PDA

Bekijk Volledige Versie : 2d Magic Your Way Base tickets goedkoper bij Disney



Mattie
04-08-18, 16:17
Ik keek voor de grap even op de Disney site zelf of het allicht qua dollar koers nog gunstig was om daar tickets te bestellen maar je wordt automatisch doorgelinkt naar de prijs in euro's.
Echter ik zie daar dat 1x 2dg ticket €199 kost terwijl dit bij ATD.de €213 is. Zie ik iets over het hoofd? Over het algemeen is ATD toch wel een stukje goedkoper. Correct me if I'm wrong maar bij Disney zelf kan je toch ook gewoon ter plekke kiezen welk park op welke dag precies?

https://www.attractionticketsdirect.de/walt-disney-world-resort-tickets/magic-your-way-base-ticket
https://www.disneyholidays.com/walt-disney-world/tickets

Mushu
04-08-18, 17:34
Bij ATD.de ben je zeker niet altijd goedkoper uit. Vooral niet als het om 2 dagen kaarten gaat. De week of meer kaarten van ATD.uk en ie zijn wel echt een betere deal dan je bij Disney zelf kan krijgen. Bij Disney kan je inderdaad zelf kiezen welk park of welke dag je wil bezoeken. En als je de hopper neemt dan kan je ook op 1 dag meerdere parken bezoeken.

oscar
05-08-18, 04:50
Het viel me vandaag toevallig op toen ik langs de kassa's van AK liep dat ze nu een aanbieding hadden van 2 dagen park met hopper functie voor 200 euro., ex 7% tax.
terwijl ze een 3 dagen park zonder hopper voor 325 aanbieden.
Zelf had ik al kaarten via American Estates gekocht in Nederland voor 6 dagen plus, dit is toch weer goedkoper als je een langere periode Disney bezoekt.

Mattie
05-08-18, 15:23
Het viel me vandaag toevallig op toen ik langs de kassa's van AK liep dat ze nu een aanbieding hadden van 2 dagen park met hopper functie voor 200 euro., ex 7% tax.
terwijl ze een 3 dagen park zonder hopper voor 325 aanbieden.
Zelf had ik al kaarten via American Estates gekocht in Nederland voor 6 dagen plus, dit is toch weer goedkoper als je een langere periode Disney bezoekt.

Stond er toevallig bij tot wanneer die aanbieding geldig was? En bedoel je $200 ex tax of heb je dit al omgerekend?


Bij ATD.de ben je zeker niet altijd goedkoper uit. Vooral niet als het om 2 dagen kaarten gaat. De week of meer kaarten van ATD.uk en ie zijn wel echt een betere deal dan je bij Disney zelf kan krijgen. Bij Disney kan je inderdaad zelf kiezen welk park of welke dag je wil bezoeken. En als je de hopper neemt dan kan je ook op 1 dag meerdere parken bezoeken.
Nee dat blijkt, het verbaasde me alleen dat ik dacht laat ik toch hier even checken of ik wel naar de juiste tickets zit te kijken. Goed het scheelt €15 maar he met 5 personen is dat toch wel weer een leuk bedragje :)

oscar
06-08-18, 06:01
Stond er toevallig bij tot wanneer die aanbieding geldig was? En bedoel je $200 ex tax of heb je dit al omgerekend?


Nee dat blijkt, het verbaasde me alleen dat ik dacht laat ik toch hier even checken of ik wel naar de juiste tickets zit te kijken. Goed het scheelt €15 maar he met 5 personen is dat toch wel weer een leuk bedragje :)
Ik bedoel natuurlijk dollar ipv euro, ik zag dezelfde borden vandaag ook bij MK.
ik zal komende week bij Epcot even opletten of er een datum bij staat.

Mattie
06-08-18, 08:58
Super, dat is namelijk wel een mooie deal :) De prijs incl tax zal dan zo rond de 200 euro uitkomen gok ik miss nog iets goedkoper en als dat dan mét hopper is is het niet gek!

oscar
07-08-18, 23:37
Super, dat is namelijk wel een mooie deal :) De prijs incl tax zal dan zo rond de 200 euro uitkomen gok ik miss nog iets goedkoper en als dat dan mét hopper is is het niet gek!
Mattie,
Even bij HS voor je nagevraagd, de 2 dagen ticket kost 209 dollar ex 7% tax.
De actie is dat er nu gratis hopper bij zit, dit is alleen geldig voor de 2 dagen tickets.
De actie loopt al vele weken maar men kon mij niet vertellen tot wanneer de actie loopt.

