PDA

Bekijk Volledige Versie : 11 mei t/m 25 mei Cindy naar Orlando en Ft Myers



Cindy1969
13-04-19, 12:38
Hoi allemaal,

Over precies 4 weken is het zo ver, dan mag ik (eindelijk!!! haha, kan niet wachten) weer naar Florida.
Ik ga weer een blog bijhouden. Heerlijk om af en toe eens terug te lezen.

Heb zojuist mijn planning gedeeld. Tips zijn welkom!

https://cindyinflorida.blogspot.com/

stephie
13-04-19, 12:59
Hoi Cindy, wat een lekker vooruitzicht hè? Wij mogen ook al bijna :cool:
Mooie planning, heb je al veel hotels vastgelegd? Ik zou een paar dagen rondom Sarasota/ Bradenton verblijven. Kun je de bezoeken aan Myakka en Anna Maria island combineren. Verder heb je in Ellenton nog een leuke outlet zitten en in Sarasota een prachtig overdekt winkelcentrum (the mall at UTC). Anders wordt het zo heen en weer rijden, als je in Ft. Myers verblijft.

Terpies
13-04-19, 13:02
Bonita Beach (bij Fort Myers) is een aanrader. Toen wij er twee jaar geleden was er een deel afgezet vanwege de nesten van de zeeschildpadden.

elstars
13-04-19, 13:09
Mooi vooruitzicht, we wensen je veel plezier. Nog enkele tips:

Het strand van Holmes Beach op Anna Maria Island is leuk. Daar kun je bij het Beach Cafe tussen de middag lekker lunchen. Ook Coquina Beach is een fijn strand, met een strandtentje met heerlijke hamburgers. Vergeet ook Historic Bridge Street niet in Bradenton Beach, de pier die daar staat is lekker lang met aan het einde een zitruimte met heerlijke schommelbanken. In Sarasota kun je fijn wandelen in Bayfront Park aan het water, overal bankjes om te zitten en er is een leuk restaurantje: https://www.olearystikibar.com/ Je hebt in Sarasota ook het Ringlingmuseum. Het kunstmuseum en de tuinen hebben iedere maandag vrij entree. In Myakka River State Park kun je een boottocht maken en tussen de bomen lopen, erg leuk. Vergeet in Punta Gorda niet naar Fishermens Village te gaan. Vandaaruit kun je ook naar het naastgelegen grote park om te wandelen en fietsen. Je kunt gratis een fiets huren, zie: https://teampuntagorda.org/free-bike-program/ Fietsen zijn o.a. te huren bij het havenkantoor.

Cindy1969
13-04-19, 17:35
Hoi Cindy, wat een lekker vooruitzicht hè? Wij mogen ook al bijna :cool:
Mooie planning, heb je al veel hotels vastgelegd? Ik zou een paar dagen rondom Sarasota/ Bradenton verblijven. Kun je de bezoeken aan Myakka en Anna Maria island combineren. Verder heb je in Ellenton nog een leuke outlet zitten en in Sarasota een prachtig overdekt winkelcentrum (the mall at UTC). Anders wordt het zo heen en weer rijden, als je in Ft. Myers verblijft.


Ja, heb hotel in Ft Myers jaar geleden al vastgelegd haha, nog voor ik mijn tickets boekte. De moeite waard, want zou nu meer dan het dubbele moeten betalen...
Heb er wel over nagedacht, paar dagen elders nog. Maar vind het toch fijner om 8 dagen een vaste verblijfplaatst hebben. Ellenton gespot, maar bewaar ik voor een volgende keer, evenals die andere mall. Wil ook graag een keer rond Bradenton verblijven.
Kreeg van iemand de tip om onderweg naar Ft Myers (vanuit Orlando) Myakka alvast aan te doen, ga dat wel doen denk ik. Rij er toch zo goed als langs. Thanx! En ja, voor jullie schiet het ook op!

Cindy1969
13-04-19, 17:35
Bonita Beach (bij Fort Myers) is een aanrader. Toen wij er twee jaar geleden was er een deel afgezet vanwege de nesten van de zeeschildpadden.

Genoteerd, dank je wel!

