PDA

Bekijk Volledige Versie : Late checkout, ervaringen?



Indija
07-06-19, 17:49
We vliegen om 20.00 terug vanaf Orlando. Zijn de hotels erg moeilijk wat betreft een late checkout? En wat zijn de kosten? Alvast bedankt.

elstars
07-06-19, 19:49
Je kunt eventueel ook de kamer een dag langer reserveren en dan gewoon eerder weg gaan. Dan doen we wel eens bij vakantiehuizen, dan hoef je niet om een late check out te vragen (het kost je wel een dag langer voor de huurprijs natuurlijk).

utah
07-06-19, 20:25
Je kan je koffers ook in bewaring geven aan de onthaalbalie. En later ophalen. Intussen kan je nog een uitstap doen al dan niet met een taxi of je huurwagen.

Fitzroy
07-06-19, 21:06
Wij doen het ook meestal bij een late vlucht. Kosten zijn wisselend. En als het niet kan boek ik net als Elstars een dag langer om dan eerder weg te gaan.

Mushu
07-06-19, 22:08
In Florida alleen ervaring met Disney. Daar is het (indien de mogelijkheid er is) de eerste uren (2 dacht ik) gratis en daarna betaal je de normale kamerprijs. Gewoon vragen, soms hebben ze ook een dagkamer(prijs). Meestal kan je ook je koffers ergens stallen na het uitchecken. Of nog gebruik maken vh zwembad en de kleedruimtes die daarbij horen.

Indija
07-06-19, 22:51
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een dag extra geboekt.

PENPE
09-06-19, 23:39
Wij boeken altijd villas in Florida en de late checkout neem ik altijd mee in de prijsonderhandelingen en heb er tot nu toe nog nooit voor hoeven bijbetalen ;-)