PDA

Bekijk Volledige Versie : Help, is er iemand die nu of binnenkort naar Epcot gaat??



Ilse_
04-08-18, 16:44
We zijn zelf net terug uit Florida maar geen Disney parken bezocht en in Springs niet kunnen vinden wat we zochten.

Nu blijkt het wel te koop in het Mexico gedeelte in Epcot.

Het gaat om de Mickey oortjes van de film Coco.
( onze dochter heeft een nichtje verloren, dood geboren en die is Coco genoemd )
Ze heeft hier een flinke klap van gehad en tegelijkertijd is de film uitgekomen en daar is ze echt helemaal dol op.

Oortjes zijn pas sinds deze week verkrijgbaar en we willen haar hier dus erg graag mee verrassen !!!

Mocht er iemand zijn die wil en kan helpen dan hoor ik het graag. Natuurlijk vergoeden we de kosten.
Ik heb een foto dus die kan ik mailen zodat je weet wat je zoekt.

Alvast bedankt voor de moeite !!

Mattie
04-08-18, 17:03
Ik ga 28 sept die kant op weet nog niet of we naar Epcot zelf gaan maar mocht je tzt nog niks hebben laat het dan even weten. Mochten we niet naar Epcot gaan kan ik allicht elders kijken.

Ilse_
04-08-18, 17:10
Bedankt voor het aanbod. Moolenschotjes hebben ook al gekeken en daar is tegen gezegd dat deze echt alleen in Epcot te koop is.

Mattie
04-08-18, 17:42
Ok, we hebben nog niet besloten hier welke parken we doen (we gaan er 2 doen) dus laat het zeker even weten tzt mocht het nog niet geregeld zijn.

Ilse_
04-08-18, 17:45
Dank je wel !!

Mushu
04-08-18, 18:25
Ik ga eind september ook naar Florida en zeker naar Epcot. Als het dan nog nodig is, laat maar weten dan neem ik wel een kijkje in Mexico voor je.

Ilse_
04-08-18, 18:58
Super dank je wel !!!

Ilse_
06-08-18, 08:51
Niemand die er nu is toevallig??

Carthrax
06-08-18, 11:08
Wij gaan eind deze week naar Florida en begin volgende week naar de parken maar zijn wel pas aan het eind van de maand terug.

Ilse_
07-08-18, 09:01
Andere hulp die er geboden is is pas in September dus als je dit voor me zou willen doen zou ik er super blij mee zijn. Laat maar weten dan stuur ik je een pb

Carthrax
07-08-18, 11:54
Wij hebben wel een plekje in de koffer hiervoor hoor ;)
Stuur anders maar even een pb.

Carthrax
08-08-18, 14:37
hmm ik heb 2x een pb gestuurd maar is zie niets in de verzonden box. Zou je mij anders even een pb willen sturen met jouw mail adres?