PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Mamatijluu augustus 2019



Marco Tiel
14-05-19, 20:52
Inmiddels zijn we de 100 dagen grens gepasseerd. Na in 2018 overgeslagen te hebben en weer genoten te hebben van de Costa Blanca is het in 2019 weer vertrouwd Floridatime. De planning is rond en alle boekingen zijn verricht. Nu aftellen geblazen.

Mocht je mee willen lezen. Be our guest.

https://mamatijluu2019.wordpress.com/

Kletskous
14-05-19, 22:00
Hoi Marco,

wat een super reis maken jullie ! Eigenlijk was dit precies mijn plan: (starten in New York) dan naar Florida en cruise naar de Bahama’s en een week Cape Coral.
Helaas was de cruise echt ver boven budget toen ik e.e.a. uitzocht, dus onze reis is nu iets anders geworden, maar ook gaaf.
Maar jouw cruiseorganisatie vacationtogo ken ik niet ! Ik wilde de prijzen es bekijken, maar ik zie niets. Klopt het dat je je eerst moet registreren ofzo? En wellicht brutale vraag, maar zou je me kunnen informeren over wat jij nu kwijt bent aan die 5-daagse cruise voor 4 personen? En heb je een drankenpakket erbij gedaan?
Want een cruise......dat wil ik echt ooit gaan doen en dan naar een tropische bestemming, dus ik hoor het graag.

En nog een vraagje: die villa in Cape Coral is schitterend. Zou ik de link mogen ?

Je mag ook PB sturen hoor, als je dat liever doet.

nicolea
15-05-19, 07:15
Mooie reis hoor Marco, en inderdaad, topvilla in Cape Coral. Benieuwd naar je reisverslag strakjes!

hannie
15-05-19, 08:31
Zoooo, dat ziet er allemaal top uit. Wordt vast een fantastische vakantie!

Marco Tiel
15-05-19, 11:33
Dank voor de reacties. We kijken er naaruit

Marco Tiel
12-08-19, 05:37
Inmiddels zijn we een paar dagen onderweg. Morgen inschepen voor de cruise.

Patrick
12-08-19, 08:31
Leuk verslag hoor! Heel veel plezier op de cruise en ik ben wel erg benieuwd naar Cococay. Wij zijn daar ook een paar jaar geleden geweest en vonden het toen al geweldig.Zou nu nog leuker moeten zijn met het zwempark!

Ilse_
12-08-19, 14:24
Ik heb jullie blog net pas gevonden en meteen opgeslagen. Zitten zelf ook in Orlando nu maar ga proberen om mee te lezen. Geniet ervan !!

hannie
16-08-19, 10:51
Hè wat leuk een cruise!

nicolea
17-08-19, 19:39
Leuk verslag, kon je in Nassau op het stukje openbaar strand ook stoelen huren?

hannie
18-08-19, 10:04
Wat super allemaal. Nu wil ik ook cruisen!

Marco Tiel
20-08-19, 05:18
Een kleine week zonder WiFi is weer een bijzondere ervaring... inmiddels zijn we weer redelijk bij.
We kunnen een cruise van harte aanbevelen. Zeker die van RCCL

Inmiddels van een hut van 16 vierkante meter met een tussenstap verhuisd naar een villa van circa 200 vierkante meter in Cape Coral

hannie
21-08-19, 09:38
Dat zal idd vast een dolfijn of manatee geweest zijn. Wij hadden in Maart ook dolfijnen in het kanaal achter de villa in Cape Coral.
Heb je een linkje naar het huis en verhuurder?

Minneke
21-08-19, 11:40
Wij verblijven ook steeds in Cape Coral tijdens onze vakanties in Florida.
Waar hebben jullie de uiltjes juist gezien. Vorig jaar hebben wij ze opgezocht maar niet gevonden. Dit was is een klein parkje aan het water .... De uiltjes hadden geen zin om zich te tonen 😉
Wij vertrekken weer eind oktober.

Minneke
21-08-19, 11:49
Een kleine week zonder WiFi is weer een bijzondere ervaring... inmiddels zijn we weer redelijk bij.
We kunnen een cruise van harte aanbevelen. Zeker die van RCCL

Inmiddels van een hut van 16 vierkante meter met een tussenstap verhuisd naar een villa van circa 200 vierkante meter in Cape Coral

Cruisen is zeer leuk en voor de prijs moet je het niet laten �� Wij hebben met RCCL een 5 daagse cruise gemaakt naar de Bahamas. Super meegevallen en voor herhaling vatbaar.

De huizen rond CC zijn super luxueus. Wij brengen onze vakanties al vele jaren door in CC en zijn zeer tevreden.