PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Carolina: Miami - Miami, 14 - 27 januari 2019



Carolina
15-12-18, 16:39
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan 14 januari voor de eerste keer naar Florida. We vliegen retour op Miami, hebben een kleine 2 weken de tijd en een mooie cabrio om mee rond te cruisen :cool:. We zijn normaal heel actieve rondreizigers, nu ben ik echter tegen die tijd 24 weken zwanger en wil ik ook 'relax'-tijd inplannen. Dat maakt dat ik ook twijfel tussen 2 reisschema's, het ene is iets intensiever dan het andere, al scheelt het uiteindelijk ook niet heel veel. Wat vinden jullie?

Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken :)

Optie 1: 'groter / intensiever rondje'
14. Miami - Fort Lauderdale of Miami beach
15. Miami beach of Fort Lauderdale - Cocoa Beach
16. Cocoa Beach - Kennedy Space center - Orlando
17. Orlando - Crystal River
18. Crystal River - Clearwater of Sarasota
19. Clearwater of Sarasota
20. Fort Myers - Sanibel - Fort Myers
21. Fort Myers - Everglases - Homestead
22. Homestead - Key west
23. Key west
24. Key West - Biscayne Bay - Miami beach
25. Miami beach
26. Miami beach
27. Miami beach - Vliegveld


Optie 2: 'kleiner, iets minder intensief rondje'

14. Miami - Fort Lauderdale (of miami beach?)
15. Fort lauderdale
16. Fort Lauderdale - Sarasota
17. Sarasota
18. Sarasota - Fort Myers
19. Fort Myers
20. Fort Myers - Naples
21. Naples - Everglades - Homestead
22. Homestead - Key west
23. Key west
24. Key West - Biscayne Bay - Miami beach
25. Miami beach
26. Miami beach
27. Miami beach

Mattie
17-12-18, 16:26
Tja, wat is intensief? De een vind het vreselijk om al een uurtje te rijden de ander zit gerust een hele dag in de auto. Maar wat je ook kiest: 2 weken is sowieso niet genoeg dus er blijft altijd wat te wensen over voor de volgende keer :)

(o en let ook even op de vluchttijden, als je de eerste dag laat aankomt heb je de tweede dag niet heel veel energie waarschijnlijk. Zelfde geld voor de laatste dag, met reistijd en airport tijd blijft er niet veel tijd over als je bijv om 14:00 al terug vliegt).