PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Elstars aan de Gulfcoast 2-25 september 2018



elstars
04-09-18, 03:01
We zitten inmiddels weer in Florida om te genieten van alles wat deze staat te bieden heeft. Vorig jaar moesten we tot twee maal toe vluchten voor hurricane Irma. We hopen dit jaar op een rustigere en minder stressvolle vakantie. Gelukkig zijn er tot nu toe geen orkanen in de maak, maar je weet maar nooit. We hebben ook een reisverslag. Als je het leuk vindt om mee te lezen, dan kun je bijgevoegde link gebruiken:
https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-2018/

Lannie
04-09-18, 07:44
Leuk... ik lees mee!

tcjvissers
04-09-18, 08:19
fijne vakantie gewenst!

mijnie
04-09-18, 09:15
Yes, ik lees weer mee! Helpt altijd goed mee aan de eigen voorpret :)

Gerjo 2016
04-09-18, 10:23
We lezen wwer graag mee hoor

Lizz
05-09-18, 13:46
Leuk, ik lees weer graag mee.

Cindy1969
05-09-18, 21:27
Lees ook weer mee, veel plezier!

elstars
10-09-18, 03:21
We zitten hier alweer een week, de tijd gaat snel. We dachten dat we aan de Gulfcoast alle plaatsen al wel kenden, maar dat bleek niet zo te zijn. Gisteren zijn we naar Pine Island geweest, het niet-touristische zusje van Sanibel en Captiva en hebben een prachtige dag gehad. Leuke plaatsjes zoals Matlacha en Bookelia. We kwamen zelfs de bekende boei van Key West tegen, wel met een andere tekst.
Link naar het reisverslag: https://gotofloridadot.wordpress.com/florida-2018/

hannie
10-09-18, 18:00
Idd leuk eiland Pine island. Wij hebben toen een boottocht vanaf Bokeelia gemaakt.

Esther2013
11-09-18, 15:22
Leuk dat jullie weer aan de Gulfcoast zitten, ik lees uiteraard weer mee!

stephie
05-10-18, 20:12
Wat leuk dat jullie weer geweest zijn. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Maar super leuk om jullie blog te lezen.

elstars
05-10-18, 20:36
Leuk dat je ons verslag hebt gelezen. We hebben een paar tips uit jouw verslagen gehaald: het restaurant in Palmetto en we hebben een bezoekje gebracht aan Turtle beach. Bedankt nog daarvoor.
Welkom terug op het forum.

stephie
05-10-18, 21:00
Ja leuk ik zag veel bekende dingen voorbij komen. Jullie zijn ook echt gek op de westkust. Ik volg het nieuws over Florida bijna elke dag. Dat red tide is behoorlijk heftig zeg. Ik vind al die dode dieren zo sneu.

elstars
05-10-18, 21:10
Ja, we komen erg graag aan de Gulfcoast en kunnen ons daar heel goed vermaken. De red tide was tijdens onze vakantie wisselend. De eerste week hadden we er totaal geen last van. De tweede week was minder en zagen we een dode schildpad op het strand, dat was heel akelig. Ook stonk het nogal. In de derde week konden we gelukkig weer een paar dagen naar het strand en was het beter.

Ga je zelf nog weer een keer richting de Gulfcoast?

stephie
05-10-18, 22:12
Ik las ook over dode dolfijnen en manatees. Echt vreselijk. Oh ja en dat er een alligator ergens op het strand lag. Gelukkig voor jullie was het niet constant. Maar wat een pech weer voor de ondernemers aan de kust. Het schijnt dat siësta village op een gegeven in het hoogseizoen helemaal uitgestorven was.

Wij zouden het liefste volgend jaar weer naar Bradenton of Sarasota willen gaan. Maar we willen ook eens wat anders zien. Maar een jaar zonder Florida is wel moeilijk dus misschien dan een combi...maar dat hadden jullie al gezien in het andere topic :D