PDA

Bekijk Volledige Versie : De weg richting Westkust omgeving Tampa, St Petes Beach, Treasure Island



ronenivonne
15-03-19, 13:33
Las zojuist in een reisverslag dat het vanuit Orlando richting omgeving Tampa altijd file rijden is.
Nu hebben wij de omgeving nooit aangedaan vanuit Orlando, en is dit dan werkelijk zo'n erge weg qua drukte om te rijden? Zal zich voornamelijk rond Tampa afspelen? En waar qua extra tijd aan te denken als je rond 10:00-11:00 uur in de morgen hier aankomt.

knaapje
15-03-19, 14:06
Ik ben eergisteren van Kissimmee naar Tampa Busch Garden gereden. vertrek rond 10.30 uur en kon vrijwel geheel op volle snelheid rijden. Op dat tijdstip stond het in de andere richting wel over mijlen vast. Rond 16.00 terug gereden en geen problemen gehad.

stephie
15-03-19, 14:54
Wij hebben ook nooit veel problemen gehad op de route tussen Orlando en Tampa. Ik zou wel de spits mijden, maar datzelfde geldt ook voor Nederland als je om 9:00u in Amsterdam wilt zijn ;)

elstars
15-03-19, 17:27
Bij ons ook dezelfde ervaringen als Stephie: weinig problemen gehad om van Orlando naar Tampa te komen. Onze periode is meestal in september, januari of mei. Meestal heen rond 10.00 uur vertrek uit Orlando (airport) naar de Gulfcoast over de I4 en terug rond 14.00 uur weer naar Orlando (airport) vanaf de Gulfcoast op verschillende dagen in de week.

ronenivonne
15-03-19, 18:00
Thx voor de info.

koenkamphuys
15-03-19, 21:43
De I-4 is een berucht verkeersinfarct, maar dan vooral in Orlando. Ben je eenmaal voorbij de Disney area dan is het redelijk doorrijden tot Tampa. In de stad loop je natuurlijk weer meer kans op vertragingen.

Het is wel over de hele lengte een drukke snelweg met weinig alternatieven, dus bij incidenten is het in een keer ook goed foute boel.

Terug mag je vanaf de aansluiting met US 27 uitgebreid file verwachten. Een en ander is wel afhankelijk van het tijdstip.

Ta2 Gerrit
16-03-19, 16:00
Ik denk dat wij dan bijna altijd op de verkeerde momenten door (let wel; door, niet naar) Tampa gaan om aan de kust te komen. Naar de Oostkust rijdt het in ieder geval een stuk rustiger is ons gevoel. En dat gevoel werd gisteren weer bewaarheid. Niet dat we nu nooit meer naar de Golf zullen gaan, maar het telt wel mee in onze keuze.


Moet er wel bij zeggen dat alle wegen de laatste jaren op de schop lagen en dat nu een stuk minder is.