jungle Gardens ken ik niet, genoteerd :D

Simpel hotelletje hoor, maar goed, slaap er alleen maar. Te druk overdag haha. En de centrale ligging sprak me ook heel erg aan.

stephie
21-07-19, 10:07
Het ligt aan de doorgaande weg tussen Bradenton en Sarasota. Vlakbij het vliegveld van Bradenton/Sarasota. Wij zijn er afgelopen vakantie zo vaak langsgereden. De weg heet trouwens Tamiamitrail oftewel de 41. Maar die weg is jou wel bekend. Jungle Gardens is niet zo groot. Maar je hebt er mooie vogels.
Het Ringling museum ligt ook vlakbij. Is ook erg mooi. Vooral het gebouw.

Cindy1969
21-07-19, 12:48
Ja, de weg kon ik al, handig dat je vanaf het hotel zoveel kanten op kunt.
En Jungle Gardens spreekt me erg aan, website al bekeken, leuk om dan ergens mee te combineren. Ben niet zo van de musea dus die skip ik ;)

Angeline Kievits
24-07-19, 00:31
Lekker!! Ik denk dat ik maar met jou meega, mijn man wil volgend jaar de badkamer en het terras vernieuwen en dan loop ik toch maar voor de voeten :)
Wat is het toch fijn altijd om je te kunnen verheugen en plannen te maken voor de volgende vakantie. Ik ben bezig met de reis voor 2021 naar Amerika (National Parcs) en ach...wie weet, past daar ergens tussenin nog wel een kleine vakantie in Florida. Er is nog zoveel niet gezien. Ga jouw blog volgen in februari, die kant ken ik nog niet.

Cindy1969
06-10-19, 12:56
Van mij mag je mee hoor Angeline :D

Ben al aardig aan het aftellen (lees: ik snak ernaar om weer te gaan haha, duurt alleen nog zo lang...) en wil binnenkort eens beginnen met een planning maken.
Voor Orlando ben ik daar zo mee klaar, ben daar maar 3 dagen, maar voor Sarasota moet ik even kijken wat ik wil. Ben daar ook maar kort natuurlijk, 5.5 dag....
Heb nog zitten denk om er 2 dagen aan te plakken, maar kan uiteraard mijn ticket niet wijzigen :rolleyes:

Siesta Key vond ik fantastisch, dus daar ga ik sowieso weer naar toe. En ga ook nog een keer naar Punta Gorda, daar vond ik het zo leuk!
Heb hierboven al wat tips gekregen.

Hebben anderen nog tips? Wat mag ik daar absuluut niet missen? Ik hou niet van musea, wel van natuur en strand. Zijn er verborgen pareltjes qua stranden?
Hoor het graag!

stephie
06-10-19, 18:56
Heerlijk Cindy, nog even geduld hebben, maar voordat je het weet....:cool:Wij vinden Turtle Beach erg mooi. En Nokomis Beach is ook een aanrader. Al is dat strand wat verder rijden.

Cindy1969
06-10-19, 19:54
Nokomis beach zag ik laatst voorbij komen, dacht bij Elstars. Ik noteer ze allebei, thanx!

José
07-10-19, 08:57
Toch eens overwegen om een keer naar Key West te gaan, zo gaaf om over al die bruggen en eilanden te rijden en ook zo relaxed. Echt de moeite waard hoor.:)

KevinB
07-10-19, 09:10
Barefoot Beach, wel iets verder naar het zuiden maar prima aan te rijden.
Om bij Barefoot Beach te komen moet je door een villawijk met echt waanzinnige huizen, echt gaaf.

Paul76
07-10-19, 10:33
Barefoot Beach is inderdaad erg mooi en leuk met de vele schildpadden die je daar ziet rondlopen. Ook haaientanden zoeken op Caspersen Beach (Venice) vonden wij erg leuk. Bean Point Beach op Anne-Maria Island vonden wij tegenvallen, alhoewel hier wel veel mooie vissen in de zee waren te zien. Robinson Preserve daarin tegen vonden wij wel weer erg mooi.

elstars
07-10-19, 17:35
Nokomis beach zag ik laatst voorbij komen, dacht bij Elstars. Ik noteer ze allebei, thanx!

