Riv71
9 juni 2006, 04:50
De vakantie begon goed :( De heenreis tot Washington met United Airlines ging uitstekend. In Washington zijn wij overgestapt (6/6/2006) op de vlucht naar Miami. Helaas had het vliegtuig een makement aan het wiel en later aan een instrument in de cockpit. Eerst werd er gezegd dat het een kwartier ging duren en nog een kwartier. Kortom wij hebben anderhalf uur in het vliegtuig gezeten te wachten. Niets anders als een glaasje water kon je krijgen. Uiteindelijk werd er eerlijk gezegd dat volgende bemaning ook niet met het vliegtuig drufde te vliegen. De vlucht werdt gecanceld. Wij wisten eerst niet waar we naar toe moesten. Later naar een desk gestuurd voor overboeking naar een andere vlucht. De rij was lang en er werd gezegd een andere balie veel verder in de hal het ook zou overnemen. Wij daarheen gelopen. Deze dame wist nergens van en stuurde ons weer terug. Kortom wij hadden het helemaal gehad. :evil: Ik boos naar en supervisor en die gaf ons voorrang bij een dame voor overboeking. Dit kon alleen de volgende dag bij American Airlines. Een vlucht om 6 uur. Hier zijn wij uiteindelijk mee accoord gegaan en wij kregen een overnachting bij een hotel. Eerst nog weer de koffers boven water krijgen. Dit duurde even en het was inmiddels een uur of half 11 locale tijd voor wij bij het hotel arriveerde. Helaas geen kamers voor ons. Na veel heen en weer gepraat met nog meer gedupeerde kwam er een ander hotel uit. Een half uur verderop. Wij zijn hier heen gebracht. Hier wist men echter weer niet van deze boeking. Dan heb je helemaal gehad. :twisted: Het was inmiddels 12 uur s nachts en wij stonden bijna 24 uur op onze benen. Gelukkig konden zij kamers boeken. (op kosten van United)
Bij het andere hotel hebben wij nog iets kunnen eten op kosten van United. Om 4 uur kwam er weer een taxi die we zelf hebben besteld. Want de voucher van de taxi was alleen voor het andere hotel. Dit hebben wij samen gedaan met een andere man. Om 4 uur waren wij al op de lucht haven. Maar 2 en half uur op bed gelegen. Kon door alle omstandigheden niet echt slapen.
Hier begon het probleem verder. Bij American Airlines zagen ze ons wel overgeboekt staan maar ze moesten van United weer een reboeking hebben. Omdat bij vanuit Amsterdam kwamen. United ging pas kwart voor 5 (s ochtends) open. Om 7 over 6 ging onze
vlucht met AA. Bij United zei dat dit niet kon. Toen ben ik behoorlijk uit mijn "dak" gegaan. Uiteindelijk is het dan toch gelukt en wij hebben nog net de vlucht gehaald. Zonder ontbijt zijn wij in het vliegtuig gegaan. Kortom wij hebben eigenlijk weinig vertrouwen op de terug vlucht. Laten wij hopen dat dit goed gaat.
Inmiddels zitten wij op Key West... Prachtig hier !!!!! 8)
Grtz Hugo 8)
Bij het andere hotel hebben wij nog iets kunnen eten op kosten van United. Om 4 uur kwam er weer een taxi die we zelf hebben besteld. Want de voucher van de taxi was alleen voor het andere hotel. Dit hebben wij samen gedaan met een andere man. Om 4 uur waren wij al op de lucht haven. Maar 2 en half uur op bed gelegen. Kon door alle omstandigheden niet echt slapen.
Hier begon het probleem verder. Bij American Airlines zagen ze ons wel overgeboekt staan maar ze moesten van United weer een reboeking hebben. Omdat bij vanuit Amsterdam kwamen. United ging pas kwart voor 5 (s ochtends) open. Om 7 over 6 ging onze
vlucht met AA. Bij United zei dat dit niet kon. Toen ben ik behoorlijk uit mijn "dak" gegaan. Uiteindelijk is het dan toch gelukt en wij hebben nog net de vlucht gehaald. Zonder ontbijt zijn wij in het vliegtuig gegaan. Kortom wij hebben eigenlijk weinig vertrouwen op de terug vlucht. Laten wij hopen dat dit goed gaat.
Inmiddels zitten wij op Key West... Prachtig hier !!!!! 8)
Grtz Hugo 8)