PDA

Bekijk Volledige Versie : Van Washington DC naar Florida 10-07 / 05-08- 2019



2theUSA
01-06-19, 15:58
We gaan ook komende zomer weer 2 weken naar Florida. Maar net als de voorgaande jaren starten we onze vakantie eerst elders in Amerika.
Dit jaar gaan we vanuit Washington DC, via de Outerbanks naar de Great Smokey Mountains. Dan pakken we het vliegtuig naar Florida voor deel twee van onze vakantie.
We houden ook dit jaar weer een reisverslag bij, hierbij de link voor wie het leuk vindt ons te volgen. :)

www.2theusa2019.wordpress.com (http://2theusa2019.wordpress.com)

Wij hebben er al zin in, voor iedereen een fijne zomer!

Groetjes Christa

elstars
01-06-19, 18:14
Wat een heerlijke reis hebben jullie voor de boeg! Wij zijn net terug en zijn ook in Washington DC geweest. Dat was in 1 woord geweldig, we zouden zo weer terug willen om hier nog meer te doen en te zien. We zijn eerder al eens in New York geweest, dat was ook heel bijzonder, maar heel anders dan Washington DC.
Veel voorpret toegewenst en voor straks een hele fijne vakantie.

stephie
01-06-19, 18:30
Leuk zeg! Ik ga jullie volgen. Wij starten de volgende keer ook vanuit Washington denk ik. Lijkt me super.

Cindy1969
01-06-19, 18:45
Ik ga weer volgen, prachtige reis gaan jullie maken.

YBodur
01-06-19, 20:52
Leuk hoor, ik ga volgen. Wij gaan in September een rondje doen waarbij we ook langs de kust rijden en Washington en Smokey Mountains aandoen.

Ik wens jullie alvast een goeie reis!

nicolea
02-06-19, 08:14
Top! Fijn dat langzaamaan iedereen weer over de plas gaat, heerlijk meebeleven voor ons! Veel voorpret voor nu, en goeie vlucht voor straks.

mhagman
07-06-19, 15:54
Weer een mooie reis in het vooruitzicht, ik hoop je blog te kunnen volgen maar wij gaan dit jaar zelf richting Indonesie (zelfde periode) en daar schijnt het allemaal wat minder makkelijk te zijn om wifi te gebruiken maar anders geniet ik na de vakantie nog even na van jullie reis!

lisje
08-06-19, 16:11
Dat ziet er een hele fijne reis uit..
Ik volg jullie.
Kijk er nu al naar uit :o

PENPE
09-06-19, 23:49
Wat een heerlijke reis hebben jullie voor de boeg! Wij zijn net terug en zijn ook in Washington DC geweest. Dat was in 1 woord geweldig, we zouden zo weer terug willen om hier nog meer te doen en te zien. We zijn eerder al eens in New York geweest, dat was ook heel bijzonder, maar heel anders dan Washington DC.
Veel voorpret toegewenst en voor straks een hele fijne vakantie. Was leuk om jullie te ontmoeten ;-)