PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag MattRob - 2 weken villa Orlando (en 1,5 week ZuidWest USA)



mattrob
14-07-19, 16:51
We zijn weer 'thuis' in ons huis in Florida, en we houden een live verslag bij ! Beginnend met een verlopen ESTA ... Daar sta je dan als ervaren Amerika ganger ... :(


Voor degene die weer mee willen volgen:

http://www.mattrob.nl/CaRo/FloridaWestCoast2019 (http://www.mattrob.nl/CaRo/FloridaWestCoast2019)

Ellen1308
14-07-19, 18:06
Ik lees iedere dag trouw mee en lig regelmatig in een deuk, geweldige schrijfstijl heeft Caroline!

Fitzroy
14-07-19, 19:36
Ik had niet door dat jullie alweer weg waren. Leuke blog!

Gelukkig dat jullie vlucht naar Houston niet in gevaar kwam door de verlopen Esta’s of hebben jullie die vlucht om moeten boeken ?

sunnyrojo
14-07-19, 22:30
Wij lezen zeker mee, jammer dat we jullie net mislopen:cool:

mattrob
14-07-19, 23:26
Gelukkig dat jullie vlucht naar Houston niet in gevaar kwam door de verlopen Esta’s of hebben jullie die vlucht om moeten boeken ?

Nee, gelukkig niet. We zouden maandag aankomen in onze villa, maar werd nu dus dinsdag ... En donderdag einde dag stond de vlucht naar Houston op de planning, dus dat ging goed !

mattrob
14-07-19, 23:27
lig regelmatig in een deuk, geweldige schrijfstijl heeft Caroline!

Hahaha, leuk te horen, dank je !

mattrob
14-07-19, 23:28
Wij lezen zeker mee, jammer dat we jullie net mislopen:cool:

Ja, echt jammer !!!!!

Ilse_
15-07-19, 07:58
Ook ik lees weer gezellig mee !!

Syllvia
15-07-19, 08:32
Erg leuk verslag weer!

Angeline Kievits
24-07-19, 01:04
Het is 'zelfkastijding' jullie blog te lezen. Ik krijg heimwee, vreselijke heimwee. En als ik dan ook nog over Kate lees...hoeveel kan een mens aan :)
Ik ga jullie gezellige blog volgen, zeker omdat wij over 2 jaar plannen hebben om met de kids naar SF, LA en de nationale parken te gaan. Ik had er nog niet aan gedacht om dat te combineren met een weekje Florida, zal het eens in de groep gooien.
Geniet van jullie vakantie!

sybe1999
22-08-19, 19:57
Beloven jullie extra te genieten voor zij (wij dus) die dit jaar een vakantie in jullie huis aan hun neus voorbij zag gaan :D. We gaan jullie blog zeker volgen!