Klopt, wij komen graag bij Nokomis Beach en ook bij Venice Beach.
https://www.visitsarasota.com/beaches/nokomis-beach-park
https://www.venicegov.com/visiting/venice-beach

Alle stranden van Sarasota County staan op de volgende website:
https://www.scgov.net/government/parks-recreation-and-natural-resources/find-a-park/beaches

Leuk om mee te maken is de drum circle: Nokomis woensdagavond en zaterdagavond, Venice zondagavond en Siesta Key ook zondagavond. Start: een uur voor zonsondergang: https://www.visitsarasota.com/article/feel-beat-siesta-key-drum-circle-0

Cindy1969
07-10-19, 19:55
Toch eens overwegen om een keer naar Key West te gaan, zo gaaf om over al die bruggen en eilanden te rijden en ook zo relaxed. Echt de moeite waard hoor.:)

Haha, toevallig net vanmiddag met een collega over gehad, die daar ooit is geweest. Dat ik dat toch echt een keer moet gaan doen. Tot nog toe niet geweest, want wil dan ook Miami bekijken, en dorst daar niet te rijden... Maar wil het wel een keer gaan doen! Staat op mijn hele lange wishlist... :rolleyes:

Cindy1969
07-10-19, 19:58
Dank jullie wel KevinB en Paul76, ook deze gaan op mijn lijstje. Had beter 60 dagen Sarasota kunnen boeken ipv 6 :p

Dank ook Elstars, handig die linkjes. Ga ze uitgebreid bestuderen. Drum Circle klinkt ook leuk.

Zal binnenkort aan de planning beginnen, en dan eens gaan kiezen...

elstars
07-10-19, 20:47
Haha, toevallig net vanmiddag met een collega over gehad, die daar ooit is geweest. Dat ik dat toch echt een keer moet gaan doen. Tot nog toe niet geweest, want wil dan ook Miami bekijken, en dorst daar niet te rijden... Maar wil het wel een keer gaan doen! Staat op mijn hele lange wishlist... :rolleyes:

Je kunt ook naar Key West met de boot vanaf Fort Myers en terug.. Dagtrip of een nachtje blijven slapen in Key West. Informatie: https://www.keywestexpress.net/?utm_source=Listing&utm_medium=KW&utm_campaign=GMB
Dit is misschien het overwegen waard als je niet met de auto wilt. Volgens mij hebben Rick en Mandy dit een keer gedaan.

Cindy1969
08-10-19, 10:01
Ja, is ook nog een optie, helaas word ik al zeeziek als ik maar naar een boot kijk haha. Maar komt er nog wel een keer van hoor, dan op Miami vliegen, en paar dagen Keys om mee te beginnen, of mee te eindigen, en terugvliegen vanaf Miami.

knaapje
16-10-19, 15:45
Je kan ook naar/van Key West vliegen en retour vanaf bijv. MIA.
Nadeel naar KW vliegen kan zijn, dat je beperkt bent in je huurauto keuze en openingstijden.
Een voordeel kan zijn, dat je de weg maar 1 keer rijdt.
Ik heb hem meerdere keren retour gereden en dan heb je het wel een beetje gezien.
Het is een vrij drukke, meest 2 baansweg en zeker als je alleen rijdt heb je je ogen op de weg nodig.
Kom je achter een truck of boot op aanhanger terecht dan schiet het niet echt op.

