PDA

Bekijk Volledige Versie : Florida februari 2020



Cindy1969
05-06-19, 15:00
Tja, weet niet zo goed wat ik wil vragen, maar meer: willen jullie met me meedenken? Twijfel zo...
(first world problem, ik weet het...)

Wil in februari weer naar Florida, niet zo heel lang, denk van 4 t/m 13 februari. Dan heb ik 8 volle dagen, en 2 reisdagen.
Orlando is een must, vanwege Discovery Cove wat ik "moet" inhalen. (14 mei ging niet door vanwege het slechte weer, en bleef maar kort in Orlando, dus kon het niet paar dagen later inhalen)

En nu weet ik niet zo goed wat ik zal doen in februari.
Wilde eerst weer richting Ft Myers, na paar dagen Orlando. Maar duur in februari, dus dat komt een volgende keer wel. (hoewel ik wel Airbnb's heb gevonden die betaalbaar zijn)

Zit te denken aan 4 dagen Orlando (4-5-6-7-8) februari. En dan 8 februari richting de Oostkust. Zodat ik daar 9-10-11-12 kan genieten.
En dan specifiek richting Port St Lucie (spreekt me heel erg aan die regio, gezien op reisverslagen van Elstars)
Of toch volle periode in Orlando, en dan uitstapjes maken richting oost- maar ook richting westkust.

Of ergens bij Lakeland verblijven, zit ik in het midden.
Leuke Airbnb gezien in Clermont, lijkt me ook goed te doen, centraal, en alles goed aan te rijden lijkt mij.

Help! Ik weet het gewoon even niet, keuzestress!!
Heb laatste dagen heel erg zitten zoeken, wat moet ik nu, omdat ik KLM werelddeal wilde boeken, met korting via ING, maar die deal is niet meer te krijgen via ING... jammer haha. Maar geeft wel even rust dus. Dacht ik vraag hier even.

Iemand nog leuke tips of ideeën?
Dank jullie wel alvast.

Ebelix
08-06-19, 14:12
Heb je gedacht aan 2 weken? 1 week Orlando en 1 week west kust. Heen vliegen op Orlando en terugvliegen vanaf Ft Myers of Tampa.

Geen keuzestress en genoeg tijd om alles te doen wat je wil.

Cindy1969
08-06-19, 14:28
Thanx, daar had ik nog niet aan gedacht, terugvliegen vanaf een andere plaats.
2 weken gaat hem niet worden deze keer, helaas. Zeg ik nu hoor, kan zomaar ook nog veranderen.
Maar ga eens kijken, terug vanaf Tampa of Ft Myers is wel aantrekkelijk.

Bullyleo
08-06-19, 16:02
Thanx, daar had ik nog niet aan gedacht, terugvliegen vanaf een andere plaats.
2 weken gaat hem niet worden deze keer, helaas. Zeg ik nu hoor, kan zomaar ook nog veranderen.
Maar ga eens kijken, terug vanaf Tampa of Ft Myers is wel aantrekkelijk.
Vanaf Tampa kan je ook rechtstreeks naar Amsterdam Cindy, Ft. Myers gaat alleen rechtstreeks naar Dusseldorf.

Cindy1969
08-06-19, 17:43
Maar dat is alleen met Delta toch?
Ga die ticketprijzen nog even bekijken.
Voor nu heb ik mooie ticketprijzen met goede tijden op het oog bij United. via Newark, heen en terug, incl. bagage, voor EUR 486,=
Heen op Orlando, terug vanaf Ft Myers.

Vloog vorige maand ook met United, vond het wel fijne vluchten ook met zo'n break erin.

Bullyleo
08-06-19, 18:37
Maar dat is alleen met Delta toch?
Ga die ticketprijzen nog even bekijken.
Voor nu heb ik mooie ticketprijzen met goede tijden op het oog bij United. via Newark, heen en terug, incl. bagage, voor EUR 486,=
Heen op Orlando, terug vanaf Ft Myers.

