PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mytimothy



Mytimothy
07-06-06, 11:45
Zo, hallo allemaal! Mijn naam is Marcel, ben 35 jaar en echt gek op Florida.

Ben er eens in 2003 met mijn vrouw geweest en zijn er nu echt helemaal gek op. Helaas zijn wij niet in staat om ieder jaar te gaan, destijds gingen we zeg maar op een late huwelijksreis (zonder kinderen) echter.... het beviel ons niet zonder onze kinderen en dus hadden we besloten NOOIT meer weg te gaan zonder die lastpostjes. Hahaha :D

Dus, ja wanneer je dan met kinderen moet gaan kost het wel wat centjes. Dus rest ons niets anders dan een paar jaar te gaan sparen. We hopen volgend jaar April/Mei te kunnen gaan.

Wat wij nu zo mooi vinden aan Florida, is gewoon het mooie weer... de palmbomen en pretparken etc. Jullie weten het wel, jullie zijn er zelf ook gek op. Wat ik minder vind, zijn de lokale mensen.. die proberen te veel hun best te doen met "Aardig zijn" terwijl vele het gewoon niet zijn. Je ziet het gewoon aan de gezichten. Oke, er zijn er wel die wel aardig zijn.. gekukkig maar.

Oke, weet verder weinig te vertellen. Zal eens goed het forum doorpluizen en lezen wat jullie te vertellen hebben. :wink:

Groeten,
Marcel.

paula
07-06-06, 12:25
het beviel ons niet zonder onze kinderen en dus hadden we besloten NOOIT meer weg te gaan zonder die lastpostjes. Hahaha :D

Hoi Marcel, welkom hier.
Dat kinderprobleem ken ik wel een beetje, als je ze mee hebt denk je, waarom heb ik ze niet thuisgelaten en als ze thuisgebleven zijn denk je , waarom heb ik ze niet meegenomen? Dus wij nemen ze dan ook altijd nog mee.(16 en 18 )Wij gaan trouwens voor het eerst naar Florida, vandaar dat ik hier ook op het forum allerlei tips probeer los te peuteren en dat is al aardig gelukt.
Veel plezier hier nog.
gr. Paula

Dr. Phlox
07-06-06, 14:13
Zo, hallo allemaal! Mijn naam is Marcel, ben 35 jaar en echt gek op Florida.

Ben er eens in 2003 met mijn vrouw geweest en zijn er nu echt helemaal gek op. Helaas zijn wij niet in staat om ieder jaar te gaan, destijds gingen we zeg maar op een late huwelijksreis (zonder kinderen) echter.... het beviel ons niet zonder onze kinderen en dus hadden we besloten NOOIT meer weg te gaan zonder die lastpostjes. Hahaha :D

Dus, ja wanneer je dan met kinderen moet gaan kost het wel wat centjes. Dus rest ons niets anders dan een paar jaar te gaan sparen. We hopen volgend jaar April/Mei te kunnen gaan.

Wat wij nu zo mooi vinden aan Florida, is gewoon het mooie weer... de palmbomen en pretparken etc. Jullie weten het wel, jullie zijn er zelf ook gek op. Wat ik minder vind, zijn de lokale mensen.. die proberen te veel hun best te doen met "Aardig zijn" terwijl vele het gewoon niet zijn. Je ziet het gewoon aan de gezichten. Oke, er zijn er wel die wel aardig zijn.. gekukkig maar.

Oke, weet verder weinig te vertellen. Zal eens goed het forum doorpluizen en lezen wat jullie te vertellen hebben. :wink:

Groeten,
Marcel.

Hoi Marcel,
Welkom op het Forum. Sparen moeten we allemaal. Echter de ene kan sneller sparen als de andere. Hou je droom vast en het komt allemaal goed. ik moet met 3 kinderen en een vrouw :lol: ook sparen. 2008 is de planning
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)
8) :lol: 8)

Michael66
08-06-06, 05:10
Zonder kids naar Florida ..... en dan achteraf vertellen hoe leuk het allemaal was ....