Cindy1969
16-10-19, 18:43
Vliegen naar of van Miami lijkt me dan handiger. Denk ook dat de huurauto een stuk prijziger wordt als je huurt vanaf Key West.
Nee hoor, moet er gewoon een keer aan geloven, en gewoon doen :p
Zo vind ik rijden op bepaalde snelwegen in NL ook niet fijn, en daarom vorig jaar naar Kleve in Duitsland gereden, woon aan de kust.
Ging goed, daarom vrijdag a.s. weer doen, ga nu naar Centro in Oberhausen. Zo krijg ik er wat vaardigheid in, vind het vooral rond Utrecht altijd erg druk.
En zo zal het uiteindelijk ook wel goed komen met Miami en omgeving.

Cindy1969
02-12-19, 06:09
Het begint al op te schieten! Mag wel snel aan de planning beginnen :)
Ondertussen wel Discovery Cove gerebooked met de code die ik in mei heb gekregen.

https://cindyinflorida.blogspot.com/2019/12/nog-minder-dan-10-weken.html

stephie
02-12-19, 15:18
Heerlijk vooruitzicht Cindy! :cool:

nicolea
07-12-19, 17:07
Ik heb je weer gevonden Cindy....ik dacht eerst, ff niet meer op het forum, maar blijf toch benieuwd naar alle belevenissen van iedereen

elstars
08-12-19, 09:10
Je kunt nu gaan aftellen Cindy, mooi vooortuizicht!

Cindy1969
08-12-19, 10:24
Thanks all. Ga er vanmiddag even voor zitten, de planning. Goed weer voor :rolleyes:

Cindy1969
29-12-19, 15:44
Planning is rond. Keuzes, keuzes.... lastig haha! https://cindyinflorida.blogspot.com/2019/12/planning-februari-2020.html

stephie
29-12-19, 18:56
Ziet er goed uit Cindy, leuke dingen op de planning staan!

elstars
30-12-19, 01:31
Cindy, dat kan niet anders dan een mooie reis worden! Je hebt erg veel leuke activiteiten en plaatsen op de planning staan. Zelfs als je niet overal aan toe komt, dan heb je nog steeds een geweldige vakantie in het vooruitzicht. Wij gaan altijd erg graag naar de Gulfcoast en hopen dat dat voor jou straks ook zal zijn. Alvast veel voorpret toegewenst.
Tip: bij het Anna Maria Beach cafe aan het strand bij Holmes Beach kun je ook lekker eten tussen de middag, bv. de fish and chips zijn prima, evenals de chicken salad wrap. Mocht je daar zijn en trek hebben, dan kunnen we je dit aanraden, zie https://www.amibeachcafe.com/
In Punta Gorda heb je een Nederlands eettentje met ijs, sandwiches, patatje oorlog en bitterballen. We zijn er zelf nog niet geweest, maar het staat nog op onze planning. Website: https://www.facebook.com/Zoet.SweetBoutique/ Bij ‘menu’ kun je zien wat ze daar hebben.

stephie
30-12-19, 15:15
Elstars@ leuke tip! Lijkt me bijzonder om een patatje oorlog in Florida te eten. Wij zijn een paar weken geleden in Spanje geweest en daar heb je natuurlijk volop mogelijkheden om patat en frikandellen te eten:p

Cindy1969
30-12-19, 18:01
Wat een leuke tip Elstars, volgens mij heb ik het al ergens voorbij zien komen. Ga er zeker even kijken dan. Maar ga er geen frikandel of patat eten, zo zonde haha. Kan dat ook in NL eten. In Florida eet ik dan liever iets wat ik niet in NL kan eten. Maar een ijsje kan altijd :D
Afgelopen mei voor het eerst aan de gulfcoast geweest, en ja, direct verkocht!

elstars
30-12-19, 22:15
De dochter van de Biegjes is ook bij het tentje in Punta Gorda geweest, dus misschien heb je het op hun blog gelezen.

