PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maartje en Rob



Maartjenu
13-07-19, 14:35
Even voorstellen : Maartje en Rob,

eind augustus vliegen we samen (dit jaar voor het eerst zonder kids en voor het eerst een roaddtrip) eerst naar Orlando. Hebben daar 3 overnachtingen en willen 1 dag naar DisneyWorld en 1 dag Universal doen. Daarna met de auto via o.a. Crystal Rover naar diverse Keys met als afsluiter nog een paar dagen in Miami.
Hebben de hotels en auto etc. allemaal al geregeld, wilde graag de iets luxere hotels.:o Ben vooral nu op zoek naar waar ik het beste de tickets voor de parken voor 1 dag kan kopen, zie online eigenlijk vnl. meerdaagse tickets. Ik begrijp dat dat vele malen voordeliger is maar niet wat wij willen. Dus alle hulp hierbij is welkom.
Verder lezen we graag met iedereen mee, alle tips zijn welkom en maakt de voorpret alleen maar groter.

Njit
15-07-19, 08:31
Welkom beide. Roadtrips zin mijn favoriet :cool:

1-dags tickets koop je gewoon ter plaatse. Ze worden online niet aangeboden omdat er geen voordeel mee te behalen valt.

pelidee
15-07-19, 15:18
www.americanestates.nl

Hier hebben wij erg goede herinneringen mee!

AlexFL
15-07-19, 22:47
Even voorstellen : Maartje en Rob,

eind augustus vliegen we samen (dit jaar voor het eerst zonder kids en voor het eerst een roaddtrip) eerst naar Orlando. Hebben daar 3 overnachtingen en willen 1 dag naar DisneyWorld en 1 dag Universal doen. Daarna met de auto via o.a. Crystal Rover naar diverse Keys met als afsluiter nog een paar dagen in Miami.
Hebben de hotels en auto etc. allemaal al geregeld, wilde graag de iets luxere hotels.:o Ben vooral nu op zoek naar waar ik het beste de tickets voor de parken voor 1 dag kan kopen, zie online eigenlijk vnl. meerdaagse tickets. Ik begrijp dat dat vele malen voordeliger is maar niet wat wij willen. Dus alle hulp hierbij is welkom.
Verder lezen we graag met iedereen mee, alle tips zijn welkom en maakt de voorpret alleen maar groter.

Hey! Welkom!

1 dag naar Disney World, en welk(e) van de 4 Disney parken willen jullie dan bezoeken?


Welkom beide. Roadtrips zin mijn favoriet :cool:

1-dags tickets koop je gewoon ter plaatse. Ze worden online niet aangeboden omdat er geen voordeel mee te behalen valt.

Ze zijn wel degelijk online te koop en één van de (imho) niet te onderschatten voordelen daarvan is dat je voor wat betreft Disney World tickets in staat bent om 30 dagen vooraf je FastPass keuzes te maken, als je dit pas doet op de dag zelf zal je keuze een stuk gelimiteerder zijn.

koenkamphuys
23-07-19, 22:08
Ken je dit in Crystal River? Glassbottom Kayaks!
https://www.onlyinyourstate.com/florida/glass-bottom-kayaks-adventure-fl/?utm_medium=email&utm_source=florida&utm_campaign=newsletter