PDA

Bekijk Volledige Versie : USA Roadtrip



YBodur
27-02-19, 15:19
Al een aantal jaar lees ik mee met de reisverslagen en bedenk ik me dat het toch wel erg leuk is om dat van onszelf ook te hebben. Al is het alleen maar om nog eens terug te kunnen lezen.

Nu vertrekken we op 5 september weer richting Florida en maken we van daaruit een roadtrip langs de oostkust omhoog tot aan New York. Leek mij dus een goed moment om een reisverslag te starten :D

Wil je meelezen? Gezellig, hierbij de link : https://travelsofyvette.blogspot.com/

Het is voor ons de eerste keer dat we deze kant van de USA gaan verkennen dus alle tips zijn welkom!

Yvette

Njit
27-02-19, 18:46
Leuke route. Ben dol op roadtrips :cool:

nicolea
27-02-19, 19:37
Het is ook heel leuk hoor, ik heb die van ons laatst laten uitprinten. Super!

YBodur
28-02-19, 13:29
Leuke route. Ben dol op roadtrips :cool:

Bedankt! Wij zijn zelf ook altijd wel van de roadtrips maar komen toch meestal in Florida uit. Nu hebben we een keer iets meer tijd en kunnen we dus een iets uitgebreidere route doen.

YBodur
28-02-19, 13:30
Het is ook heel leuk hoor, ik heb die van ons laatst laten uitprinten. Super!

Ja, dat ben ik ook van plan. Lijkt me erg leuk om af en toe nog even terug te lezen.

Ta2 Gerrit
02-03-19, 11:41
Inderdaad een leuke route, met heel veel plaatsen die ons bekend voorkomen :o Veel plezier alvast.

YBodur
02-03-19, 14:16
Inderdaad een leuke route, met heel veel plaatsen die ons bekend voorkomen :o Veel plezier alvast.

Bedankt! Voor ons weer een aantal staten erbij :)

stephie
02-03-19, 20:00
Wat een leuke route! Veel plezier nog met de voorbereidingen. Al ligt het meeste vast, zo ben ik ook Haha ;)
Wij gaan in mei ook een roadtrip maken van Houston naar Bradenton. Erg veel zin in en ook alvast hotels vastgelegd die ik kosteloos kan annuleren. Op de bonnefooi gaan kan ik gewoon niet....:p

YBodur
03-03-19, 14:38
Bedankt Stephie! Ik heb er even op zitten puzzelen maar denk dat de route zo blijft. Ik heb alle hotels al geboekt maar kan deze nog kosteloos annuleren dus wijzigen kan altijd nog.
Ik vind het ook fijner als alles al geboekt staat. Zo op de bonnefooi is niets voor mij.

Texas is bij ons ook nog ter sprake gekomen dus ik ga zeker meelezen tijdens jouw reis. Misschien haal ik daar voor een volgend reis ook wel weer leuke tips uit.

stephie
03-03-19, 20:34
Super! Hetzelfde geldt voor mij, ga ook met belangstelling jullie blog lezen;)
Volgens mij heb je echt hele mooie kustplaatsjes langs de oostkust.

YBodur
04-03-19, 14:43
Volgens mij heb je echt hele mooie kustplaatsjes langs de oostkust.

Ja volgens mij ook. En hoewel we best wat kilometers moeten maken wil ik daar zoveel mogelijk van zien.

stephie
04-03-19, 19:18
Een tijd geleden heb ik via Netflix, Chesapeake shores gekeken. Super leuke serie, gemaakt op een prachtige locatie. Deze plaats bestaat dus echt.

Terpies
04-03-19, 20:54
De brug/tunnel combinatie over/onder de Chesapeake Bay (van Virginia naar Delaware) is een geweldige ervaring om te rijden.

stephie
04-03-19, 21:52
De brug/tunnel combinatie over/onder de Chesapeake Bay (van Virginia naar Delaware) is een geweldige ervaring om te rijden. oh leuk! Dus dat moeten we echt onthouden voor onze volgende trip!

YBodur
05-03-19, 19:19
De brug/tunnel combinatie over/onder de Chesapeake Bay (van Virginia naar Delaware) is een geweldige ervaring om te rijden.

Bedankt voor de tip! Ik ga dit zeker in de route opnemen.

Frans1949
05-03-19, 19:26
Een tijd geleden heb ik via Netflix, Chesapeake shores gekeken. Super leuke serie, gemaakt op een prachtige locatie. Deze plaats bestaat dus echt.

Grappig Stephie, ik dacht gelijk ik ga eens naar die serie kijken.
Blijkt het in de USA niet te krijgen.
Maar toen ik via een VPN naar de Nederlands Netflix ging had ik gewoon toegang.
Natuurlijk weet ik dat er verschil is tussen de Nederlandse Netfix en de Amerikaanse maar ik dacht met zo'n uitgesproken Amerikaanse serie ......

stephie
05-03-19, 19:56
Frans, dat komt denk ik omdat het in Amerika op Hallmark werd uitgezonden. Het is geen officiële Netflix serie. Maar fijn dat je het via VPN toch kan kijken.

YBodur
14-09-19, 18:05
We zijn inmiddels een week onderweg en ik was nog niet begonnen met mijn blog. Vandaag hebben we een rustig ochtendje en heb ik een beginnetje gemaakt :

https://travelsofyvette.blogspot.com/

Straks gaan we weer even New York in en dan morgen weer door.....