PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Elstars aan de Gulfcoast 27 december 2018-11 januari 2019



elstars
29-12-18, 01:34
Even heerlijk genieten van twee weken kerstvakantie aan de Gulfcoast. Gisteren zijn we naar Florida vertrokken en vandaag zitten we alweer in onze villa. Het is nu half acht ‘s avonds en we zitten nog lekker met de korte broek aan op het terras.
Voor wie het leuk vindt om mee te lezen, hierbij de link naar ons blog: https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-2018-2019/
We plaatsen waarschijnlijk om de dag een update.

Angeline Kievits
29-12-18, 01:48
Wat leuk! Ik ga jullie blog volgen, we gaan in mei en december naar Orlando dus we zullen ongetwijfeld nog wel wat tips kunnen gebruiken. Heel veel plezier de komende weken!

moonlight91
29-12-18, 04:10
Veel plezier in het (drukke) florida
voor de komende week geven ze prachtig weer af
onze koffers staan gepakt, wij vliegen morgen weer naar nederland
van thuis uit ga ik jullie zeker volgen zodat we onze kerstvakantie nog een beetje
denkbeeldig kunnen verlengen

Lannie
29-12-18, 10:59
Ook ik ga jullie volgen. Heel veel plezier!

Cindy1969
29-12-18, 17:11
Wat heerlijk! Veel plezier, en ik ga lekker meelezen.

Ilse_
30-12-18, 18:41
Leuk !! Ik ga weer meelezen.

stephie
30-12-18, 20:37
Wat heerlijk weer! Geniet ervan.

elstars
08-01-19, 02:14
Het is ontzettend fijn om weer in Florida te zijn. We hebben nu al 10 dagen op rij fantastisch weer met gewoon zomertemeperaturen. We kunnen iedere dag buiten eten, naar zee, in mooie gebieden wandelen onder het genot van een stralende zon en ‘s avonds op het terras zitten. We hoorden op het locale nieuws dat de temperaturen boven het gemiddelde voor deze tijd liggen. Gisteren zagen we het nest van een bald eagle met de eagle erin en vandaag kwamen we een manatee tegen. We waren net te laat voor een foto.
Ons blog: https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-2018-2019/

Cindy1969
08-01-19, 17:23
Ik heb de verslagen gelezen. Wat een zaligheid dat weer! En wat een schril contrast met hier haha. Grijs/grauw, regen. En nu stormachtig.
Geniet maar lekker van dat zonnetje en de warmte!

stephie
08-01-19, 18:52
Zo leuk om weer mee te lezen. Ook leuk om te lezen dat je met deze temperaturen zoveel andere leuke dingen kan doen, zoals lekker lang wandelen, fietsen, picknicken etc. Ik vind het in mei/ juni altijd best wel benauwd. Prima om de ‘normale’ Florida dingen te ondernemen hoor :cool:maar lange wandelingen slaan we dan liever over. En fietsen hebben we een keer gedaan in 35 graden, maar dat was geen succes Haha ;)

elstars
09-01-19, 02:33
Ja, deze periode is erg fijn om te wandelen. Het zweet gutst nu eens niet van je af en het is heerlijk ontspannend. Een aanrader.

Leuk dat jullie weer meelezen!