PDA

Bekijk Volledige Versie : vlucht op site schiphol



ietie
18-07-18, 19:47
Ik vind het altijd prettig om mijn vlucht vast te zetten in de app van schiphol om alle updates te ontvangen.
Nu kan ik onze aankomende vlucht nergens vinden , ben ik te vroeg? , ik vertrek op 7 augustus om 11.55 naar toronto met air canada.
Kan het zijn dat de vlucht nog ingevoerd moet worden in het systeem ?

Mattie
18-07-18, 20:14
Als ik op de site kijk zie ik hem ook niet staan (https://www.schiphol.nl/nl/vertrek/?datetime=2018-08-07%2008%3A00%3A00) welk vluchtnummer heb je?

corrus
18-07-18, 20:14
Is het bevestigingsnummer van Air Canada of United Airlines?
je hebt vast wel een bevestiging van het reisbureau waar je geboekt hebt.

Scooby
18-07-18, 20:30
Wij vertrekken 26 juli met KLM naar Orlando. Op het bijbehorende vluchtnummer ziet hij ook niets. Vul ik het vluchtnummer in van Delta(want deze vlucht wordt door hen uitgevoerd) dan vind hij hem wel. Ik ga ervan uit dat hij voor vertrek nog wel zichtbaar wordt op het KLM vluchtnummer. Ik heb het trouwens ingevoerd op de site en niet op de app.

corrus
18-07-18, 20:35
Je hebt in ieder geval een airline confirmation number nodig.
Gewoon het reisbureau bellen, want dit is niet de manier zoals het hoort.

ietie
18-07-18, 22:14
Geboekt rechtstreeks bij united .
Vlucht nummer UA 8511.
Als ik kijk op de site naar een week eerder staat hij er gewoon op onder bovenstaande vluchtnummer.

ietie
18-07-18, 22:28
Sorry hij staat erop onder het nummer van air Canada en onder het nummer van Lufthansa..

corrus
18-07-18, 23:26
Dan moet je dus Lufthansa hebben en als dit dan nog steeds niet klopt dan toch maar even het reisbureau bellen,
Waar had je dit geboekt??

ietie
19-07-18, 07:43
Rechtstreeks bij united

corrus
19-07-18, 13:53
Bellen naar UA in de ochtend want dan krijg je Nederlands (nou ja, Belgisch :) )
Daar even zeggen dat je met de PNR die je nu hebt geen kant uit kan.
Vergeet trouwens ook niet je milesnummer in de boeking te zetten

ietie
19-07-18, 14:45
Ik weet zo even niet waar PNR voor staat .
Ik kan mijn vluchten zien op de site van united en air Canada, voor de eerste 2 vluchten zijn de stoelen toe bedeelt en ik kon mijn miles nummer toe voegen.
Het is alleen vreemd dat ik ze niet kan vinden op de site van Schiphol.
Ik wacht het nog even af anders ga ik volgende week een keer contact op nemen met united .
Ik krijg wijzigen wel gewoon door via united, het is dus niet zo dat ik niet in het systeem sta.

Ruud2004
23-07-18, 20:41
PNR staat voor "Passenger Name Record"

ietie
24-07-18, 16:09
Heb contact opgenomen met schiphol en daar werd mij verteld dat hun de vlucht pas kunnen publiceren als hij door de vliegtuigmaatschappij is aangemeld. Dit kan nog tot maximaal 24 uur voor vertrek .
Maar onze vlucht staat er sinds vandaag op !