PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Marco001



Marco001
23-08-18, 04:03
Hallo,

Mijn vriendin en ik gaan 2 september op vakantie naar Florida voor 3 weken.

We verblijven in het hotel Riu Miami Beach,
Ik had wat vragen en ik hoop dat jullie mij daar bij kunnen helpen,

Waar kunnen we het beste de auto parkeren.
Zijn er nog dingen die we echt moeten zien
Wat moeten we absoluut ontwijken

Njit
23-08-18, 08:09
Welkom. Jullie verblijven 3 weken in Miami?

Marco001
23-08-18, 12:57
Welkom. Jullie verblijven 3 weken in Miami?

Ja wij blijven 3 weken in Miami

Stefan&Jolijn
23-08-18, 13:46
Welkom Marco,

3 weken in Miami is best lang! Hebben jullie al plannen gemaak voor dingen die jullie willen gaan doen of bezoeken?

Wij hebben vorig jaar 3 dagen doorgebracht in Miami en wij vinden Miami toch niet helemaal ons 'ding'. Florida heeft zoveel mooie plekjes te bieden. Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan hoe jullie je vakantie zien. Als jullie willen winkelen, lekker van het strand genieten en uit eten gaan is Miami een leuke plek. Misschien is het leuk om een paar dagen naar The Florida Keys te gaan, goed te rijden vanaf Miami en weer een hele andere sfeer als Miami. Ik wil het jullie niet afraden om zo lang in Miami te blijven, dat is natuurlijk iedereen zijn eigen mening, maar ik zou toch overwegen om een weekje een roadtrip te gaan maken.

Veel plezier en een fijne vakantie gewenst.

Marco001
23-08-18, 13:55
Welkom Marco,

3 weken in Miami is best lang! Hebben jullie al plannen gemaak voor dingen die jullie willen gaan doen of bezoeken?

Wij hebben vorig jaar 3 dagen doorgebracht in Miami en wij vinden Miami toch niet helemaal ons 'ding'. Florida heeft zoveel mooie plekjes te bieden. Maar dit ligt natuurlijk helemaal aan hoe jullie je vakantie zien. Als jullie willen winkelen, lekker van het strand genieten en uit eten gaan is Miami een leuke plek. Misschien is het leuk om een paar dagen naar The Florida Keys te gaan, goed te rijden vanaf Miami en weer een hele andere sfeer als Miami. Ik wil het jullie niet afraden om zo lang in Miami te blijven, dat is natuurlijk iedereen zijn eigen mening, maar ik zou toch overwegen om een weekje een roadtrip te gaan maken.

Veel plezier en een fijne vakantie gewenst.

Wij hebben enorm veel op de planning staan om te doen daar in Florida de key's staan zeker in de top 3.
Maar als je nog dingen weet die we echt niet kunnen overslaan zou ik het graag willen weten !

Mattie
25-08-18, 11:59
Kan je bij het hotel niet parkeren? Kan best duur zijn maar wie weet hebben ze een gunstige optie. Anders heb je ook nog sites zoals: https://www.bestparking.com/

Marco001
26-08-18, 14:58
Kan je bij het hotel niet parkeren? Kan best duur zijn maar wie weet hebben ze een gunstige optie. Anders heb je ook nog sites zoals: https://www.bestparking.com/

Super bedankt,

Ik kan wel pokeren bij het hotel maar dat is 25 dollar per dag ik dacht er zullen vast ook andere opties zijn

Mattie
26-08-18, 16:59
Pft ja dat is flink aan de prijs al zeg ik het zelf...

Terpies
26-08-18, 21:05
Waarom wil je drie weken een auto huren als je alleen in Miami blijft?
In Miami zelf kun je je met uber taxi’s prima verplaatsen.
Huur alleen een auto op de dagen dat je echt een auto nodig hebt (bv als je tripje van een paar dagen naar de Keys maakt), dat is vast goedkoper.

Marco001
28-08-18, 02:16
Waarom wil je drie weken een auto huren als je alleen in Miami blijft?
In Miami zelf kun je je met uber taxi’s prima verplaatsen.
Huur alleen een auto op de dagen dat je echt een auto nodig hebt (bv als je tripje van een paar dagen naar de Keys maakt), dat is vast goedkoper.

We gaan elke dag wel weg met de auto daarom hebben we hem voor 3 weken.

amerva
29-08-18, 03:20
Is het jullie eerste keer FL? Als dat zo is, is het jammer om 3 weken in Miami te verblijven. Mijn eerste keer inmiddels ga ik nu voor de 7e keer, verbleef ik 1 week in de buurt en 2 dagen Miami was wel genoeg, natuurlijk is dat persoonlijk. Met een auto is het een ramp overal duur parkeren. Er is zo veel moois te zien in central FL, en de gulf coast. Ik zou zeggen boek snel voor volgend jaar om FL verder te ontdekken.
Wens jullie een fijne vakantie, zal zeker een vakantie worden dat jullie graag weer willen terug keren naar FL.

Marco001
29-08-18, 04:53
Is het jullie eerste keer FL? Als dat zo is, is het jammer om 3 weken in Miami te verblijven. Mijn eerste keer inmiddels ga ik nu voor de 7e keer, verbleef ik 1 week in de buurt en 2 dagen Miami was wel genoeg, natuurlijk is dat persoonlijk. Met een auto is het een ramp overal duur parkeren. Er is zo veel moois te zien in central FL, en de gulf coast. Ik zou zeggen boek snel voor volgend jaar om FL verder te ontdekken.
Wens jullie een fijne vakantie, zal zeker een vakantie worden dat jullie graag weer willen terug keren naar FL.

Super bedankt !
Het gaat zeker wel goed komen
We gaan vanaf Miami veel kanten op met de auto en ook zeker wel nog een paar dagen ergens overnachten.