PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Orlando - Miami mei 2019



Scruy
27-07-18, 15:46
Hallo!

Volgend jaar gaan we van 23 mei tot 6 juni naar Florida (ik, man en zoontje van 4 jaar).
De eerste 7 nachten verblijven we in een villa in Davenport, deze is reeds geboekt. De vliegtickets zijn we nog even aan het zoeken, zijn wat aan het wachten op een goede prijs. Nu was ik toch al eens aan het kijken naar hotels voor de week nadien en blijkt dat er toch al redelijk wat vol zit!
Misschien toch al wat hotels vast leggen denk ik dan? :confused: Vandaar wat raad en/of tips voor onze route van de tweede week van onze vakantie. Deze route hadden we in gedachte:

Donderdag 30 mei: Davenport - Sanibel
Vrijdag 31 mei: Sanibel
Zaterdag 1 juni : Sanibel - Homestead (bezoek Everglades)
Zondag 2 juni: Homestead - Key West
Maandag 3 juni: Key West
Dinsdag 4 juni: Key West - Miami
Woensdag 5 juni: Miami
Donderdag 6 juni: Miami - naar huis

Wat vinden jullie hiervan?

Alvast bedankt voor de moeite!

Ruud2004
28-07-18, 14:06
Kijk even in onze reisverslagen naar Florida, wellicht kunnen jullie daar wat info uit halen. Je zal het lezen, qua hotel is het La Quinta Inn & Suites aan de Sanibel Causeway een aanrader. Dit hotel heeft tijdens de laatste orkaan de nodige schade opgelopen, maar dat zal volgend jaar toch wel weer in orde zijn. Ook het BW Hibiscus in Key West vonden wij erg fijn. Mocht je nog iets specifieks willen weten, laat het dan weten.

Mattie
30-07-18, 10:58
Let even op bij hotels of je (gratis) kan annuleren, vaak kan dat en dan is er helemaal geen bezwaar om (alvast) iets vast te leggen. Wel even opletten dat je de boel ook weer annuleert als je wat anders ziet :)