Kinderbeul!!

Maar je hebt gelijk, met kids is het gewoon erg duur. Je moet dan in het hoogseizoen, met de superdure vliegtickets. En natuurlijk x maal de prijs van de tickets voor de attractieparken, x maal extra souvenirs, x maal eten en drinken, etc.
En natuurlijk ook extra ruimte nodig voor de overnachtingen ... en in de auto ... en ... en ... en ...

marisca
08-06-06, 09:47
Zonder kids naar Florida ..... en dan achteraf vertellen hoe leuk het allemaal was ....

Kinderbeul!!

Maar je hebt gelijk, met kids is het gewoon erg duur. Je moet dan in het hoogseizoen, met de superdure vliegtickets. En natuurlijk x maal de prijs van de tickets voor de attractieparken, x maal extra souvenirs, x maal eten en drinken, etc.
En natuurlijk ook extra ruimte nodig voor de overnachtingen ... en in de auto ... en ... en ... en ...

I know!
Het kost per kind wel 2500,00 euro extra ( Schat ik in, Bij ons!)
That's why we have one child.
Kids hebben is duur maar ook iets om niet te missen! :wink:
Gr marisca 8)

Toen orlando 1 was zijn wij ook ooit met zijn tween gegaan, Bij terug komst herkende hij zijn ouders niet meer, Nou Nooit meer!
dan werken we maar wat harder. :wink:

Dr. Phlox
08-06-06, 09:51
I know!
Het kost per kind wel 2500,00 euro extra ( Schat ik in, Bij ons!)


mmmm
Maar opslag vragen bij de baas. Het er namelijk 3

paula
08-06-06, 09:58
mmmm
Maar opslag vragen bij de baas. Het er namelijk 3
Vandaar 2008?????

Dr. Phlox
08-06-06, 10:02
mmmm
Maar opslag vragen bij de baas. Het er namelijk 3
Vandaar 2008?????

Ja, maar ook mijn vrouw gaat mee. Scheel ook weer een jaar :lol:

paula
08-06-06, 10:08
Ja, maar ook mijn vrouw gaat mee. Scheel ook weer een jaar :lol:
en 2500 euro?????????????? :lol: , alhoewel of ik het daar voor red.

marisca
08-06-06, 10:10
Dit zijn kids prijzen waar ik het over heb hoor! :?
Als we over mijn budget moeten hebben?
Kunnen we maar beter niet doen! :P :wink:

paula
08-06-06, 10:19
Dit zijn kids prijzen waar ik het over heb hoor! :?
Als we over mijn budget moeten hebben?
Kunnen we maar beter niet doen! :P :wink:
Ben ik toch wel zeer benieuwd naar :lol: :lol:
Sorry, sorry, sorry, dit heeft natuurlijk niets met dit onderwerp "even voorstellen" te maken, we lieten ons even gaan :oops:
Dus voordat een ander mij een berisping gaat geven zal ik het zelf maar even doen [-X
We verplaatsen ons wel naar de lounge.
gr. Paula

Michael66
09-06-06, 02:20
Het kost per kind wel 2500,00 euro extra ( Schat ik in, Bij ons!)
Geen slechte schatting. En dan reken je waarschijnlijk nog niet de extra kosten mee die je sowieso kwijt bent omdat je zelf ook in het hyoogseizoen reist ...


That's why we have one child.
Kids hebben is duur maar ook iets om niet te missen! :wink:
Is bij ons ook bewuste keuze.


Toen orlando 1 was zijn wij ook ooit met zijn tween gegaan, Bij terug komst herkende hij zijn ouders niet meer, Nou Nooit meer! dan werken we maar wat harder. :wink:
Hebben wij nooit gedaan. In 2001 wel een "andere" vakantie met z'n drietjes naar Frankrijk gedaan. Wat een drama was dat. Nooit meer. Dan maar liever de "rompslomp" en kosten van een Florida-vakantie.

marisca
09-06-06, 09:17
Het moet dan ook maar net kunnen michael!
Niet iedereen kan het zich veroorlofen om ieder jaar te gaan!
Ja je moet er dingen voor laten om het bij elkaar te kunnen sparen, En vooral als je nog kinderen hebt en waar vaak ( Ik zeg vaak) de vrouw niet of partime werkt!
Dan word het gauw krap!
Gelukkig hebben wij niets te klagen tot nu toe maar je moet er altjd rekening mee houden dat het ook een keer een jaartje niet zou kunnen!
Wat ik ook vreselijk zou vinden.
Maar wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven denk ik altijd.
Dus kosten wat het kost,gaat bij mij iets te ver!

Maar goed dit word te serieus, maar ik dacht ook even aan de andere foremers .
Gr vanuit het zonnige Arnhem!

Michael66
10-06-06, 03:35
Het moet dan ook maar net kunnen Michael!
Niet iedereen kan het zich veroorloven om ieder jaar te gaan!
Ja je moet er dingen voor laten om het bij elkaar te kunnen sparen.
Klopt, ieder jaar gaan is niet voor iedereen weggelegd. Hoeft ook niet.
Klopt, je moet er dingen voor laten. Dat doen wij ook. We doen veel dingen niet, om zo te regelen dat we wel naar Orlando kunnen. Keuzes maken is een dagelijkse bezigheid.


En vooral als je nog kinderen hebt en waar vaak ( Ik zeg vaak) de vrouw niet of partime werkt!
Dan word het gauw krap!
Elk kid'je kost een extra ticket, een extra ruimtetje in de auto, een extra attractietoegang. En zodra het aantal kids groter is dan nul, ben je gauw aan het hoogseizoen gebonden. Niet prettig voor je beurs, maar dat is dan gewoon de situatie. De kostbare situatie.

En de vrouw werken ... mijn Chantalletje is al ruim een half jaar "in-between-jobs". Gelukkig wel een beetje WW, maar da's geen vetpot. De keuzes die we dagelijks maken worden steeds duidelijker. Maar we gaan nog steeds naar Florida. Dat is onze keuze.


Dan word het gauw krap!
Gelukkig hebben wij niets te klagen tot nu toe maar je moet er altjd rekening mee houden dat het ook een keer een jaartje niet zou kunnen!
Wat ik ook vreselijk zou vinden.
Maar wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven denk ik altijd.
Dus kosten wat het kost,gaat bij mij iets te ver!
Dat jaartje gaat er bij ons ook vast wel komen. Voorlopig geniet ik gewoon van elke keer dat het wél kan.

Koste wat het kost: voor mij gaat dat wel heel ver.


Maar goed dit word te serieus, maar ik dacht ook even aan de andere forummers.
Té serieus? Als andere forummers het nit interessant vinden, klikken ze wel ergens anders heen.

marisca
10-06-06, 08:26
Wij hebben veel gemeen , michael!
Alles wat jij antwoord ben ik het ook helemaal mee eens!
Er is ook geen enkele dag dat ik niet aan Florida denk! 8) 8)
Ik moet er ook niet aan denken op dit moment om weer terug in nederland te zijn op 8 juli!
Daar word ik heel sjagerijnig van!
:cry: Gr marisca :D

Michael66
10-06-06, 08:30
Ik moet er ook niet aan denken op dit moment om weer terug in nederland te zijn op 8 juli!
Ik wel!! maar 8 AUGUSTUS .... da's andere koek!

marisca
10-06-06, 08:34
Ik moet er ook niet aan denken op dit moment om weer terug in nederland te zijn op 8 juli!
Ik wel!! maar 8 AUGUSTUS .... da's andere koek!

Foutje! :oops:
ik ben net wakker! :roll: