PDA

Bekijk Volledige Versie : Vluchttijden blijven veranderen



Lindaa
05-08-18, 14:02
Onze vlucht heeft nu al vier wijzigingen ondergaan, waarvan 1 er resulteert dat wij nu een layover van 5 uur op PHL hebben. Kunnen ze dit maar blijven wijzigen en moeten wij die 5 uur maar accepteren ?

Anthon14
05-08-18, 14:47
Welke maatschappij vlieg je mee?

Als je met een Amerikaanse maatschappij vliegt zoek je nu bij voorbaat al een mooie vlucht uit op hun site met leuke overstap tijden en dan ga je bellen met Amerika om te klagen over je vlucht en aangeven dat je bewust een duurdere vlucht had geboekt om korte overstap tijden te hebben en nu dan 5 uur overlay hebt. Bij mij kreeg ik altijd een aanbod voor een andere vlucht en dan gaf ik aan dat ik al een alternatief had bekeken en gaf dan de gegevens door. Tot nu toe alle keren gewoon op die vlucht welke ik had uitgekozen gezet zonder problemen.

Maar ik bel wel altijd met Amerika omdat ze hier in NL veel moeilijker doen.

Mattie
05-08-18, 15:32
Ik ben van een overstap van een ~2 uur naar ~8 uur gegaan tja dat is natuurlijk iets te veel van het goede. AA vlucht maar geboekt via BA. Zelf al gezien dat er een betere connectie was dus even via Twitter een berichtje gestuurd en binnen een werd ik gebeld met excuses (de 'robot' (letterlijk) had de vlucht gekozen haha) en dat ze het veranderd hadden. Nu een overstap van ~3 uur alsnog jammer maargoed daar ga ik niet moeilijk over doen.

Lannie
05-08-18, 19:23
Wij hebben dit ooit ook een keer gehad, wij hadden toentertijd bij Expedia geboekt. Na een telefoontje was er nog een heleboel te regelen en kwam er zelfs een beter schema uit als dat we geboekt hadden!

Lindaa
06-08-18, 08:58
Ik heb geboekt bij BA en vlieg met AA. Bij AA via Twitter de vraag neergelegd of ik een latere vlucht kom krijgen zodat de layover nog maar 2 uur was maar daar zeiden ze dat ik bij BA moet zijn omdat ik daar geboekt heb. Ook BA wil niet meewerken...

Mattie
06-08-18, 09:00
Ja het klopt dat je bij BA moet zijn (had ik toen ook voor geinformeerd) maar bij mij was het geen probleem... vreemd... misschien omdat ik een 8 uur overstap had opeens?

Ruud2004
15-08-18, 17:28
@Linda: Wanneer vlieg je dan? Misschien kan je even (af)wachten en later weer bellen.