Cindy1969
31-12-19, 06:24
Ja klopt, nu je het zegt, daar heb ik het inderdaad gelezen!

elstars
03-01-20, 02:05
Cindy, in Punta Gorda heb je ook het Peace River Wildlife center, daar hebben we vanmiddag een kijkje genomen.
https://prwildlife.org/
Het staat in een mooi park, het Ponce de Leon park, ook de moeite waard om eens langs te rijden als je toch in Punta Gorda bent.
http://www.ci.punta-gorda.fl.us/visitors/ponce-de-leon-park
Allemaal in de buurt van Fishermens Village, ongeveer 5 minuten rijden.

Cindy1969
03-01-20, 06:27
Dank je wel Elstars! Toevallig net van de week Ponce de Leon Park daar al aan mijn lijstje toegevoegd. Zal ze allebei even op mijn lijstje zetten.

Krullenbol
03-01-20, 09:13
Fishermens Village heeft ook een leuk sfeertje. Afgelopen jaar waren nog niet alle winkeltjes open
maar toen al de moeite waard.

Cindy1969
03-01-20, 20:07
Afgelopen mei voor het eerst bij Fishermens Village geweest, juist door dat verkocht aan Punta Gorda, wat een heerlijk sfeertje en leuk gebied met geweldig leuke winkeltjes.
Dat gaat dus uiteraard nu in de herhaling :D

mijnie
04-01-20, 12:01
Ik verheug me nu alweer op je blog Cindy! Ik haal daar altijd weer leuke plekjes uit waar ik nog niet of lang niet meer geweest ben. Leuk!

Cindy1969
04-01-20, 22:12
Ah leuk Mijnie! Andersom heb ik dan weer een tip van jou in mijn planning verwerkt :D

mijnie
05-01-20, 08:46
Wij vonden Babcock echt leuk, zoveel diertjes. Hier trouwens kort getwijfeld over een rondreis of toch maar weer Florida - de tickets naar Fort Myers zijn dus weer geboekt..

Cindy1969
05-01-20, 09:58
Oh heerlijk! En dat heb ik ook, wil zo graag andere delen van de US zien, maar Florida trekt meer. Volgend jaar wil ik het dan wel combineren met een paar dagen NY.

stephie
05-01-20, 11:02
Hihi herkenbaar! Daarom combineren we Florida met een rondreis door andere staten. Afgelopen keer van Houston naar Bradenton gereden en dit jaar van Washington naar Bradenton. We willen ook nog heel graag weer terug naar West-Amerika. Maar het wordt wel een dure hobby om dat te combineren met Florida. Dus dan moet je keuzes maken....:eek:

Cindy1969
05-01-20, 13:16
Ja klopt! Wil zo graag een keer naar Las Vegas, en dan een klein rondje daar maken, Zion, Grand Canyon, max 2 weken hoor.
Maar ja, dan moet ik dus een keer Florida laten schieten....
En wil nog zoveel meer zien ook haha.
Keuzes, keuzes...

sunnyrojo
06-01-20, 23:07
Fijne vakantie, ga weer meelezen!

MichelvanDorst
28-01-20, 14:21
Wij gaan ook meelezen, hebben je reisverslagen al vaker gelezen maar nog nooit iets geplaatst (sorry), maar fijne vakantie!

Michel & Anne

Cindy1969
28-01-20, 18:36
Dank jullie wel! En geen probleem hoor Michel, vind het al leuk dat jullie meelezen :D

stephie
28-01-20, 19:04
Heerlijk Cindy, het schiet nu echt op:Dveel plezier en succes met het inpakken en de voorpret!

moonlight91
28-01-20, 21:14
Aftellen !!!!!

have fun ! Ik ga mee lezen hoor

Cindy1969
30-01-20, 12:54
Dank jullie wel! Vandaag en morgen nog werken, en dan.... Vakantie, whoehohoeee! :D

ietie
30-01-20, 18:19
Telefoonkaart al geactiveerd ? zo ja ging dat probleemloos ?

Cindy1969
30-01-20, 18:52
Telefoonkaart al geactiveerd ? zo ja ging dat probleemloos ?

Nee, nog niet, ga ik morgenavond doen.

Cindy1969
02-02-20, 07:40
Telefoonkaart al geactiveerd ? zo ja ging dat probleemloos ?

@Ietie Ging idd probleemloos. Heb vrijdagavond de SIM geactiveerd via de website, en had gisteravond bericht dat het was geactiveerd, en direct erna een mail met het telefoonnummer. De SIM erin doen zodra je in de US bent, bij landing doe ik dat, en dan zou het meteen moeten werken.
Ik heb een dual SIM telefoon dus voor mij is het een kwestie van SIM erin doen en klaar. Ze geven wel de tip om je NL sim in de 2e ingang te doen, en de USA sim in de 1e ingang, bij een DUAL sim.
Ik heb nu geheugenkaartje in SIM 2 zitten, dus die laat ik thuis (heb genoeg geheugen op telefoon zelf).

ietie
02-02-20, 18:50
Dank je ben benieuwd. Ik heb helaas geen dual sim maar ga ook maar thuis activeren denk ik.
Fijne vakantie ga lekker met je meelezen ! Wij gaan 2 maart dus nog heel even wachten:cool:

Cindy1969
03-02-20, 08:01
Oh maar 2 maart is ook al snel! En je moet de kaart sowiewo thuis activeren, ongeveer 3 dagen van te voren. Anders doet ie het niet als je arriveert in de US.

Lannie
03-02-20, 10:01
Ik wilde op je blog reageren, maar dit lukt niet. Ik wens je een hele fijne vakantie en natuurlijk volg ik je!.

amerva
04-02-20, 02:08
Cindy, ik wens je een mooie vakantie en geniet van discovery cove

stephie
04-02-20, 20:24
Fijne vakantie Cindy:cool:
Welke telefoonkaart heb je? Ik kan het nergens meer terugvinden:eek:

Cindy1969
05-02-20, 10:53
Dank jullie wel! Reisdag staat erop: https://cindyinflorida.blogspot.com/2020/02/4-februari-2020-de-reisdag.html

@Stephie: deze heb ik, werkt top: https://www.amazon.de/dp/B01JZ5W9Y0/ref=cm_sw_r_wa_apa_i_THA5Cb1DQR9J3
Zie ook dit draadje http://www.floridaforum.nl/showthread.php?18978-Prepaid-simkaart-USA

Terpies
05-02-20, 15:24
Deze is ook een aanrader (ook doordat deze op AT&T netwerk zit, en onbeperkte data, voor meerdere perioden, bv 7/10/15/30/45 dagen.
https://www.amazon.de/dp/B079S2SWMX/ref=pd_sbs_107_5/257-8729665-3484215?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B079S2SWMX&pd_rd_r=c71506c5-2af2-4314-96eb-4135ecad528a&pd_rd_w=usxkG&pd_rd_wg=VnW8P&pf_rd_p=efa12cd6-1c27-4324-87e8-eae89300993a&pf_rd_r=DD1F3MBCDYP8PMA6Z0VG&psc=1&refRID=DD1F3MBCDYP8PMA6Z0VG

stephie
05-02-20, 20:43
Cindy bedankt (en Terpies)

Ik heb net je eerste verslag gelezen. Heerlijk dat je er nu bent. Geniet ervan :cool:

Cindy1969
06-02-20, 02:46
Dank je wel Stephie, moest vanmiddag nog aan je denken, liep in Macy's :p

stephie
06-02-20, 19:36
Dank je wel Stephie, moest vanmiddag nog aan je denken, liep in Macy's :p
ohhhhh ok nu ben ik echt jaloers!:p

elstars
06-02-20, 21:12
Heel leuk om weer mee te genieten van je verslag. Je hebt alweer een lekkere eerste dag achter de rug. Veel plezier de komende dagen.

