patrijzenhof
14 maart 2005, 10:49
Wie weet of er kortingsbonnen in omloop zijn voor Silver Springs? 33 dollar lijkt me een forse toegangsprijs. Wie kan iets zeggen over deze bestemming? Is een halve dag genoeg? Is er een goedkoop hotel in de buurt?
![]() |
|
Silver Springs Nature Park - Home of the Glass Bottom Boatspatrijzenhof 14 maart 2005, 10:49 Wie weet of er kortingsbonnen in omloop zijn voor Silver Springs? 33 dollar lijkt me een forse toegangsprijs. Wie kan iets zeggen over deze bestemming? Is een halve dag genoeg? Is er een goedkoop hotel in de buurt? monique2331 14 maart 2005, 20:48 ik ben in silversprings geweest en vond een halve dag meer dan zat zo groot is het niet maar het was ook niet druk je kon zo overal in en bij ik vond het park niet veel aan maar dat is mijn smaak. maar misschien was ik verwend door de disneyparken prijzen hotel weet ik niet ik heb daar geen hotel gehad in de buurt groetjes monique patrijzenhof 17 maart 2005, 10:35 Ik ga in april vanaf Orlando airport met de auto naar Silver Springs. Wie weet welke (tolvrije) weg ik moet nemen? En wie weet een goedkoop hotel daar in de buurt? Harm 17 maart 2005, 13:17 Route zonder tol? 147 KM 2 uur en 9 min. http://members.lycos.nl/hdeweert/route1.jpg Goedkope hotels hangt een beetje af van wanneer je gaat. En wat vind jij goedkoop? Harm Ebelix 17 maart 2005, 14:01 Uit ervaring weet ik dat het best een lange afstand is. Ik zou dit niet direct gaan rijden als ik uit een vliegtuig kom. Eric 17 maart 2005, 14:24 Ik zou me niet blindstaren op die tol. De tol is in Amerika lang niet zo hoog als in Frankrijk, je bent hoogstens een paar dollar kwijt, en het alternatief is vaak tientallen mijlen omrijden, vooral in dunbevolkte gebieden. Succes, Eric ekkie50 27 maart 2005, 10:21 ik heb een keer voor de poorten gestaan, maar nadat ik zag hoeveel de toegangsprijs bedraagt ben ik doorgereden. Wel goed, maar niet gek! marijke 8 juni 2006, 21:37 Ik heb gelezen dat er bij Silver springs 99,8% puur spring water is. Je hebt hier dus een hoop bronnen waarin je kunt zwemmen ter verkoeling. Waar kan ik deze bronnen precies vinden en is het de moeite waard om daar langs op te rijden. Gr ekkie50 11 juni 2006, 06:55 Silver Springs ligt op route 40, in de buurt van Ocala. Nogal noordelijk dus. Toen ik er eens langsreed en keek naar de toegangsprijs schrok ik er wel een beetje van. De prijzen liggen op het niveau van die van Cypress Gardens. Maar ik had alleen gehoord van de glass-bottom boat tours. Nu weet ik dat het park veel meer te bieden heeft. Als ik de Silver Springs website bekijk zou het wel eens de moeite waard kunnen zijn. Hier vind je de route en openingstijden: http://www.silversprings.com/hours.html Succes, en als je gaat ben ik best benieuwd hoe dat park je bevallen is. Anthonie 11 juni 2006, 08:18 Hoi Nou wij zijn er geweest, maar ik vond het nogal tegenvallen.Het is wel mooi aangelegd, maar het is een attractie voor de wat ouderen onder ons.(Vind ik hoor!, maar dat is mijn mening :wink: ) Ik persoonlijk zou er niet meer heen gaan. Anthonie Jasmino 11 juni 2006, 13:18 Ik vond het persoonlijk wel erg de moeite waard! Vooral de glass-bottom-boottocht over het meer, waar je dus alle waterbronnen (onder water!) kunt bekijken, vonden we erg mooi. Ik zou een volgende keer weer gaan. marijke 11 juni 2006, 14:42 Hallo, Ik heb op de website gekeken van Silver Srings. Inderdaad wel prijzig, maar het lijkt me wel leuk. We zijn er nog niet over uit of we er heen gaan. Je hebt zoveel mooie en leuke dingen om te zien en te doen. Helaas kunnen we niet alles meenemen. Groetjes Marijke Anthonie 5 november 2006, 19:09 Hoi Ja, is het wat??? Ik denk dat dit persoonlijk is.Ik vond er weinig aan!Allemaal boottochtjes maken, het water is wel ontzettend helder daar zodat je echt van alles ziet zwemmen. Anthonie silvia1981 6 november 2006, 05:22 Ik persoonlijk vind het een heel mooi park en zou het zeker aanraden! de boottochten vond ik erg leuk om te doen vanwege het zeer heldere water! cybertal 15 februari 2007, 16:30 Hoi, Wij zijn er 11 jaar geleden geweest. Was toen wel heel mooi. Maar na 1x had ik het wel gezien, is natuurlijk heel persoonlijk. Als je van de natuur houdt is het zeker de moeite waard. Groetjes, Chantal p.debeer 16 februari 2007, 21:28 Hallo Ik vond dit wel een leuk park. Er zijn daar ook veel films opgenomen, zoals Tarzan, Smokey en the Bandit, ed. Lannie 26 oktober 2007, 03:34 We zijn er vandaag geweest! Onze zoon van 9 vond het ook echt geweldig. 