Vloog vorige maand ook met United, vond het wel fijne vluchten ook met zo'n break erin.
Klopt, Delta of KLM. Ik betwijfel of je dat inderdaad voor die prijs voor elkaar krijgt en als het voor jou prima is om over te stappen dan is United in ieder geval een prettige maatschappij om mee te vliegen inderdaad. En als je toch in de buurt van Ft. Myers wilt eindigen dan is dat praktischer want vanaf Ft. Myers naar Tampa is ook een paar uurtjes rijden.

Cindy1969
08-06-19, 19:05
Ja klopt, heb even gekeken, maar via Delta/KLM komt er dik 100 euro bij. Wellicht komen er nog aanbiedingen, maar wil een ticket toch best wel snel vastleggen en daar niet op wachten.
En overstap vond ik echt prima.
Had wat leuke verblijven via Airbnb gezien en daar moet je ook niet te lang mee wachten omdat het hoogseizoen is.
Nog even kijken of het dan Airbnb omgeving Ft Myers wordt of meer richting Bradenton...
Goed weer voor dit weekend ;)

Cindy1969
08-06-19, 21:00
Thanx voor je input, ineens kan ik een beslissing maken!
Zie zoveel leuks rond Ft Myers op Airbnb, als ik gewoon een privé kamer neem (en dus niet een hele woning, dat hoeft voor mij ook niet) is er genoeg leuks te vinden voor een mooie prijs.
Vind 4 t/m 14 februari wel leuk klinken, dus een dagje langer boeken.
Vliegen op Orlando, van 4 tot 9 februari in Orlando, en dan van 9 t/m 14 februari rond Ft Myers, mooie verdeling zo.
En dan terugvliegen vanaf Ft Myers.

Fitzroy
08-06-19, 22:02
Klinkt top, Cindy :up:
Zelf vind ik Airbnb wat tricky, ik lees toch regelmatig over last minute annuleringen door de host en dan zit je.

Cindy1969
09-06-19, 08:56
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat een host de reservering annuleerde, hij had lekkage. Wel stressen toen...
Daarna nog 2 keer van Airbnb gebruik gemaakt, 1 x in NY, en 1 x in Mount Dora, maar dat was naar volle tevredenheid.
Ik vind het prijsverschil gewoon te groot. Hotel regio Ft Myers niet onder de 100 euro per nacht in die periode, meer richting minimaal 150, en leuke Airbnb's tussen de 50 en 70 euro per nacht.
En dán wordt het dus wel haalbaar voor mij om in die regio te verblijven. En je kan bij de reviews ook goed zien of hosts vaak geannuleerd hebben.
Boek ook alleen maar bij Superhosts.

Fleurida
09-06-19, 10:07
Cindy, wat dacht je van deze:
https://abnb.me/02rYWO3fnX

Cindy1969
09-06-19, 15:38
Cindy, wat dacht je van deze:
https://abnb.me/02rYWO3fnX

Deze staat al in mijn "opgeslagen" rijtje :o
1 van de grootste kanshebbers. Dat is de reden ook waarom ik snel een ticket wil boeken, kan ik het vastleggen.
Bij Booking kun je vaak gratis annuleren, bij Airbnb niet, dus daarom wacht ik even met boeken.
Maar ga er morgen even voor zitten, en best kans dat ik alles boek, eerst ticket, dan exacte data bepalen wanneer ik waar wil zijn, en dan Airbnb boeken.

Bedankt, jij hebt altijd een goede neus voor leuke Airbnb's.

hannie
09-06-19, 16:05
In de winter vliegen met een overstap aan de oostkust vind ik altijd een beetje tricky vanwege de kans op slecht weer.

Cindy1969
09-06-19, 16:49
Ja klopt, een kennis wees me daar ook al op. Maar ja, wel gunstige vliegtijden die ik nu zie... En anders alleen via Houston een mogelijkheid denk ik?
Maar chech nog wel even wat de mogelijkheden zijn.

hannie
09-06-19, 18:06
Atlanta zou ook kunnen misschien?

Cindy1969
09-06-19, 18:39
Atlanta zou ook kunnen misschien?

Ja, ook naar zitten kijken, maar dan ga je met KLM/Delta, en vind het prijsverschil net even te groot. Wachten op een aanbieding wil ik niet.
Omdat ik wat fijns wil vastleggen, en ik daar niet te lang mee wil wachten. En vind het zelf fijner om eerst ticket te boeken, en dan pas verblijf.

Fleurida
09-06-19, 20:37
Hallo Cindy, United heen via Newark en terug via Houston, 4 t/m 14-02 € 436,00.
https://www.united.com/ual/en/nl/flight-search/book-a-flight/reviewflight/rev

Cindy1969
09-06-19, 21:00
Zo lief dat je meezoekt Fleurida, ik ben je echter net voor elke keer haha!
Net geboekt dus, heen via Newark, terug via Washington.
Houston vind ik te ver, zit je evengoed eerst nog 10 uur in dat ding, voordat je doorvliegt en weer dat ding in moet.
En winterse perikelen, tja, gok het gewoon. Het kan ook in Amsterdam zijn in die tijd. Voor hetzelfde geld is het overal zacht en regenachtig.
Zien we dan wel weer!

Heb nu een mooie prijs, prijs was gezakt. EUR 430,= incl. bagage en stoelreservering.

Fleurida
09-06-19, 21:28
Zo lief dat je meezoekt Fleurida, ik ben je echter net voor elke keer haha!
Net geboekt dus, heen via Newark, terug via Washington.
Houston vind ik te ver, zit je evengoed eerst nog 10 uur in dat ding, voordat je doorvliegt en weer dat ding in moet.
En winterse perikelen, tja, gok het gewoon. Het kan ook in Amsterdam zijn in die tijd. Voor hetzelfde geld is het overal zacht en regenachtig.
Zien we dan wel weer!

Heb nu een mooie prijs, prijs was gezakt. EUR 430,= incl. bagage en stoelreservering.

Mooi! Nu lekker de rest uitzoeken en heel veel voorpret hebben!

Fitzroy
09-06-19, 21:30
Leuk, Cindy, dat je geboekt hebt! Mooie prijs ook. Weer een heerlijke Florida-vakantie om naar uit te kijken :up:

Cindy1969
09-06-19, 21:31
Ja heerlijk! Even kijken waar ik precies ga zitten in regio Ft Myers. En welk hotel in Orlando, of wellicht ook Airbnb. Leukste uitzoekklusje wat er is :D

Cindy1969
09-06-19, 21:32
Leuk, Cindy, dat je geboekt hebt! Mooie prijs ook. Weer een heerlijke Florida-vakantie om naar uit te kijken :up:

Ja, mazzel met de prijs, had hem al voor 486 willen boeken. Was nu gezakt. Dus meteen boeken, want vind deze prijs meer dan prima.

Fleurida
09-06-19, 23:20
Deze staat al in mijn "opgeslagen" rijtje :o
1 van de grootste kanshebbers. Dat is de reden ook waarom ik snel een ticket wil boeken, kan ik het vastleggen.
Bij Booking kun je vaak gratis annuleren, bij Airbnb niet, dus daarom wacht ik even met boeken.
Maar ga er morgen even voor zitten, en best kans dat ik alles boek, eerst ticket, dan exacte data bepalen wanneer ik waar wil zijn, en dan Airbnb boeken.

Bedankt, jij hebt altijd een goede neus voor leuke Airbnb's.

Sarasota is misschien ook een idee:rolleyes:
https://abnb.me/llasowhboX

hannie
10-06-19, 08:26
Mooie prijs Cindy!

Cindy1969
10-06-19, 08:35
Heb ik ook aan zitten denken Fleurida, om in Sarasota te gaan zitten. Zal deze ook even bekijken. THanx!
Wordt nog lastig kiezen :rolleyes: