PDA

Bekijk Volledige Versie : Zonnebrandcreme



NaMiSe
07-02-19, 16:22
Hai, deze zomer ga ik met mijn gezin naar Florida. Nu zijn mijn jongste dochter en ik nogal gevoelig voor verschillende bestanddelen in zonnebrandcremes en hebben we na veel uitproberen, het minste kast van Garnier Ambre Solaire Kids Sensitive. Hier vrijuit te verkrijgen, maar toevallig in de USA ook? Op internet kan ik weinig tot niet vinden. Anders moet ik straks voor 3 weken zonnebrand meenemen en we moeten toch flink smeren in Florida in de zomer.....

Mattie
08-02-19, 09:12
Tip: kijk eens op de site van diverse supermarkten (walmart, publix, target) als je het daar niet vind zou ik het meenemen. Waarom is dat een probleem? De lege koffer ruimte die je de terugreis dan hebt kan je vast met kleding vullen :)

Bullyleo
08-02-19, 15:52
Wij zijn in FL ook al op zoek geweest naar Ambre Solaire. Alleen maar haarproducten van Garnier gevonden. Mocht je nog een goede en dermatologisch verantwoorde zonnebrand zoeken om mee te nemen dan kan ik je de zonnebrand van dr. Jetske Ultee aanbevelen (Google op Uncover Skincare). Die heeft zelfs een literverpakking. ;)

Cindy1969
08-02-19, 18:54
Die van Jetske Ultee hoor ik ook vaak goede verhalen over.
Ik snuffel vaak bij de zonnebrand producten in Walmart/Walgreens/CVS. Maar zou zo niet weten of ze dit daar verkopen.
Weet wel dat het dan ook echt op hun website zou moeten staan, dit product.
Succes!

NaMiSe
09-02-19, 12:17
Tip: kijk eens op de site van diverse supermarkten (walmart, publix, target) als je het daar niet vind zou ik het meenemen. Waarom is dat een probleem? De lege koffer ruimte die je de terugreis dan hebt kan je vast met kleding vullen :)

Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?

Bullyleo
09-02-19, 13:33
Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?

Je kunt Neutrogena Sensitive Skin Broad Spectrum SPF 60+ proberen, zelf geen ervaringen mee, maar heeft wel goede reviews en is oa. verkrijgbaar bij de Walmart. Deze zijn ook in NL te bestellen zodat je eerst uit kunt proberen of je dochter er tegen kan.

Mattie
12-02-19, 14:18
Bedankt voor de tip, maar op de website van bijv. Publix of Walgreens kan ik niet vanuit Nederland?

Iemand anders ervaring met een goede Amerikaanse zonnebrand voor mensen met allergie/uitslag?

O wow dat is wel heel slecht zeg :)

Kleine tip: via sites als https://hide.me/nl/proxy (kies USA) kan het vaak wel.

En qua zonnebrand kies ik vaak iets zonder alcohol, is toch vaak wat prettiger omdat het de huid niet uitdroogt. Hoewel zo'n spuitbusje ook wel perfect is voor even snel onderweg!

Syllvia
13-02-19, 09:28
Ik zou het mee nemen vanuit Nederland, zoals al gezegd, op de heenweg vaak ruimte over in de koffer, en loop je daar niet in je kostbare vakantietijd, alle etiketten te lezen op zonnebrand flessen, beter is vakantie vieren :)

knaapje
13-02-19, 11:23
@Mattie
Bij mij werkt de link niet.

koenkamphuys
15-02-19, 18:55
Je krijgt eerst een promo pagina voor je neus, daar kun je weer op de link Gratis proxy klikken.

knaapje
15-02-19, 20:11
Geen promo maar dit:




Kan geen veilige verbinding maken met deze pagina Dit kan zijn omdat de site gebruikmaakt van verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen. Als dit blijft gebeuren, kunt u proberen contact op te nemen met de eigenaar van de website.
Probeer dit:


Ga terug naar de laatste pagina (http://www.floridaforum.nl/ms-appx-web://microsoft.microsoftedge/assets/errorpages/tlserror.htm?SecureProtocol=2688#)

Mattie
18-02-19, 14:53
Oh vreemd hier werkt hij, willekeurige andere:
https://www.hidemyass.com/nl-nl/proxy

Of anders kan je altijd zoeken naar "online proxy" :)

(wil je vaker/makkelijker surfen "vanuit" de VS kan je ook de browser Epic Privacy Browser downloaden, deze heeft een permanente proxy (/vpn) er in zitten).

rreedijk
16-03-19, 19:59
Ik zou voor de zekerheid gewoon meenemen, zonde als je vakantie straks verpest wordt omdat het daar niet te krijgen is. Ik heb het volgens mij nog nooit gezien, maar heb er natuurlijk ook niet speciaal op gelet. Weet wel dat ze in de grote winkels zoals Publix en Walmart ontzettend veel verschillende zonnebrand hebben ,wellicht ziet er iets tussen waar jullie tegen kunnen, maar of je dat risico wil lopen :P