PDA

Bekijk Volledige Versie : Oude refill-bekers meenemen?



Kletskous
13-07-19, 15:04
Wij hebben twee jaar geleden refill-bekers gekocht bij Seaworld, en konden deze toen ook gebruiken bij Aquatica en Busch Gardens.

Kunnen wij deze bekers nu opnieuw meenemen en gebruiken? En dan alleen voor refill betalen ofzo?
Of zijn die bekers maar één seizoen bruikbaar en moeten we nu dus nieuwe aanschaffen?

amerva
14-07-19, 01:13
Ik denk een nieuwe aanschaffen, zo te zien zit er een chip in, in mijn beker van vorig jaar.

KevinB
14-07-19, 06:38
Geen ervaring met Seaworld bekers, maar onze Disneys bekers gaan al een paar jaar mee en blijven (na betaling ) gewoon werken.

Kletskous
14-07-19, 10:36
Oh dat zou jammer zijn als er nu chips in zitten! Maar ja, alles voor de verkoop hè.

Kan me voorstellen dat er verschil is in beleid bij Disney en bij de Seaworld keten, maar dat weet ik niet.

Mushu
14-07-19, 10:58
Geen ervaring met Seaworld bekers, maar onze Disneys bekers gaan al een paar jaar mee en blijven (na betaling ) gewoon werken.
ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst weer moet betalen voordat de bekers werken? Want bij Disney zit er zeker weten een chip in de bekers die voor een bepaalde (betaalde) periode geactiveerd wordt.

Terpies
14-07-19, 13:24
Ook verschillen de kleuren van de bekers per jaar. Bij Six flags kreeg je ook een bandje om je pols, waarmee je kon aantonen dat je betaald hebt. Die bekers zijn dus per bezoek.

Je kunt alleen met de speciale season bekers het hele jaar free refills halen, maar die hebben ook een eigen kleur.

@kletskous: je neemt toch ook je mcdonalds beker van je bezoek niet mee voor free refills als je weer eens twee jaar later bij dezelfde mcdonalds komt? Of denk je echt dat je je hele leven gratis refills krijgt omdat je een keer een beker hebt gekocht?

BarryDH
14-07-19, 13:31
Word jij niet moe van jezelf Terpies ? Altijd maar de veroordelende wijsneus uithangen en jezelf verheven voelen boven anderen.

KevinB
14-07-19, 15:01
ik neem aan dat je bedoelt dat je eerst weer moet betalen voordat de bekers werken? Want bij Disney zit er zeker weten een chip in de bekers die voor een bepaalde (betaalde) periode geactiveerd wordt.

Ja er zit een chip in, bij elk bezoek betaal je $8,- (?), beker gaat op een apparaat en de chip wordt voor één dag geactiveerd. Werkt op dezelfde manier bij Universal.
Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
Ik neem aan dat het bij Seaworld op dezelfde manier werkt

Kletskous
14-07-19, 15:12
Heb de vraag ook al aan Seaworld zelf gesteld, maar die hebben nog niet gereageerd.
Het is geen probleem verder hoor als het niet werkt, dan halen we gewoon nieuwe !
Maar we kwamen ze bij het inpakken tegen en vroegen het toen ons gewoon af of het zin heeft ze mee te nemen.

Mushu
14-07-19, 17:28
Ja er zit een chip in, bij elk bezoek betaal je $8,- (?), beker gaat op een apparaat en de chip wordt voor één dag geactiveerd. Werkt op dezelfde manier bij Universal.
Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
Ik neem aan dat het bij Seaworld op dezelfde manier werkt
Handig. Moet je wel die beker iedere vakantie meenemen maar dat is te doen. Ik heb inmiddels een kast vol met Disney bekers ��

corrus
14-07-19, 19:50
Zoals al eerder gezegd gaan de bekers al een jaar of 4 heen en weer.
Pfft...
Als ik zo op vakantie moet?? Dan maar niet...:rolleyes:

KevinB
14-07-19, 19:58
Pfft...
Als ik zo op vakantie moet?? Dan maar niet...:rolleyes:

Ik spaar iedere keer 5 dollar uit zo, met een beetje mazzel heb ik over 80 jaar een vliegticket terug verdiend.
Laat mij lekker die bekers heen en weer sjouwen... Zo kan ik 2 x per jaar naar Amerika voor mijzelf verantwoorden.

Syllvia
15-07-19, 08:31
Ik spaar iedere keer 5 dollar uit zo, met een beetje mazzel heb ik over 80 jaar een vliegticket terug verdiend.
Laat mij lekker die bekers heen en weer sjouwen... Zo kan ik 2 x per jaar naar Amerika voor mijzelf verantwoorden.

Ennnn het is misschien de bekende druppel op de gloeiende plaat, maar goed voor het milieu :)

Kletskous
15-07-19, 18:03
Antwoord van Seaworld zelf: Het mag ! Je kunt ze terugbrengen voor scherp geprijsde vullingen.

koenkamphuys
23-07-19, 22:04
je neemt toch ook je mcdonalds beker van je bezoek niet mee voor free refills als je weer eens twee jaar later bij dezelfde mcdonalds komt?

Hee dat is nog eens een idee. We blijven Hollanders... "If it ain't Dutch it ain't much" ;)


...voor scherp geprijsde vullingen...

De vullingen in mijn kiezen zijn scherper geprijsd denk ik ;)