Krullenbol
07-02-20, 08:23
Hahahahahahaha die achtbaan maar je bent lekker aan het genieten.
Hopen dat de regen meevalt of wegblijft...
Veel plezier

elstars
09-02-20, 09:22
Leuk verslag van de dag in Discovery Cove. Je hebt er bijna een jaar op moeten wachten, maar nu was hij er dan eindelijk. Ziet er heel mooi uit allemaal en fijn dat je ervan hebt genoten. Daarna op weg naar Sarasota. Ook hier weer veel plezier gewenst!

stephie
09-02-20, 10:32
Heerlijke dag in DC, lijkt me leuk om te doen. En nu in Sarasota, samen met Bradenton onze favo bestemming in Florida.
Veel plezier!

Cindy1969
09-02-20, 12:15
Dank jullie wel, heb gisteren ontzettend genoten van DC, was het wachten waard :D

Paul76
10-02-20, 10:24
Wat een mooie vakantie weer! Let wel op met parkeren op AMI, er zijn veel regeltjes over waar wel en waar niet te parkeren. Ook opletten dat de wielen van de straat zijn en in de rijrichting mee parkeren, als je naast de straat parkeert. De "sheriff" let goed op en schrijft graag bekeuringen! (helaas ervaring mee...) Maar het zijn wel mooie stranden.

Cindy1969
10-02-20, 13:24
Dank voor de tip Paul!

stephie
10-02-20, 18:43
Leuk Cindy, misschien gaan wij ook nog wel naar Babcock Ranch, klinkt leuk en zag er leuk uit op de foto’s.
Als wij op AMI naar het strand gaan, dan gaan we altijd naar Holmes Beach en daar zit een groot parkeerterrein bij. Mooi strand met diverse faciliteiten. Volgens mij zag ik dit ook in een verslag van Elstars voorbij komen.

elstars
10-02-20, 19:38
Klopt, wij zijn in iedere vakantie wel een keer in Holmes Beach te vinden. Leuke sfeer hier.

Cindy1969
11-02-20, 02:29
Holmes Beach kon ik helaas niet terecht. Zó druk met auto's!3 keer rondje gereden, tevergeefs...

stephie
11-02-20, 20:11
Holmes Beach kon ik helaas niet terecht. Zó druk met auto's!3 keer rondje gereden, tevergeefs...
Oh? Wat vreemd? Maar je was er op zondag? Of toch gisteren? (Ik ben het even kwijt). Wij gaan altijd heel vroeg naar het strand ivm de drukte, maar dat is in mei/juni....

Ik heb net je blog gelezen. Wat naar dat je zo beroerd was. Balen hoor! Beterschap. Hopelijk gaat het nu beter met je.

Cindy1969
12-02-20, 03:11
Ja, gaat gelukkig vandaag een stuk beter, wel nog erg last van mijn buik...
En ja, absurd druk. Was er gisteren, maandag. En het is hier nu hoogseizoen he? Was er vorige keer in mei, maar je merkt echt het verschil. Ook erg druk op
de wegen naar de stranden.Vanmorgen bij Siesta Key beach geweest, gelukkig op tijd voor een parkeerplek, maar toen ik wegging stond het hele terrein vol.
En dat parkeerterrein is echt heel groot!

moonlight91
12-02-20, 19:17
He Cindy beterschap!

Cindy1969
13-02-20, 02:04
Dank je wel! Ging gelukkig stuk beter vandaag,heb echt een topdag gehad!

elstars
13-02-20, 06:42
Wat leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad bij Nokomis Beach en Venice Beach en de pier bij Sharky hebt gezien. Wij komen hier ook zo graag. Dit zijn onze favoriete stranden. Het is nu wel een stuk drukker dan wij in september hebben. Dan rijd je overal door en is er volop plek om te parkeren en zo.
Geniet nog van het laatste stukje vakantie! Gelukkig voel je je weer beter dan in de eerdere dagen.

