PDA

Bekijk Volledige Versie : Overstap Intercontinentaal - domestic op ORD



knaapje
11-02-19, 13:37
Volgende maand heb ik een overstap met United op O Hare (AMS - O Hare - MCO)

Nu las ik op de site van ORD dat het people mover er tijdelijk helemaal uit ligt en je met bussen naar een andere terminal gebracht wordt.
Dit betekent (aankomst terminal 5) door paspoortcontrole, bagage oppikken, door douane, bagage afgeven, naar buiten naar de bussen en dan naar terminal 1 waar je weer door security en paspoortcontrole moet omdat je "buiten" bent geweest.

Heeft iemand rcente ervaring hoe vlot dit gaat m.a.w. met hoeveel overstaptijd ik moet rekenen?

Ta2 Gerrit
12-02-19, 15:53
Door security en paspoortcontrole had je ook gemoeten als je met de peoplemover was gegaan. Dan kom je ook "buiten", dus wat dat aangaat zal het geen verschil zijn met een "normale" overstap. Ik ga er van uit dat de bussen net zo frequent rijden als dat de peoplemover deed. No worries dus :cool:

knaapje
12-02-19, 18:44
Wat ik vind op internet is, dat de bussen wel regelmatig rijden, maar er vaak een wachtrij is om in te stappen en zeker op bijv. vrijdagmiddag als ik er aankom.
Plus misschien weer een rij voor security.
Gelukkig heb ik als alles volgens het boekje gaat 2.23 uur tussen de vluchten en anders zal het een latere worden.
Bedankt voor de reactie.