PDA

Bekijk Volledige Versie : Koffer in koffer?



Bullyleo
08-06-19, 12:37
In oktober vliegen wij weer naar Tampa. Deze keer vliegt onze dochter mee, maar die heeft een ander ticket waarin slechts een keer ruimbagage is inbegrepen. Die heeft ze geboekt voor de terugreis, dus we zijn van plan om haar koffer in onze koffer te doen omdat we anders aan de andere kant van de plas weer een koffer moeten kopen en daar hebben we er inmiddels genoeg van. Heeft iemand daar ervaring mee, geeft dit problemen met de TSA?

Ebelix
08-06-19, 13:57
Nee hoor. Je kan dat gewoon doen. Wij doen dat ook altijd.

Bullyleo
08-06-19, 14:08
Nee hoor. Je kan dat gewoon doen. Wij doen dat ook altijd.
OK thanks!:up:

Digitalman
08-06-19, 15:18
Hebben wij ook al vaker gedaan. Niet zozeer om kosten te besparen, maar om een of andere reden nemen we altijd meer mee terug dan heen :D

Bryce2011
08-06-19, 15:19
Ook wij doen het ieder jaar.
niet zozeer om de kosten, maar omdat we leeg heen gaan en vol terug!

nooit enig probleem.

lisje
08-06-19, 15:29
Wij doen dit ook elke keer... Dit al gedaan op vluchten naar Orlando, Miami, Tampa en Fort Myers.
Nog nooit een probleem gehad...

Hier ook om de reden dat wij zo goed als leeg vertrekken en met volle kofferts terug komen... :o

marjolijne
08-06-19, 18:30
Wij gaan ook altijd met een lege koffer in een koffer.
Behalve die ene keer dat we met 2 koffers aankwamen op Schiphol (met gezin van 4).
Omdat 1 koffer wel 1 kilo te zwaar was, ging dus de lege koffer uit de koffer op de band :confused:
Waren ze bij KLM ook weer blij. Het zal wel.

Ilse_
08-06-19, 18:34
Ook wij doen het al jaren. Onze reden is om meer mee terug te kunnen nemen als heen, :)

Terpies
10-06-19, 07:07
Wij gaan ook altijd met een lege koffer in een koffer.


Dit lijkt me erg lastig... volgens mij gaat de volle koffer in een lege koffer, anders heb je er nog weinig aan...

Mave
10-06-19, 11:22
Dit lijkt me erg lastig... volgens mij gaat de volle koffer in een lege koffer, anders heb je er nog weinig aan...
;););)Hahaha

José
10-06-19, 16:44
Ja hoor, een volle koffer in een lege en gaan met die banaan.��

marjolijne
10-06-19, 18:54
Dit lijkt me erg lastig... volgens mij gaat de volle koffer in een lege koffer, anders heb je er nog weinig aan...

euh nee het is echt een lege koffer, het is namelijk zo'n reistas met wielen. Die past precies in de koffer.