Cindy1969
13-04-19, 17:37
Mooi vooruitzicht, we wensen je veel plezier. Nog enkele tips:

Het strand van Holmes Beach op Anna Maria Island is leuk. Daar kun je bij het Beach Cafe tussen de middag lekker lunchen. Ook Coquina Beach is een fijn strand, met een strandtentje met heerlijke hamburgers. Vergeet ook Historic Bridge Street niet in Bradenton Beach, de pier die daar staat is lekker lang met aan het einde een zitruimte met heerlijke schommelbanken. In Sarasota kun je fijn wandelen in Bayfront Park aan het water, overal bankjes om te zitten en er is een leuk restaurantje: https://www.olearystikibar.com/ Je hebt in Sarasota ook het Ringlingmuseum. Het kunstmuseum en de tuinen hebben iedere maandag vrij entree. In Myakka River State Park kun je een boottocht maken en tussen de bomen lopen, erg leuk. Vergeet in Punta Gorda niet naar Fishermens Village te gaan. Vandaaruit kun je ook naar het naastgelegen grote park om te wandelen en fietsen. Je kunt gratis een fiets huren, zie: https://teampuntagorda.org/free-bike-program/ Fietsen zijn o.a. te huren bij het havenkantoor.

Oeh wat een leuke tips zitten hier tussen! Dank je wel! Vooral dat fietsen in Punta Gorda. Ook de genoemde restaurantjes zal ik noteren bij mijn planning. (heb alles in excel, ook met duur van de autoritten erbij). Holmes Beach kreeg ik op FB al door. Zet al je tips gewoon in mijn bestandje, kijk ter plekke wel even wat ik dan ga doen :-)

elstars
13-04-19, 19:20
Als het allemaal niet lukt in deze vakantie, heb je een goede reden om weer een keer terug te gaan!

Cindy1969
13-04-19, 20:17
Als het allemaal niet lukt in deze vakantie, heb je een goede reden om weer een keer terug te gaan!

Uiteraard :cool:

Fitzroy
14-04-19, 08:05
Cindy, jij houdt wel van wandelen toch?
Imo is een wandeling naar The Deep Hole in Myakka echt een hoogtepunt. Er worden echter maar een beperkt aantal permits per dag uitgegeven. Ik weet niet hoe laat je uit Orlando vertrekt, maar dat zou ik dan écht vroeg doen of misschien toch overwegen om vanuit Fort Myers er naar toe te gaan. Het is een unieke ervaring,

Cindy1969
14-04-19, 08:09
Cindy, jij houdt wel van wandelen toch?
Imo is een wandeling naar The Deep Hole in Myakka echt een hoogtepunt. Er worden echter maar een beperkt aantal permits per dag uitgegeven. Ik weet niet hoe laat je uit Orlando vertrekt, maar dat zou ik dan écht vroeg doen of misschien toch overwegen om vanuit Fort Myers er naar toe te gaan. Het is een unieke ervaring,

Oh ja, The Deep Hole is daar ook, was ik alweer vergeten! Van Orlando naar Ft Myers ga ik eerst via Circle B Bar dus dat gaat hem niet worden. Maar wellicht dan toch
de volgende dag, zoals originele planning.
En ja, ben gek op wandelen, een dag niet gewandeld is een dag niet geleefd :D Thanx!

Cindy1969
10-05-19, 19:26
Jaaaaaaaaaaa het is eindelijk zo ver! Morgenochtend 4.45 uur richting Schiphol. Parkeren bij Q Park Spaarne Gasthuis, shuttle naar Schiphol.
Dan heb ik om 9.15 mijn eerste vlucht naar Newark. Land rond 11.30 uur als alles mee zit. Even wat chillen en eten tijdens het wachten.
Vlucht van 15 uur naar MCO, waar ik rond 17.45 uur hoop te landen.
Lekker op tijd naar mijn bedje straks, wat uurtjes slaap pakken. Heb er zin in!

Angeline Kievits
10-05-19, 19:43
Ik weet niet met welke vlucht jij vliegt maar volgens mij komen we al voor 17.00 uur aan in Florida (ijs en weder dienende natuurlijk) :)


11 May 2019
New York (EWR) (https://www.flightradar24.com/data/airports/ewr)
Orlando (MCO) (https://www.flightradar24.com/data/airports/mco)
B738 (N24224) (https://www.flightradar24.com/data/aircraft/n24224)

14:00

16:50

Estimated departure 14:00
Play (https://www.flightradar24.com/data/flights/ua991)




Eindelijk, al dat aftellen is voorbij. Wij vertrekken rond half 5 naar Schiphol en laten we hopen dat morgen alles gaat volgens planning! Ik kom je vast wel ergens in het vliegtuig of op Newark tegen!

Fitzroy
10-05-19, 20:04
Ik had gereageerd in je blog maar zie hem niet staan:confused: In ieder geval: goede reis en een heel fijne vakantie!
Je gaat weer genoeg doen las ik al.

