PDA

Bekijk Volledige Versie : hoge prijzen hotels Fort Lauderdale



keesvankleef
16-03-19, 09:03
Wij gaan 30 jan.2020 voor een cruise naar Fort Lauderdale we doen dit al jaren. Als ik nu een hotel wil bespreken voor een paar dagen zie ik prijzen die ik nog nooit heb gezien. Ben ik misschien te vroeg weet iemand de oorzaak?

hannie
16-03-19, 15:37
Januari is hoogseizoen. Ging je andere jaren ook in de winter?

corrus
16-03-19, 17:04
Bovendien zijn de betere hotels zuidelijker dan Orlando altijd duurder.
Je kunt eigenlijk als vuistregel aanhouden: Hoe zuidelijker je komt in Florida, hoe duurder het wordt.:)

keesvankleef
16-03-19, 17:47
Medere keren met febr geweest maar nog nooit zulke hoge prijzen gehad.

Frans1949
16-03-19, 19:35
Bovendien zijn de betere hotels zuidelijker dan Orlando altijd duurder.
Je kunt eigenlijk als vuistregel aanhouden: Hoe zuidelijker je komt in Florida, hoe duurder het wordt.:)K

Corrus, wij gaan eind deze maand met een cruise.
Dacht dan ga ik in de buurt van Ft Lauderdale voor 1 nacht een hotel nemen.
Zal dan wel springbreak zijn want zelfs een motel6 kost je $140 per nacht.
Wij rijden wel in de ochtend naar het bootje toe. :cool:

rreedijk
16-03-19, 20:52
Wij gaan in mei, ik vind de prijzen in die periode ook al behoorlijk. En inderdaad, hoe zuidelijker van Orlando hoe duurder het wordt. Vooral Key West is bizar duur.

amerva
17-03-19, 00:40
welke prijsklasse zoek je naar, en welke data's

keesvankleef
17-03-19, 09:51
Andere oplossing we rijden van orlando met onderweg een overnachting.

knaapje
17-03-19, 19:22
Is zo'n dikke 3 uur rijden.
Waar wou je dan nog onderweg overnachten?

amerva
18-03-19, 02:28
ik wilde alleen maar voor je zoeken, al meerdere keren in die omgeving verbleven.

keesvankleef
18-03-19, 09:07
We overnachten de eerste nacht bij het vliegveld van Orlando in Best Western nemen de volgende dag de highway 27 en overnachten dan in Best western Clewiston een uur rijden naar Port Everglades. We vertrekken toch altijd 2 nachten voor het cruisen inverband met eventuele vertraging.

sunnyrojo
18-03-19, 09:43
Wij gaan in mei, ik vind de prijzen in die periode ook al behoorlijk. En inderdaad, hoe zuidelijker van Orlando hoe duurder het wordt. Vooral Key West is bizar duur.

dat viel ons ook al op, je had eerst nog wel eens aanbiedingen voor 150 pn nu betaal je echt meer in augustus, maar we blijven hoopvol.

flora45
13-06-19, 05:42
Wij verblijven dit jaar weer in het Birch Patio/ Napoli Belmar/ Summerland Suites Complex. Officieel 2 sterren maar overal zeer goede ratings... klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.. Prijzen vanaf 75 dollar per nacht of 450 per week of iets meer met keuken erbij..Op veel websites zoals booking.com staat helaas uitverkocht.. maar na een mailtje rechtstreeks is de kans groot dat er toch wat vacant is