Cindy1969
13-02-20, 12:24
Dank je wel Elstars, heb er inderdaad erg van genoten! Heel fijne sfeer hangt hier. Was gisteren ook zo druk overal. Ook op de weg.
Echt een ontzettend verschil met mei toen ik er was. Maar goed, wist dat van te voren.
Je zou eigenlijk het weer van nu moeten hebben met de rust van mei :D

Vera12345
13-02-20, 20:02
Hoi Cindy,

Ik ken je verder niet maar wat schrijf je een leuke blog, heb hem met veel plezier gelezen.
Plezierig nog je laatste dag en goede reis naar huis!

Cindy1969
14-02-20, 02:25
Dank je wel Vera! Ben wel vrij lang van stof, moet je van houden :cool:

moonlight91
14-02-20, 08:15
Ondanks de drukte en je virusje toch leuk gevulde dagen
alleen zo jammer dat je weinig eetlust hebt en nu de restaurants met heerlijke maaltijden
moet missen, reden om weer snel terug te gaan.
have a safe flight voor straks!

Cindy1969
14-02-20, 12:49
Ja, dat is echt zo jammer! Goed excuus inderdaad om weer terug te gaan.
Maar heb mezelf beloofd dat als mijn eetlust weer helemaal terug is ik lekker biefstuk ga eten bij Loetje, dat vind ik nog steeds het allerlekkerst, en zit gewoon in NL :D
Dank je wel!

Cindy1969
16-02-20, 10:36
Inmiddels weer thuis, nu al heimwee....
Verslag van de terugreis: https://cindyinflorida.blogspot.com/2020/02/14-februari-2020-weer-naar-huis.html

stephie
16-02-20, 13:49
Welkom terug Cindy. Bedankt voor het schrijven van je blog. Was leuk om mee te lezen. Heerlijk hoor! Jammer dat je ziek bent geworden, hierdoor loopt het dan toch weer anders dan je had bedacht.
Wat fijn als je niemand naast je hebt zitten tijdens het vliegen. Nu weer in het normale ritme komen.

elstars
16-02-20, 20:06
Fijn dat je weer goed bent thuisgekomen na deze reis die toch wel weer even anders is gegaan dan verwacht. Leuk om te lezen over alle bekende plekken waar wij ook graag komen. Bedankt voor je uitgebreide verslag, het was iedere dag fijn om mee te lezen. Nu weer even wennen aan het gewone leven.

Mushu
16-02-20, 23:12
Ook iedere dag je blog met plezier gelezen! Je hebt duidelijk genoten en weer veel leuke dingen gedaan. Jammer dat je ziek werd maar toch nog een hoop kunnen doen (en dat het eten dan weer wat minder
kon, had uiteindelijk ook een voordeel :)). Nu weer thuis bij de katjes en lekker even teren op de goede herinneringen en aftellen tot de volgende vakantie :cool:

Cindy1969
17-02-20, 08:52
Dank jullie wel! Kan zeker terugkijken op een mooie vakantie. En het ziek worden maar snel vergeten...
Gistermiddag zitten kijken naar weekje Spanje voor september. Moet toch weer wat in het vooruitzicht hebben toch?
En Florida hopelijk volgend voorjaar, dan wellicht i.c.m. paar dagen New York.

moonlight91
17-02-20, 08:56
Fijn te horen dat je weer veilig thuis bent.
blijf het toch enorm stoer vinden hoor, zo alleen op pad
nu hopelijk vlug genieten van je biefstukje!
en op naar het plannen van een volgende reis

Cindy1969
17-02-20, 11:45
Ooit uit nood geboren, dat alleen naar Florida gaan. Mijn vrienden willen niet zo ver op vakantie. Maar nu vind ik het juist heerlijk. Voordeel
is dat je kunt doen en laten wat je wil. Heeft ook nadelen, maar niet veel. Zo vond ik het toen ik nu ziek was erg vervelend om alleen te zijn.

En ja, de eetlust is weer terug, snel een keer naar Loetje :p

Lannie
17-02-20, 19:58
Welkom thuis. Je hebt weer een leuk verslag geschreven. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.