3 boottochten, een vogelshow, veel alligators, papagaaien en andere dieren. Wij hadden 3,5 uur, dit was eigenlijk te kort!! lindaatje 12 februari 2008, 12:35 Ik ben er nog nooit geweest maar volgens internet bestaat het nog. Even op google kijken www.silversprings.com (http://www.silversprings.com) Wij gaan het misschien ook bezoeken. Lannie 12 februari 2008, 14:02 Wij zijn er afgelopen oktober geweest. De entree is niet goedkoop, maar met een coupon uit één van de couponboekjes krijg je er korting. Bij de ingang zitten in de vrije natuur alligators en vele soorten schildpadden, die je kunt voeren. Er zijn 3 boottochten die je kunt maken en alle 3 net even anders en interessant. Het water is helder, er zwemmen veel mooie vissen, is altijd 22 graden en komt uit natuurlijke bronnen. Er is een klein dierentuintje en een vogelshow met roofvogels. Tevens hebben we daar een soort jungle tocht met een jeep. Er werd ons verteld dat de films van Tarzan daar zijn opgenomen en daarvoor hebben ze toen apen losgelaten in dit park, deze zitten hier dan ook nog steeds. Wij (39, 40 en 9 jaar) vonden het een erg leuk en zeer mooi park en hadden dit niet willen missen. Echt de moeite waard. Jolanda Janneman 12 februari 2008, 15:55 Bedankt Jolanda, als ik het zo lees is er nog niet veel veranderd wij waren daar een jaar of tien terug. Er zijn volgens mij daar ook shoews van bekende orkesten en artisten, maar dat kan nu anders zijn. Nogmaals dank voor jullie reacties met vr. gr. Jan Michael66 13 februari 2008, 12:11 General Admission$33.99 Seniors (age 55+) $30.99 Children (age 3-10) $24.99 Children (age 0-2) Free! En daar zal dan nog wel de salestax bijkomen. Lannie 13 februari 2008, 12:49 Wij hebben voor 2 volwassenen en 1 kind, 67 dollar entree betaald (incl. tax) en 7 dollar voor het parkeren. Wij hadden dan wel een coupon, waarmee we 21 dollar korting kregen. Jolanda Marie-Anne 13 februari 2008, 21:57 Als je van rust en natuur houdt, is dit een erg mooi park. Er heerst echt zo'n vredige sfeer. Volgens mij zijn er ook wel kortingsbonnen voor dit park in omloop. De eerste keer dat we er waren, kreeg je het 2e kaartje gratis als je een coca-colaflesje inleverde. Pluisje 23 juli 2008, 05:55 Ik probeerde de vergelijking te maken tussen undercovertourist en ticketmomma. Voor de tickets die ik nodig had was ticketmomma net ietsje goedkoper. Totdat ik bij het einde van de reservering kwam toen zag ik dat ik 25 dollar verzendkosten moest betalen. Voor de kaartjes die ik nodig had was dat veel geld. Dan kon ik ze goedkoper bij de kassa kopen. Ik heb een gedeelte van de undercovertourist gekocht daar hoef je geen verzendkosten te betalen. Helaas hebben die geen kaartjes voor SilverSpring Weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik goedkopere kaartjes voor Silver Springs kan kopen. Pluisje8-) Lannie 23 juli 2008, 10:07 Helaas hebben die geen kaartjes voor SilverSpring Weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik goedkopere kaartjes voor Silver Springs kan kopen. Pluisje8-) Met een kortingcoupon uit één van de couponboekjes, kregen wij vorig jaar $ 7,-- p.p. korting aan de kassa van Silver Springs. Ik heb geen idee of je deze kaartje ook ergens anders kan kopen! Succes. Sylly 12 september 2008, 06:35 Mij lijkt het leuk om een glasbodemboottoer (O:)) te doen in het Silverspring park. Maar wat kun je in dat park nog meer doen ? groetjes Sylvia Michael66 12 september 2008, 06:50 Dat staat uitgebreid op de website beschreven: http://www.silversprings.com/ damian08 2 augustus 2011, 12:24 Deze berichten zijn al van een paar jaar geleden, maar ik vroeg me af of het ook de moeite waard is met kleine kinderen (4 en 1 jaar)? Wij willen volgend jaar eens wat anders dan alleen pretparken bezoeken en ook eens wat natuur zien. Zijn het grote loopafstanden, is het te doen met een wandelwagen? Of zijn er misschien andere parken die mooier zijn, of beter toegankelijk met kleinere kinderen? Michael66 2 augustus 2011, 12:41 Misschien heb je al iets aan één van de eerste regels op de website van Silver Springs: No matter what your age, there are plenty of rides and attractions at Silver Springs that will make you laugh, fill you with wonder, and provide a glimpse into what life was like here more than 10,000 years ago. damian08 2 augustus 2011, 12:58 Ja maar het gaat mij meer om persoonlijke ervaringen van forummers dan een stukje tekst..;-) | |
EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum