PDA

Bekijk Volledige Versie : hulp bij ons reisschema



Bernadet
01-11-18, 21:39
Ik heb tickets geboekt voor een reis naar Florida en zoek wat hulp en tips om onze rondreis te maken.
We vliegen op 28-2-2019 naar Orlando en op 10-3-2019 vanaf miami weer naar huis.
We zijn een gezin met 2 volwassen kinderen.
We slaan de pretparken over en hoeven ook geen dagen op het strand te liggen.
We willen wel graag een paar natuurparken bezoeken met wildlife Ook willen we graag snorkelen bij de manatees, een kayaktocht maken, snorkelen bij een rif, wandelen/fietsen en een airboat tocht bij de Everglades.
Waar kunnen we het beste verblijven (en hoe lang)
Ik hoor graag jullie adviezen.

Mattie
02-11-18, 14:28
Als je een dagje strand geen probleem vind kan je Fort Myers mee nemen. Je kan daar Jetski tours doen om dolfijnen te spotten echt heel gaaf :)

Bernadet
03-11-18, 01:23
Ziet er super gaaf uit. Gaan we zeker meenemen!
en we kunnen er altijd nog een halve dag strand van maken ��

stephie
25-11-18, 22:05
Heb je zelf al een beetje nagedacht welke kant van Florida je voorkeur heeft? Vanuit Orlando kun je langs de westkust naar Miami rijden. Wij zijn groot fan van de westkust. Je zou vanuit Orlando richting Crystal River kunnen rijden. Daar kun je met manatees zwemmen. Vervolgens langs de kust terugrijden. In de buurt van Tampa heb je leuke plaatsen, zoals St. Petersburg. Tampa heeft trouwens ook wel leuke hotspots.
Daarnaast zijn Bradenton en Sarasota ook leuke plaatsen. Maar vooral strand georiënteerd ;)
Bij Sarasota ligt een mooi natuurpark. Myakka State Park.
Vervolgens kunnen jullie verder afzakken richting het zuiden. Ook de weg door the Everglades is aan te raden.
Uiteraard kun je ook vanuit Orlando langs de oostkust naar het zuiden rijden. Ik zou dan beginnen in St. Augustine. Vanuit Miami kun je ook gemakkelijk nog the Everglades bezoeken.
Succes met plannen.