PDA

Bekijk Volledige Versie : Cirque du soleil Disney springs



mirretje
21-07-18, 14:49
Hallo allemaal,
Ik ben nu al geruime tijd aan het zoeken naar tickets voor Cirque du soleil op Disney Springs. Ik kan ze echter niet vinden. Vorig jaar zijn wij naar La Nouba geweest en wat was dat fantastisch zeg! We willen graag dit jaar weer. Ik weet dat La Nouba in december is gestopt en dat er een nieuwe show zou komen maar weet iemand of die er al is?
Ik heb wel kaarten gevonden voor de ijsshow in Orlando maar we willen liever naar de "tent" bij Disney Springs.

Mushu
21-07-18, 19:31
Voor zover ik op de hoogte ben is er nog geen nieuwe show en is ook nog niet bekend wanneer die gaat komen (maar gaat er ooit wel komen).

Ilse_
21-07-18, 21:09
We zijn nu 2x in Disney Springs geweest de afgelopen dagen maar hebben niks gezien van een nieuwe show. Vorig jaar met La Nouba werd dit overal aangekondigd. Denk dus dat er nog niks nieuws is op dit moment

mirretje
22-07-18, 00:17
Okee, dank jullie wel! Jammer hoor, maarja de volgende keer dan maar....

Daffelina
14-06-22, 22:15
Inmiddels draait Drawn to Life. We zijn er naar toe geweest. Ik vond het geen spectaculaire show, maar wel een overweldigende en indrukwekkende show onder het motto: Je kunt bereiken wat je wilt, als je maar doorzet. Ik zou de show zeker nog een keer willen zien. En op vrijdagavond 27 mei zat de voorstelling van 8 uur helemaal vol.