Cindy1969
10-05-19, 20:06
Ja, we zien elkaar wel. Draag je een roos in je haar? ;)
Ik heb de vlucht van 15 uur naar MCO. Achteraf beetje spijt van dat ik niet 1 eerder heb geboekt, maar aan de andere kant: lekker chill in Newark, hopelijk paar
mooie plekken met uitzicht op de skyline ofzo.
Slaap lekker voor straks, en goede reis morgenochtend!

Angeline Kievits
10-05-19, 20:20
Dank je wel Cindy, jij ook een hele goede reis. Geen rode roos, wel rood jasje :)

knaapje
10-05-19, 20:28
Goede reis en alvast gefeliciteerd!

en vergeet de transponder niet als je de auto weer inlevert!;)

stephie
10-05-19, 21:32
Wat heerlijk Cindy. Goede reis. Ik vertrek volgende week donderdag. Ik heb er zo’n zin in.

Lizz
10-05-19, 22:31
Goede vlucht morgen Cindy, en heel veel plezier in Florida...Enjoy!

elstars
10-05-19, 23:25
Fijne vakantie Cindy en goede reis! Het weer is momenteel heerlijk (wij zitten er nu ook).

amerva
11-05-19, 02:42
Fijne vakantie Cindy. ik las je gaat je verjaardag vieren in Discovery Cove, neem een cabana hebben wij vorig jaar gedaan, koelkast met drankjes, om het uur komen ze langs met handdoeken, snacks , je eigen plekje in de schaduw, hangmat, stoelen etc. verwennerij en een mooie ervaring.

nicolea
11-05-19, 03:42
Goede reis en heeeeeel veel plezier Cindy!

Cindy1969
11-05-19, 03:43
Dank je wel Cindy, jij ook een hele goede reis. Geen rode roos, wel rood jasje :)

Haha, ik za opletten :-) Ik zwart vestje en zwart/wit gestreept hemdje.

Cindy1969
11-05-19, 03:44
Fijne vakantie Cindy. ik las je gaat je verjaardag vieren in Discovery Cove, neem een cabana hebben wij vorig jaar gedaan, koelkast met drankjes, om het uur komen ze langs met handdoeken, snacks , je eigen plekje in de schaduw, hangmat, stoelen etc. verwennerij en een mooie ervaring.

Heb er nog naar gekeken, maar vond het toch wat te prijzig... Maar geniet evengoed wel hoor!

Cindy1969
11-05-19, 03:44
Bedankt allemaal :D

Sunshine State
11-05-19, 08:22
Een hele fijne reis we lezen weer graag mee!!

Krullenbol
11-05-19, 17:03
Nou welkom in Florida :D en veel plezier ik lees ook graag mee.

moonlight91
11-05-19, 19:53
Goede reis en heel veel plezier!

Cindy1969
12-05-19, 03:14
Ben goed aangekomen. Zal nog even een blog eruit persen... haha!

stephie
12-05-19, 10:34
Gelukkig goed aangekomen. Ik ga lekker met je meelezen. Have fun!

amerva
13-05-19, 03:10
Heerlijk weer in florida te zijn , ik hoop mooi weer dinsdag voor . Voor morgen probeer eens Bahama Breeze, heerlijk eten, happy hour van 4 tot 6 :)

elstars
13-05-19, 03:13
Het lukt ons op een of andere manier niet een reactie te plaatsen op je blog.
Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je al zo’n actieve eerste dag hebt gehad. Dat belooft veel moois.

amerva
13-05-19, 03:20
en voor een lekker ijsje https://www.youtube.com/watch?v=xaGIrY1EOY8

Mave
13-05-19, 09:08
Heerlijk om mee te lezen! Veel plezier toegewenst en ik ben heel benieuwd of je het vol houdt om geen schoenen meer te kopen ;):p

Lannie
13-05-19, 09:59
Een hele fijne vakantie en ik volg je natuurlijk ook weer!

