PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets Disney parken ervaring met www.attractionticketsdirect.ie



JacquelineenMarco
17-03-19, 20:25
Hoi,

Heeft iemand ervaring met tickets voor de Disneyparken te bestellen via: https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/walt-disney-world-resort-tickets ?

Graag jullie ervaring en hoe het allemaal werkt.

Groet, Jacqueline en Marco

Mushu
17-03-19, 20:31
Paar keer verschillende tickets (ook Disney) bij besteld. Bestellen en dan sturen zij alles netjes in een mapje op met vaak nog een "reisgidsje" er bij.

Esther43
17-03-19, 21:14
Prima ervaringen mee.

Scooby
18-03-19, 00:17
Wij hebben vorig jaar ook alle tickets besteld bij ATD.ie
Als ik mij goed herinner waren ze binnen een paar dagen binnen.
We hebben ze toen gelijk toegevoegd in de DisneyWorld app. 30 dagen voor je eerste parkbezoek kun je dan de eerste 3 Fastpasses vastleggen. De dag erna weer 3 enz. Als je in een Disney hotel zit kan dit 60 dagen voor je eerste parkbezoek.

Ilse_
18-03-19, 07:03
Al een aantal jaren daar de kaartjes besteld voor de diverse parken en elke keer weer een prima ervaring !!

Patrick
18-03-19, 09:57
Uitstekende ervaring mee. Bestel daar altijd mijn tickets. (soms bij de .DE variant als de prijs daar gunstiger is)

Njit
18-03-19, 14:50
Gaat prima hoor. En je kan ook gerust voor de goedkoopste verzend-optie kiezen. Komt ook gewoon aan. Scheelt toch weer 26 euro :)

Jeli Jafra
19-03-19, 08:44
Moet eerlijk zeggen dat ik de verzendopties ook niet zo nauwkeurig bekeken had en dus gewoon via standaard verzending geboekt had. Kreeg gisteren een mailtje dat het op deze manier niet mogelijk was de tickets te versturen, alleen digitaal(e-tickets lijkt me). Kreeg het verzoek toch even in te loggen en 26 euro extra te betalen(op een bedrag van 1500 voelt dat toch een beetje extra) maar een andere manier zat er helaas niet op(via de mail om gevraagd).

Hopelijk heb ik ze snel binnen zodat ik me druk kan maken om de fastpass ;)

Njit
19-03-19, 08:47
Dat is dan nieuw. Bij ons stuurde ze het zonder problemen.

Ilse_
24-03-19, 13:59
Moet eerlijk zeggen dat ik de verzendopties ook niet zo nauwkeurig bekeken had en dus gewoon via standaard verzending geboekt had. Kreeg gisteren een mailtje dat het op deze manier niet mogelijk was de tickets te versturen, alleen digitaal(e-tickets lijkt me). Kreeg het verzoek toch even in te loggen en 26 euro extra te betalen(op een bedrag van 1500 voelt dat toch een beetje extra) maar een andere manier zat er helaas niet op(via de mail om gevraagd).

Hopelijk heb ik ze snel binnen zodat ik me druk kan maken om de fastpass ;)

Dat hadden wij dit jaar ook ineens. andere jaren nooit een probleem geweest. Nu dus beetje jammer van de extra kosten. Waren wel weer snel binnen dus dat ging prima !!

Jeli Jafra
24-03-19, 16:05
Dat hadden wij dit jaar ook ineens. andere jaren nooit een probleem geweest. Nu dus beetje jammer van de extra kosten. Waren wel weer snel binnen dus dat ging prima !!

Dat valt bij ons zelfs ook nog een beetje tegen. Heb ze de 15de al besteld maar nog geen melding of iets gehad dat ze op de post zijn.

Ilse_
24-03-19, 18:09
Dat valt bij ons zelfs ook nog een beetje tegen. Heb ze de 15de al besteld maar nog geen melding of iets gehad dat ze op de post zijn.

Bij ons werd er gezegd dat het ongeveer 2 weken zou dure maar na 4 dagen waren ze binnen. !!

Jeli Jafra
25-03-19, 09:25
Bij ons werd er gezegd dat het ongeveer 2 weken zou dure maar na 4 dagen waren ze binnen. !!

Had je vooraf een mail gekregen dat ze op de post gingen of zat je ze zonder melding opeens in de brievenbus?

Ilse_
25-03-19, 16:46
Had je vooraf een mail gekregen dat ze op de post gingen of zat je ze zonder melding opeens in de brievenbus?

Zaten ineens in de brievenbus..... Was wel gezegd dat er een mail gestuurd zou gaan worden maar die hebben we nooit gezien.

corrus
26-03-19, 11:33
Maarre... ik zie het probleem niet zo...:confused:
Je hebt ze toch?? En nog snel ook... :cool:

Jeli Jafra
26-03-19, 19:29
Heb inmiddels een mailtje gehad en krijg als het goed is morgen mijn tickets.

Ilse_
27-03-19, 07:05
Maarre... ik zie het probleem niet zo...:confused:
Je hebt ze toch?? En nog snel ook... :cool:

Wij hebben er ook geen probleem mee gehad. Was een vraag van Jeli Jafra hoe t bij ons was gegaan.

Daffelina
01-02-20, 16:08
Ik zie nu dat ze een actie hebben: 14 dagen voor de prijs van 7 dagen. Er staat echter wel bij dat dit voor de Ieren en de Engelsen is. Zou ik dan toch die tickets kunnen bestellen?

En zie ik het goed dat dit tickets zijn inclusief hoppermogelijkheid en waterparken?

Mushu
01-02-20, 16:51
Ik zie nu dat ze een actie hebben: 14 dagen voor de prijs van 7 dagen. Er staat echter wel bij dat dit voor de Ieren en de Engelsen is. Zou ik dan toch die tickets kunnen bestellen?

En zie ik het goed dat dit tickets zijn inclusief hoppermogelijkheid en waterparken?

Deze vraag wordt regelmatig hier gesteld en tot nu toe is het geen probleem geweest. Die aanbieding is er trouwens altijd (al jaren) dus je hoeft niet gelijk toe te happen. Op de officiële Disney uk/ie website zijn dezelfde tickets te vinden (ook 7=14) voor ik dacht nog iets goedkoper. En die kan je direct aan je account koppelen (is via ATD ook geen probleem hoor).
De tickets zijn heel erg inclusief: alle parken (ook de waterparken), hoppen, minigolf en photopass.

Daffelina
02-02-20, 14:25
Tickets besteld! Nu afwachten wanneer ze binnenkomen!

Scooby
02-02-20, 17:25
Dat kan snel gaan. Ik had ze 2 weken geleden op donderdag besteld en ze kwamen de dinsdag erop binnen. Maar daar zar get weekend tussen. Best kans dat jij ze ook dinsdag of woensdag binnenkrijgt. Veel plezier ermee in ieder geval. 😁