Bekijk Volledige Versie : Disney Hotels bezoeken, mag dat?
Mag je als niet-gast een disney hotel bezoeken?
We willen graag met de boot van disney springs naar port orleans...mag dat als bezoeker?
Jazeker!
Dit geldt voor ieder Disney Resort hotel.
Jazeker, je stapt gewoon in de boot en eenmaal uit de boot loop je het hotel binnnen. Niemand zal vragen of je er logeert. Dit hebben wij al vele malen zo gedaan.
Jazeker en het is ook de moeite waard om in diverse hotels een tour te doen. Kost niks en is voor iedereen.
Wij hebben inmiddels 2 keer de "Boma and Jiko Culinary Tour" gedaan in Animal Kingdom Lodge: https://www.themouseforless.com/blog_world/2017/04/boma-and-jiko-culinary-tour-at-walt-disney-worlds-animal-kingdom-lodge/
en de "Wonders of the Lodge Tour" in de Wilderness Lodge: http://www.wildernesslodgesite.com/content/wilderness-lodge-tour
We hebben voor juli 2019 al het hotel geboekt, lijkt me leuk om volgende maand er al eens te gaan kijken....hoezo voorpret😄😄
Bedankt voor de links, we gaan zeker een tour doen.
Leuk ! Dus je mag ook gratis met de boot /monorail als je geen entree kaarten hebt voor het park ?
moonlight91
18-07-18, 19:21
Wij slapen altijd rondom de Idrive
maar ben ook erg nieuwschierig naar de resorts
daarom hebben we voor kerstdag een restaurant geboekt in een van de disneyhotels
koenkamphuys
19-07-18, 07:31
Dit is een geweldige tip.
tomenvalesca
20-07-18, 12:57
wij zijn ook al bij art of animation gaan kijken, gewoon zeggen dat je overweegt om hier volgend jaar je vakantie te boeken, even je ID laten zien en je mag naar binnen, geen enkel probleem
wij zijn ook al bij art of animation gaan kijken, gewoon zeggen dat je overweegt om hier volgend jaar je vakantie te boeken, even je ID laten zien en je mag naar binnen, geen enkel probleem
Je hoeft niet eens te zeggen dat je een verblijf overweegt, het is toegestaan om het resort te bezoeken. Als je met de Disney transportation gaat (bv bus) dan hoef je ook je ID niet te tonen, alleen als je met de auto binnenkomt.
Zo heb ik alle resort al bezocht (als ik er niet verbleef).
Welke zijn het leukste/mooiste om te bezoeken???
Welke zijn het leukste/mooiste om te bezoeken???
Art of Animation Resort (Cars, Nemo, Lion King), Fort Wilderness Resort & Campground (oa paardenstallen/ kinderboerderij en leuk om te fietsen of een segway tour te doen), BoardWalk (wat entertainment in de avond) maar bij grote drukte sluit de parkeerplaats wel voor bezoekers die met de auto komen en Animal Kingdom Lodge (indrukwekkende lodge en dieren kijken). De andere zijn ook leuk om te bezoeken hoor maar deze springen er wel tussen uit vind ik.
Oke thnx. Art of Animation hebben we een nachte geslapen dus die kennen we maar de rest nog niet. Eens kijken of we dat de komende dagen nog in kunnen plannen.
Art of Animation Resort (Cars, Nemo, Lion King), Fort Wilderness Resort & Campground (oa paardenstallen/ kinderboerderij en leuk om te fietsen of een segway tour te doen), BoardWalk (wat entertainment in de avond) maar bij grote drukte sluit de parkeerplaats wel voor bezoekers die met de auto komen en Animal Kingdom Lodge (indrukwekkende lodge en dieren kijken). De andere zijn ook leuk om te bezoeken hoor maar deze springen er wel tussen uit vind ik.
Anita&Dennis
22-07-18, 14:51
Zou het ook leuk zijn om een fiets te huren en rond de diverse hotels te fietsen? We hebben al eens een rondje in Celebration gefietst 3 jaar geleden.
Onze dochter van 1,5 jaar vind fietsen erg leuk, vandaar
Zou het ook leuk zijn om een fiets te huren en rond de diverse hotels te fietsen? We hebben al eens een rondje in Celebration gefietst 3 jaar geleden.
Onze dochter van 1,5 jaar vind fietsen erg leuk, vandaar
Ja dat is ook leuk. Maar je kan niet over heel het Disney Resort fietsen (langs meerdere hotels). Je zal dus een hotel uit moeten kiezen waar ze fietsen verhuren en daar gaan fietsen. Dat hebben wij gedaan op Fort Wilderness Resort: http://vanreeshakunamatata.blogspot.com/2013/09/moeder-ik-wil-bij-de-revue.html De andere resorts hebben niet zoveel oppervlakte om echt leuk te kunnen fietsen denk ik.
Vanmorgen bij wilderness campground geweest. Niet gefietst maar we mochten zo door. Gebruik gemaakt van de bus om ons naar de pony’s en het meer te laten brengen. Onze dochter vond het erg leuk!
Hoe duur is het parkeren bij een disney resort. Als dat goedkoper is dan bij de parken kun je dan je auto daar neerzetten en met een shuttle bus gratis naar een disney park of kost die shuttle bus je dan ook wat?
Zal je niet lukken. Je mag er wel parkeren om het Resort te bezoeken maar dat is maar voor een bepaalde tijd.
Ah ok dus helaas geen slimme manier om de hoge parkeerkosten van de parken te omzeilen hoelang mag je max staan dan bij zo'n resort?
De meeste mensen kiezen ervoor om gewoon de parkeerkosten te betalen. Kost je gewoon veel extra tijd die je beter in het park kunt gebruiken.
Maar zijn wel wat gratis opties: https://www.moneymanifesto.com/how-to-park-for-free-at-disney-world-theme-parks-and-why-we-didnt-7828/