Cindy1969
13-05-19, 10:59
Heerlijk weer in florida te zijn , ik hoop mooi weer dinsdag voor . Voor morgen probeer eens Bahama Breeze, heerlijk eten, happy hour van 4 tot 6 :)

Daar ga ik op mijn verjaardag eten, dinsdag :)

Cindy1969
13-05-19, 11:00
Heerlijk om mee te lezen! Veel plezier toegewenst en ik ben heel benieuwd of je het vol houdt om geen schoenen meer te kopen ;):p

Ik ook :p Want zal nog genoeg tegen gaan komen in Ft Myers

Cindy1969
13-05-19, 11:00
Dank jullie wel allemaal voor de reacties, erg leuk!

elstars
14-05-19, 02:42
Cindy, hartelijk gefeliciteerd met je 50e verjaardag, hopelijk wordt het een prachtige dag om niet te vergeten,

Cindy1969
14-05-19, 03:33
Cindy, hartelijk gefeliciteerd met je 50e verjaardag, hopelijk wordt het een prachtige dag om niet te vergeten,

Dank je wel! Ik hoop het ook, waar ik hem ook ga doorbrengen. DC erg twijfelachtig door het weer, zie het morgen wel :-)

Cindy1969
14-05-19, 03:34
Heb zojuist weer een update gedaan: http://cindyinflorida.blogspot.com/2019/05/maandag-13-mei-2019-seaworld-valt-in.html

Fitzroy
14-05-19, 06:25
Cindy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst :up: Ik hoop dat het weer meezit en je een heerlijke dag in DC zult hebben!

Lannie
14-05-19, 07:31
Gefeliciteerd met je verjaardag...... een hele fijne dag! Hoop dat het weer je niet in de steek laat vandaag.

Mave
14-05-19, 08:05
Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor een mooie DC dag....:cool:

nicolea
14-05-19, 09:57
Gefeliciteerd Sara, en een heel fijne dag op het mooiste plekje van de wereld!

Mushu
14-05-19, 11:56
Gefeliciteerd! Natuurlijk hoop ik dat DC door kan gaan met een heerlijk zonnetje maar als het slecht weer is en je het verzet, kan je 2x je verjaardag vieren! Yeeha :D

Cindy1969
15-05-19, 04:47
Dank jullie wel! Was een zalige dag, hoewel ik DC toch heb moeten skippen door het weer, was verstandige beslissing.
Te moe nu voor blog, maak ik morgenochtend.

En heb helaas achterstand met zelf andere blogs lezen, dus als je denkt huh ze reageert niet bij mij... maak te lange dagen haha!

Cindy1969
16-05-19, 02:32
En de blog is weer bijgewerkt. Verslag van gisteren er vanmorgen opgezet.
En verslag van vandaag.

sunnyrojo
16-05-19, 08:27
ben weer typisch te laat maar nog gefeliciteerd!! en nog heel veel plezier in inderdaad het mooiste plekje op de wereld!:cool:

Frans1949
16-05-19, 10:11
Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd. :)
Leuke blog. :cool:

Cindy1969
16-05-19, 12:40
Dank jullie wel!

Fitzroy
18-05-19, 13:40
Ik kan niet reageren op je blog maar je maakt weer een mooie trip, Cindy.

Ik heb direct ook voor mijn vakantie met kerst ‘jouw’ hotel in Fort Myers vastgelegd, het uitzicht ziet er mooi uit. Heb je geen last van het geluid van de 41 en heb je zon op je balkon overdag?

stephie
19-05-19, 03:53
Cindy ik kan helaas ook niet reageren op je blog. Maar leuk om weer met je mee te lezen. Wat is Florida toch mooi.
En dulce de leche pancakes dat klinkt zoooo lekker jammie!

Cindy1969
19-05-19, 03:58
Ik kan niet reageren op je blog maar je maakt weer een mooie trip, Cindy.

Ik heb direct ook voor mijn vakantie met kerst ‘jouw’ hotel in Fort Myers vastgelegd, het uitzicht ziet er mooi uit. Heb je geen last van het geluid van de 41 en heb je zon op je balkon overdag?

Oh, ik reageer net op je post! Ja, je hoort het wel goed, de 41, vooral van die motoren/auto's met knetter uitlaten. Maar ik slaap standaard met oordoppen in, ook thuis, dus heb er geen last van. Verder is het niet gehorig hier.
Volgens mij heb je zon op het balkon, hij komt links op, en gaat rechts onder, dus overdag zal ie er wel op staan. Maar ben er nooit overdag :D

elstars
19-05-19, 08:59
Wat een topdag weer gisteren. Zo te lezen bevalt het gebied rondom Fort Myers je goed.

Cindy1969
19-05-19, 13:08
Ja klopt! Het is hier niet zo druk als in Orlando, dat vooral bevalt me goed. En tja, de kust he, dan kan het bij mij al niet meer stuk.
Nu moet ik zeggen dat ik de oostkant van Florida net zo mooi vind hoor. Wil graag nog eens in de regio verblijven waar jullie waren.

nicolea
19-05-19, 16:42
Ik vind het ook heel fijn dat het aan de gulfcoast (qua verkeer dan) niet zo druk is. In Orlando durf ik echt niet te rijden!

Fitzroy
19-05-19, 17:00
Wat grappig dat jullie dat nu zo ervaren. In maart is dat echt andere koek, dan is het aan de Westkust ook echt super druk. Regelmatig in de files gestaan.

Cindy1969
20-05-19, 02:20
Goed om te weten. Komt door Springbreak dan?

stephie
20-05-19, 03:56
Cindy wat heb jij het ook lekker. Ik reageer maar steeds hier....
Wij moeten nog steeds een keer naar Sanibel en Captiva gaan. Het komt er steeds niet van. En wat een droom om zo rustig door een outlet te lopen! Heerlijk!!

elstars
20-05-19, 07:46
Heerlijke dag weer. Leuk dat je in Punta Gorda bij Fishermen’s Village bent geweest. Wij komen daar ook graag.

Cindy1969
20-05-19, 14:50
Heerlijke dag weer. Leuk dat je in Punta Gorda bij Fishermen’s Village bent geweest. Wij komen daar ook graag.

Had nog niet opgezocht hoe het heette. Dat dus :-)
Erg leuk.

Cindy1969
20-05-19, 14:51
Cindy wat heb jij het ook lekker. Ik reageer maar steeds hier....
Wij moeten nog steeds een keer naar Sanibel en Captiva gaan. Het komt er steeds niet van. En wat een droom om zo rustig door een outlet te lopen! Heerlijk!!

Aanrader, erg mooi daar. Heb je weer een excuus om nog een keer heen te gaan!
En ja, heerlijk als het zo rustig is in de outlets.

hannie
20-05-19, 18:27
Goed om te weten. Komt door Springbreak dan?
In Maart kan dat mede de oorzaak van de drukte zijn. Maar het is de hele winter druk door snowbirds. Hoogseizoen loopt daar ook tot half of eind April.

Fitzroy
20-05-19, 23:35
Ik denk inderdaad door Spring Break.

Je was op Sanibel niet bij de Lighthouse geweest,hè? Want daar hebben wij al echt heel vaak dolfijnen gezien. Leuk dat je er nu in ieder geval een hebt gezien :up:
Ik wist eigenlijk ook niet dat Punta Gorda zo leuk was. Ziet er leuk uit!

Cindy1969
21-05-19, 01:57
Nee, niet bij de lighthouse, vond het op foto's niet zo mooi (die van mijn hometown Egmond is veeeeeel mooier haha)
Maar ja, dan wellicht toch dolfijnen gemist daar...
Ja, Punta Gorda is leuk om even te bezoeken, klein stukje rijden ook.

Cindy1969
21-05-19, 01:57
In Maart kan dat mede de oorzaak van de drukte zijn. Maar het is de hele winter druk door snowbirds. Hoogseizoen loopt daar ook tot half of eind April.

Ja dat is waar, zeker in deze regio. In februari vind ik het in Orlando altijd wel meevallen.

stephie
21-05-19, 05:01
Wat wen fijne shop blog heb je geschreven. Dat is echt een voordeel van alleen reizen. Je kunt net zo lang in een winkel blijven hangen als je wilt :cool: Mijn man houdt het altijd snel voor gezien helaas.
Tips voor Sarasota heb ik wel hoor, lees mijn blogs maar eens door van de afgelopen jaren...(grapje)

Je hebt dus Myakka State Park, ook al sla je deep hole over, wel de moeite waard om te bezoeken. Hoeft niet lang te duren. Wij zijn er vaak maar een uur. We gaan dan wel wat vaker.
Siesta Key is een prachtig strand. Wij vinden Turtle beach nog mooier. Ivm natuur en vogels etc.
In Sarasota zit een prachtige mall. UTC. Ook is St.Armands Circle erg gezellig met winkeltjes en restaurants.
tenslotte is de boulevard in Sarasota bij Marina Jack ook leuk om over te wandelen. Er is daar weinig te doen verder. Wel een mooi uitzicht.
Als je van dieren houdt (en/of Flamingo’s) dan kan ik Jungle gardens in Sarasota aanraden. Je kunt echt tussen de flamingo’s lopen.

Veel plezier!

Cindy1969
21-05-19, 12:16
Dank je wel Stephie! Fijne tips, heb ik wat aan.
Myakka ga ik denk ik donderdag nog doen, alleen dan niet de Deep Hole.

stephie
22-05-19, 03:56
Cindy wat leuk dat je in Sarasota bent geweest. Dat is echt onze favo stad. Maar dat heb ik al zo vaak gezegd whahaha
En als ik dan Siësta Beach zie dan wil ik ook!! Maar ik moet nog ff geduld hebben tot vrijdag :cool:
En ik vind het leuk om je verslagen te lezen. Jammer dat we elkaar net niet treffen in Florida.

elstars
22-05-19, 07:36
Lekker genoten van het mooie strand bij Sarasota en de verdere omgeving en zo te lezen smaakt dit naar meer. Ook nog manatees gezien, dus dat is de kers op de taart. Wij komen ieder jaar in deze omgeving en krijgen er ook niet genoeg van. Er is zoveel te zien en te doen, dus wellicht voor jou de volgende vakantie ook?

Nog een tip voor de komende dagen: Gasparilla Island vinden wij een leuke plek om heen te gaan, aan het einde van dit eiland is een beach state park met een leuke vuurtoren.

Fitzroy
22-05-19, 07:48
Ga je helemaal niet naar Naples, Cindy? Ik vind dat juist zo’n leuk stadje. En zonsondergang bij de pier van Naples daarna.

utah
22-05-19, 09:21
Sinds we in Naples hebben verbleven, ben ik vaste fan van EarthCam waar ik zowat dagelijks naar de webcam van de pier kijk. :rolleyes:

Fitzroy
22-05-19, 10:54
Off-topic @ Utah: waar zaten jullie in Naples (naam vh hotel bedoel ik ;) )

utah
22-05-19, 11:00
Inn on fifth ( https://www.innonfifth.com/ )in 2014 en Gulf & Beach hotel ( http://www.naplesbeachhotel.com/ ) in 2016. Top hotels. Dikke aanraders.

Cindy1969
22-05-19, 13:52
Cindy wat leuk dat je in Sarasota bent geweest. Dat is echt onze favo stad. Maar dat heb ik al zo vaak gezegd whahaha
En als ik dan Siësta Beach zie dan wil ik ook!! Maar ik moet nog ff geduld hebben tot vrijdag :cool:
En ik vind het leuk om je verslagen te lezen. Jammer dat we elkaar net niet treffen in Florida.

Mijn favoriete plek zover! Wil een volgende keer weer terug haha. En ja, jammer, moet alweer bijna naar huis...

Cindy1969
22-05-19, 13:54
Lekker genoten van het mooie strand bij Sarasota en de verdere omgeving en zo te lezen smaakt dit naar meer. Ook nog manatees gezien, dus dat is de kers op de taart. Wij komen ieder jaar in deze omgeving en krijgen er ook niet genoeg van. Er is zoveel te zien en te doen, dus wellicht voor jou de volgende vakantie ook?

Nog een tip voor de komende dagen: Gasparilla Island vinden wij een leuke plek om heen te gaan, aan het einde van dit eiland is een beach state park met een leuke vuurtoren.

Thanx voor de tip. Zal echter tot een volgende keer moeten wachten. Vandaag zit vol, en morgen ook zo goed als. En dit is net even te ver om er dan nog "bij" te doen.
Maar kom een keer terug, dat is 1 ding wat zeker is!

Cindy1969
22-05-19, 13:55
Ga je helemaal niet naar Naples, Cindy? Ik vind dat juist zo’n leuk stadje. En zonsondergang bij de pier van Naples daarna.

Nee, uit de planning gelaten met het idee van: mocht ik er tijd voor hebben dan ga ik het nog erbij doen. Maar helaas niet van gekomen. Heb ook niet alles van de planning gered.
Maar dit is niet de laatste keer dat ik in deze regio verblijf :D

Lannie
22-05-19, 19:07
Wat genieten, die manatees.... wij zijn ze zo ook een keer tegen gekomen, echt bijzonder. Klets maar lekker van je af.....ik geniet iedere dag mee van je blog en lees het volledig ;-).
(ik kan niet reageren op je blog, dus doe ik het hier!) Geniet nog even van je laatste dagen!

Cindy1969
23-05-19, 02:54
Dank je wel Lannie :D

utah
23-05-19, 07:46
Hier volg ik de blog ook met veel aandacht. Bezige bij zo te zien.

Cindy1969
23-05-19, 12:37
Hier volg ik de blog ook met veel aandacht. Bezige bij zo te zien.

Ja klopt, dagje niks doen is niks voor mij :D

YBodur
23-05-19, 22:33
Leuk blog maak je hoor Cindy! Mooie foto’s en leuk geschreven. Je enthousiasme en liefde voor Florida spat bijna van de pagina.
Wat zonde dat het er al weer bijna op zit. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goeie reis naar huis!

Groetjes,
Yvette

Cindy1969
24-05-19, 02:15
Dank je wel Yvette!

Cindy1969
24-05-19, 02:56
Mijn laatste volle dag.... staat op de blog.
Morgen naar Orlando voor nog 1 overnachting. En dan zaterdag naar huis, meh... Maar mis mijn katjes, dus ook yay!

https://cindyinflorida.blogspot.com/2019/05/23-mei-2019-fort-myers-beach-en-lovers.html

Mave
24-05-19, 07:41
Geniet er nog even van! Volgens mij is het je gelukt om geen schoenen meer te kopen....:p

elstars
24-05-19, 08:22
Lekkere afsluiter weer vandaag en nu nog een laatste dag voordat je vertrekt. Wij hebben laatst dezelfde overstap in Washinghton gehad. Dat ging goed. We kwamen aan op de D-pier en moesten naar de C-pier. Dat was 1 rechte lijn, 5-10 minuten lopen, niet ingewikkeld.
Nog een fijne dag gewenst in Mayakka en Orlando. Goede reis terug.

Cindy1969
24-05-19, 13:25
Geniet er nog even van! Volgens mij is het je gelukt om geen schoenen meer te kopen....:p

Dank je, en klopt haha. Maar ook niet meer naar gekeken, bewust ;)

Cindy1969
24-05-19, 13:26
Lekkere afsluiter weer vandaag en nu nog een laatste dag voordat je vertrekt. Wij hebben laatst dezelfde overstap in Washinghton gehad. Dat ging goed. We kwamen aan op de D-pier en moesten naar de C-pier. Dat was 1 rechte lijn, 5-10 minuten lopen, niet ingewikkeld.
Nog een fijne dag gewenst in Mayakka en Orlando. Goede reis terug.

Dank je wel! en ja, had al gezien dat ik arriveer op C, en vertrek vanaf D, of omgekeerd. Dat zit aan dezelfde kant inderdaad. Dus hopelijk red ik het allemaal en heeft de vlucht geen vertraging. En anders kom ik evengoed wel thuis.

stephie
24-05-19, 13:28
Lovers Key staat ook nog op mijn lijstje. Ik ben trouwens ook gek op pelikanen. Ik vind het ook leuk als ze naast je vliegen als je op een brug rijdt. Nou moet ik zeggen dat ik altijd de luxe heb om er naast te mogen zitten i.p.v. zelf te rijden. Dat scheelt.
Geniet van Myakka. Het is echt de moeite waard. Hopelijk zie je Alligators.
Succes met rijden naar Orlando. Mocht ik je niet meer spreken, goede reis naar huis.

Cindy1969
25-05-19, 03:40
Ja dat scheelt zeker! Dat lijkt me zo fijn, om gewoon lekker naar buiten te kunnen kijken. Moet zelf altijd 10 paar ogen hebben om al die malloten op de weg in de gaten te houden :p
Alligators heb ik gezien! En rit ging ook goed. Nu in Orlando.
Dank je wel, heb er zin in, morgen lekker naar huis. Vind het mooi geweest zo.

Fitzroy
25-05-19, 07:55
Fijne laatste halve dag en een goede reis gewenst! Ik heb weer genoten van je blog :up:

elstars
25-05-19, 09:07
Nog een mooie laatste dag gehad en nu lekker naar huis!

Mave
25-05-19, 09:22
Goede vlucht terug! Bedankt voor t meelezen.

Cindy1969
25-05-19, 13:56
Dank jullie wel! Nu in hotelkamer, laatste spulletjes zo pakken en op tijd naar MCO. Het is Memorial weekend dus verwacht wel dat het druk is daar.
Morgen om deze tijd lekker weer thuis, ook weer zin in.

Lannie
26-05-19, 09:07
Welkom thuis!

Cindy1969
26-05-19, 10:58
Dank je wel Lannie!
Was om 9.30 uur al thuis, alles zat mee.
Wat bijgeklets met de buuf, de kattenoppas. Katten geknuffeld.
Nu de koffers meteen maar uitpakken. Dan kan zo de wasmachine aan en ik onder de douche.
Want bah, wat voel ik me altijd vies na zo'n lange vlucht.
Maar wel fijn om weer thuis te zijn.
Denk wel dat de heimwee snel toeslaat :o

stephie
26-05-19, 14:21
Welkom thuis Cindy, je hebt weer een prachtige reis achter de rug. Succes met de jetlag.

