PDA

Bekijk Volledige Versie : Betaald parkeren outlet



VanDorp
30-06-18, 00:29
Ik kijk net op fb. En zie al enige tijd commentaar.
Het schijnt dat bij de malls er 10 dollar parkeergeld gevraagd wordt. Maar je dan wel " ver" moet lopen om maar binnen te komen??
Iemand recentelijk ervaring?

Treesanne
30-06-18, 02:22
Nog nooit van gehoord. We zijn nu in de US en niemand heeft gevraagd om geld. We hebben diverse malls bezocht.Lijkt me een kwestie van bedrog.

cant51
30-06-18, 08:28
Ben net terug gewoon op de parkeerplaats "dichtbij" gestaan zonder te betalen bij de outlets en malls.

Er staan wel borden als je aan komt rijden bij de outlets over betaald parkeren maar dat zijn hooguit 10 plekken helemaal vooraan die kan je dan via een app reserveren maar de rest is gratis, of het moet in een week tijd veranderd zijn :-).

Maar gezien het voorgaande bericht is dat ook niet het geval.

KevinB
30-06-18, 09:28
http://www.premiumoutlets.com/outlet/orlando-vineland/stream/parking-just-got-easier-5728548

De parkeergarage bij de Vineland outlet kost nu $10,- , parkeren op het normale parkeerterrein is gratis.
Als je op tijd komt kun je daar gewoon een plekje vinden.

VanDorp
30-06-18, 13:27
Bedankt. De berichten op hun fb pagina lijken dus overdreven.

P9ol
01-07-18, 14:38
Ik heb filmpjes op you tube gezien waar hele delen van de parking(premium outlet vineland) afgezet is omdat het valet parking is geworden en dat betaald parkeren met die app. Ook is de parkeergarage betaald parkeren geworden. Dus zeker op de drukkere dagen/tijden wordt het een stuk lastiger om gratis te parkeren.

marjolijne
01-07-18, 21:49
Wij waren in de meivakantie en zelfs om 17:30 was het voor ons nog een uitdaging om een parkeerplakje te vinden bij Vineland.
Er waren wel speciale plekjes voor compact cars, die waren niet allemaal bezet. We zijn niet aan de voorkant geweest, dus niet gezien of het betaald parkeren druk was.

Syllvia
08-07-18, 11:24
wij waren eind mei bij de Premium Outlet, (int. drive) een heel groot stuk valet en betaald parkeren.
Helemaal achteraan is een stuk waar je gratis mag staan.

sunnyrojo
08-07-18, 18:52
Gratis parkeren is een stukje verder lopen,
Soms is valet parking makkelijk zeker vlak voor vertrek weer terug naar Nederland gaan en alle spullen in de auto staan en we toch nog even willen shoppen:cool:

knaapje
09-07-18, 15:03
........
vlak voor vertrek weer terug naar Nederland gaan en alle spullen in de auto staan ……………

en dan valet parking met sleutelafgifte?

Frans1949
09-07-18, 15:26
........
vlak voor vertrek weer terug naar Nederland gaan en alle spullen in de auto staan ……………

en dan valet parking met sleutelafgifte?



Ik weet dat het puur persoonlijk is.
Maar niemand krijgt mijn (huur)auto mee voor valet parking.
Zelfs niet als ze mij zouden betalen.:cool:

sunnyrojo
09-07-18, 17:37
en dan valet parking met sleutelafgifte?
ja het werkt inderdaad meestal zo sleutelafgifte en zij parkeren hem voor je.




maar dit doen we zeker niet met sleutelafgifte:eek: hebben we nooit hoeven doen? en we mogen hem zelf wegzetten, wordt alleen in de gaten gehouden
bij valet parking (Miami) is het een afgeschermd gedeelte vd parkeerplaats waar je extra voor betaald omdat je voor de ingang parkeert en er uiteraard minder plaatsen zijn waar op gelet wordt.

Digitalman
10-07-18, 02:18
Net terug van Vineland Outlet Mall, maar parkeerterrein is nog gewoon gratis. Met borden staat Valet en Indoor parking aangegeven en daar moet je wel voor betalen.

VanDorp
10-07-18, 06:27
Ok. Bedankt voor jullie reacties.