PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jacqueline en Marco



JacquelineenMarco
17-03-19, 19:52
Hallo,

Wij zijn Jacqueline en Marco. Wij gaan van 12 t/m 29 augustus met onze kids naar Florida.
We landen in Miami, de eerste week gaan we naar de Keys en de Everglades, dan via de Westkant naar Orlando waar we de laatste week zullen verblijven.
Het is voor ons de eerste keer naar Florida, dus we gaan alle ervaringen en tips op het Forum goed doorlezen.

Alleen de accommodatie in Orlando en de vluchten liggen momenteel vast, verder gaan we alles zoveel mogelijk op het laatste moment of ter plekke boeken. Ook in afwachting wat het weer gaat doen, zodat we flexibel zijn.

Jullie zullen ons vast nog wel tegenkomen met vragen op het forum.

Groet, Jacqueline en Marco

Ta2 Gerrit
18-03-19, 01:45
Welkom op dit fraaie Floridaforum, waar je werkelijk alles te weten kunt komen over je vakantie.
Veel plezier met de voorpret !

ronenivonne
18-03-19, 06:45
Welkom en veel plezier met de voorpret.

stephie
18-03-19, 09:55
Welkom op het forum! Heerlijk vooruitzicht, geniet van de voorpret.
Mijn man en ik zijn dol op de Westkust :cool:leuke route in ieder geval, hoop te zien onderweg. Van mooie natuurparken tot prachtige stranden. En ook outlet winkelcentra en gewone winkelcentra ;)

Bullyleo
18-03-19, 17:15
Welkom, zat te lezen hier voor jullie! Met name voor de autohuur, verblijf en bijvoorbeeld toegang tot de parken in Orlando kan het toch verstandig zijn om dit hier al te regelen. Het kan je veel geld schelen! Veel plezier daar!

Frans1949
18-03-19, 19:01
Ik sluit me volledig bij Bullyleo aan.
De auto van te voren boeken is een aanrader.
Verder vond ik het een prima idee om niet te veel vast te leggen.
Hotels boeken kan je altijd kort van te voren via één van de vele boekingsites.

Cindy1969
18-03-19, 19:34
Welkom en veel plezier met de voorpret!

Mattie
19-03-19, 10:53
Ik zou zeker de auto van te voren boeken, als je kiest voor een aanbieder waar je zonder kosten kan annuleren heb je én flexibelheid (is dat een woord?) én zekerheid :)

Njit
19-03-19, 11:41
én flexibelheid (is dat een woord?)

flexibiliteit :)

Mattie
20-03-19, 13:25
Dankje dat woord zocht ik ja :)