Mattie
08-08-18, 08:59
Hi Oscar,

Ja 2 dagen tickets daar gaat het mij om inderdaad!!! Maar: wij gaan pas 28 sept die kant op dus de vraag is dan of de actie nog geldig is.... hm... Het is ook wel een erg groot bedrag om aan iemand te vragen om de tickets mee te nemen. Ik zal Disney zelf eens een mailtje sturen, niet geschoten is altijd mis!

Mattie
10-08-18, 08:48
Hm dit is toch wel erg jammer:


Dear Matthijs,
Thank you for contacting the Walt Disney World® Resort!

We are ecstatic to hear that you are planning to come visit us in September or October!

Please be advised that we can only confirm promotions that are listed on our website, click here to learn more about our special offers. (https://disneyworld.disney.go.com/special-offers/)

We are sorry if is not the response that you anticipated; we appreciate your understanding and look forward to future opportunities to entertain you!

If you have any other questions or challenges, please do not hesitate to contact us by calling us at 407-W-DISNEY (407-934-7639) or by chatting with us in the Help Center of the Walt Disney World® website. Cast Members will be happy to assist you further.

Sincerely,

Burton Lee
eCommerce Sales and Service Team

corrus
10-08-18, 09:20
Eigenlijk weet je nu nog steeds niets...
Dus dan zou het er op neer komen dat ieder park z'n eigen aktie voor toegang bedenkt, zonder dat het hoofdkantoor daar iets van weet?
Wél raar.

Mattie
10-08-18, 12:27
Of ze weten het niet of ze willen het niet zeggen (waardoor er dus een grotere kans is dat je vooraf toch maar tickets gaat kopen). Flauw tja ik vind van wel zeker als die actie aan de kassa gewoon geldig is. (Voor een een of andere kortingscode actie tja dan geef ik ze groot gelijk)

corrus
10-08-18, 13:03
Dus??
Gewoon met de bus naar de kassa... en dáár dan kijken of die aktie nog bestaat. :cool:

Mattie
10-08-18, 15:38
Ja dat kan maar hé als de actie er niet is koop ik net zo lief hier tickets (want: fastpasses) dat is een beetje het dilemma...

oscar
11-08-18, 16:04
Ik had er even een fotootje van moeten maken van de aktie, dan begrepen ze bij custumer service van Disney misschien beter je vraag, nu kreeg je inderdaad maar een vaag antwoord.
Fastpass is wel een heerlijk iets, we hebben 2 x AK bezocht en ook 2 x Flight of Avator gedaan, zonder de fastpass stonden er buiten rijen van meer dan 3 uur wachten ( ik kan ieder deze atractie wel aanraden, persoonlijk vind ik het de mooiste atractie die Disney ooit gemaakt heeft).

Mattie
12-08-18, 15:16
Ja of die actie moet echt nu afgelopen zijn (zou natuurlijk kunnen) of ze lopen er echt niet mee te koop. Allicht dat iemand anders er een fototje van kan maken :)

En ja qua fastpassess, in 2013 geweest toen was het nog "makkelijk" pas er in , fastpas er uit. Nu lees ik van alles over hele schema's mensen die "boos" zijn omdat Disney hotel gangers al 60 dagen van te voren mogen boeken (en er dus geen passen voor avatar zijn). Maargoed aankomende week hak in de knoop door hoor! We gaan "pas" 28 sept die kant op dus nog tijd genoeg.

oscar
12-08-18, 22:58
Ja of die actie moet echt nu afgelopen zijn (zou natuurlijk kunnen) of ze lopen er echt niet mee te koop. Allicht dat iemand anders er een fototje van kan maken :)

En ja qua fastpassess, in 2013 geweest toen was het nog "makkelijk" pas er in , fastpas er uit. Nu lees ik van alles over hele schema's mensen die "boos" zijn omdat Disney hotel gangers al 60 dagen van te voren mogen boeken (en er dus geen passen voor avatar zijn). Maargoed aankomende week hak in de knoop door hoor! We gaan "pas" 28 sept die kant op dus nog tijd genoeg.
En niet alleen Disney hotel gangers, ook de partnerhotel gasten mogen eerder gebruik maken van de 60 dagen voor fastpass ( Wyndham, Hilton, Best Western en Holiday inn).