Cindy1969
26-05-19, 17:28
Dank je wel, zit lekker uit te brakken. Straks wel even 2 uurtjes geslapen na het douchen.
Nu gaat het wel weer. Vanavond normale tijd naar bed dan ben ik er morgen wel weer.

elstars
26-05-19, 17:44
Welkom thuis, home sweet home!

Cindy1969
26-05-19, 18:02
Dank je wel, en zeker weten!

Fitzroy
26-05-19, 19:41
Welkom thuis, Cindy. Waren de katten blij je weer te zien?

Cindy1969
26-05-19, 20:05
Dank je wel, en ik was blijer denk ik om hen te zien. Mijn buurvrouw heeft 2 weken in mijn huis gezeten, en zij is met pensioen dus ze zijn niks tekort gekomen, ook
niet qua aandacht. Het was meer van "hey, daar ben jij ook weer" :rolleyes:

stephie
27-05-19, 03:06
Haha ja dat herken ik wel. Dat hebben wij met onze hond. Mijn ouders passen op hem. Wij missen hem ontzettend maar volgens mij denkt hij niet echt aan ons
Hopelijk ben je nu lekker aan het slapen. De jetlag slaat bij mij altijd keihard toe brrrr

Cindy1969
27-05-19, 06:25
Denk het ook Stephie haha!
En dat scheelde wel bij mij nu, merk ik, dat ik meer rust had omdat ik wist dat mijn buuf mij bij in huis zat. Normaal vind ik het altijd zo sneu dat ze alleen zitten.
Dan komt ze ook wel 5 keer per dag ofzo, maar toch.

Slapen ging goed, 5 mg melatonine genomen, om 21 uur gaan slapen, en werd net om 6 uur wakker. Wel een wazig gevoel in mijn hoofd, dat duurt altijd een paar dagen.
Voor mijn gevoel is het natuurlijk midden in de nacht :rolleyes:

nicolea
27-05-19, 07:28
Jetlag...ik haat het! Had deze keer ook heel erg veel last van stemmingswisselingen. (Zeg maar gerust....megachagerijnig)

Cindy1969
27-05-19, 10:35
Oh dat kan kloppen hoor, ook weleens gehad! Je hele hormoonhuishouding is natuurlijk ook van slag, ook dat wordt namelijk verstoord doordat je biologische klok
van slag is.

elstars
28-05-19, 20:38
Mooi einde van je blog, fijn dat je ons hebt laten meegenieten. Bedankt! Zo te lezen zal de zomer vast wel weer snel voorbij zijn, met werk en nieuwe vakantieweken. Op naar de volgende Floridavakantie!

Cindy1969
28-05-19, 21:10
Graag gedaan! En zo is dat, op naar de volgende :D

Terugreisdag staat er inmiddels op http://cindyinflorida.blogspot.com/2019/05/25-mei-2019-de-terugreis.html
En de nabeschouwing ook http://cindyinflorida.blogspot.com/2019/05/nabeschouwing-en-nieuwe-plannen.html

Fitzroy
28-05-19, 21:21
Ook ik ben weer bij! Bedankt voor het schrijven van je blog, ik lees altijd graag mee. Ook je nabeschouwing is heel fijn :up:
En deze keer nog eens extra omdat ik in dezelfde piepperiode als waar jij het over hebt voor het eerst alleen naar Florida ga, juist om die periode te ontvluchten ;)

De BW Fort Myers valt me dan met Kerst nog mee, mijn annuleerbare boeking is net geen $ 100,- per nacht.

Het enige jammere was dat ik niet kon reageren bij je blog zelf, weet jij waaraan dat ligt?

Cindy1969
29-05-19, 08:35
Nee, ik zou het niet weten Fitzroy, nog een paar mensen hadden daar last van. Heb er eens naar gekeken, maar kom er niet achter. Maar ben ook niet echt een pro wat dit soort dingen betreft haha.
Jouw hotelprijs valt dan zeker mee ja! En wat fijn, nog iemand die niet van kerst houdt, ben altijd zo blij als dat achter de rug is, als het 1 januari is.
Maar dan, die saaie maanden... Heerlijk dat je het dit jaar kan ontvluchten! Staat ook hoog op mijn wensenlijstje, om dat een keer te doen.

Krullenbol
29-05-19, 21:33
Zeker leuk om te lezen en goede tips..

Thx