PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Lavie74: we gaan weer



Lavie74
01-07-18, 21:19
Het is de maand juli. De maand waarin wij weer naar Florida gaan. Het aftellen kan beginnen.
Als je ons wilt volgen kan dat op https://lavie2florida2018.blogspot.com/2018/05/we-gaan-weer.html. Ik heb ook een volgen button toegevoegd aan het blog. Wel zo makkelijk ;-)

Leuk als je meeleeft met onze belevenissen. Een reactie achterlaten op het blog mag altijd!

Ilse_
02-07-18, 07:12
Ik ga weer gezellig meelezen !!

Lannie
02-07-18, 09:05
Ook ik lees weer mee. Fijne vakantie!

Cindy1969
02-07-18, 18:04
Ook ik ga meelezen, zag dat ik al aangemeld was als volger. Veel plezier alvast, fijne vakantie!

stephie
03-07-18, 18:40
Leuk, heerlijk vooruitzicht! Ik ga meelezen.

Lavie74
21-07-18, 14:38
De eerste 2 dagen zitten erop. We hebben ontzettend veel beleefd. De blogs staan online. Lees gezellig mee als je wilt.

Lavie74
26-07-18, 05:35
Zo de eerste week zit er op! Wij zijn van Miami naar de Keys gereden en zitten nu aan de Golfkust. Je kunt meelezen met onze avonturen. Veel leesplezier. Tips zijn altijd welkom!

Lavie74
29-07-18, 19:43
We zijn aangekomen in de villa. Even heerlijk uitrusten de komende 9 dagen. Hoewel... Uitrusten en stilzitten is wel lastig ;-) Seaworld, Shoppen en Sightseeing staan op het programma

Lavie74
10-08-18, 21:19
Vandaag weer geland op Schiphol. Laatste blog is geplaatst. Iedereen die meegelezen heeft bedankt voor het volgen en tot de volgende keer!

Digitalman
11-08-18, 10:14
Welkom thuis! Ik heb lekker meegelezen. Heerlijke vakantie zo te zien!

Mushu
11-08-18, 17:46
Ook ik heb jullie gevolgd tijdens de vakantie. Jammer dat het er weer op zit maar jullie hebben een leuke vakantie gehad in ieder geval. Bedankt voor het bloggen.

Lavie74
28-06-23, 16:05
Inmiddels zitten we weer in Florida. Vorige week aangekomen in Miami, nou ja, dat was de bedoeling. Door weersomstandigheden landen we op Orlando.
Uiteindelijk wel in Miami aangekomen, een weekje rondgereisd. En nu lekker genieten hier in Tuscan Ridge.

Wil je onze belevenissen volgen? Check dan ons blog: lavie2florida2018.blogpost.nl

elstars
29-06-23, 18:59
Leuk om mee te lezen, bedankt! Fijne vakantie voor jullie.
Jullie hebben veel pech op de heenreis gehad, gaan jullie nog een claim indienen, het lijkt dat jullie daar recht op hebben.

Lavie74
11-07-23, 20:51
Hi Elstars, ik denk dat onder overmacht valt. Ik had er tijdens de vakantie wel naar gekeken. Maar wilde genieten in Florida. Nu weer thuis. Ik ga het nog uitzoeken. Als je tips hebt?
Het meest vervelende was dat je zolang moest wachten en dat er geen drankje/water of versnapering aangeboden werd. 8 uur lang! Dat was een beetje teleurstellend.

elstars
12-07-23, 18:34
Het was erg leuk om mee te lezen met jullie uitgebreide verslag. Bedankt.
Hieronder vind je het klachtenformulier voor BA en voor American Airlines (dat waren toch de maatschappijen met wie jullie vlogen?)

Formulier voor klacht bij British Airways
https://www.britishairways.com/en-gb/information/help-and-contacts/complaints-and-claims


Formulier voor klacht American Airlines:
https://www.aa.com/contact/forms?topic=#/

Ik denk dat belangrijk is om de klacht in te dienen bij de maatschappij waar je de boeking hebt gemaakt. Ik zou het gewoon proberen en ik zou niet bij voorbaat denken dat je geen kans maakt. Volgens mij heb je gewoon recht op een hele flinke vergoeding omdat jullie zoveel vertraging hebben gehad. Jullie hadden niet alleen veel vertraging, maar kregen ook niets tijdens aangeboden tijdens de vertraging. Vooral Amerikaanse maatschappijen zijn erg gevoelig voor dit soort klachten.

Succes! Niet geschoten is altijd mis.

Lavie74
14-07-23, 20:01
Hi Elstars, ik heb een formulier ingevuld. We gaan het zien. Nadruk gelegd op 8 uur te laat het vliegtuig uit gelaten worden. En dat we geen eten en drinken in die periode hebben gekregen. We gaan zien wat het oplevert. Als ik reactie heb laat ik het weten.

elstars
16-07-23, 08:09
We horen het graag wanneer jullie bericht terug krijgen. We duimen voor jullie.

Lavie74
04-08-23, 19:52
Hierbij even een update. We hebben een voucher van British Airways ontvangen ter waarde van 250 pond. Komt neer op 50 pond pp.
We hadden geboekt via American airlines. Daar had ik ook een bericht naar gestuurd. Die verwezen naar de uitvoerder van de vlucht, BA. Deze heeft dus een aanbod van 250 pond gedaan. Prima. We hadden nergens op gerekend.
Dus fijn dat we nog wat gekregen hebben!

elstars
19-08-23, 21:24
Bedankt voor de update. Fijn dat jullie dit met een goed gevoel kunnen afsluiten.