PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel aan de Golf van Mexico



Angeline Kievits
24-06-18, 01:23
Ja hoor, we zijn alweer bezig onze reis in mei 2019 samen te stellen. Dit keer zonder kinderen (geen pretparken dus!) maar met mijn zus en zwager. Volgens ons is er nog zooooveel te ontdekken in Florida, dus nogmaals voor Florida gekozen. Mijn zus en zwager vliegen tussendoor een paar dagen naar Memphis voor m.n. Graceland (mwah...niet zo onze smaak) en wij willen dan 2 nachten aan de Golf van Mexico doorbrengen (onze uitvalbasis is Davenport waar we hetzelfde fantastische huis gaan huren als dit jaar). En ik kan natuurlijk een hotel zoeken maar ja, op de plaatjes beloven ze vaak van alles dus volgens mij kan ik die vraag het beste aan jullie, de experts, vragen.
Is er iemand die een leuk hotelletje / geweldige plaats met mooi strand weet aan deze kant van Florida? Dichtbij zee uiteraard. We kennen eigenlijk alleen Clearwater Beach (dat we prachtig vonden) maar zo zijn er vast meer bijzondere plekjes aan die kant te vinden. We houden wel van lekker lui liggen aan het strand maar ook een beetje de omgeving verkennen hoort daar bij uiteraard.

En nog een vraag: dit jaar schijnt m.n. de 2e helft van mei nogal regenachtig geweest te zijn (wij waren er tot 11 mei en zo goed als alleen maar zon gehad) dat iets te maken had met een vroege tropische storm als ik me niet vergis. Is dat altijd zo in mei of is dat een uitzondering geweest?

Alvast bedankt!

elstars
24-06-18, 11:07
Het weer in de tweede helft van mei was dit jaar uitzonderlijk, maar garanties zijn sowieso nooit te geven. In Nederland hebben we immers ook een hele tijd erg mooi weer gehad in de lente. Is ook niet helemaal normaal. Het was in die periode beter in Nederland dan Florida.

Leuk hotel aan zee: Tradewinds in St. Petersburg. Dit hotel heeft ook een iets goedkoper ‘zusje’ vlak bij.
Ook leuk: hotel op Anna Maria Island (ik heb geen ervaring met hotels hier, heb alleen dagtochtjes hier naartoe gemaakt).

Fleurida
24-06-18, 16:08
Hallo, dit is misschien ook een idee:
http://www.sunsetbeachcottagerentals.com/

Wij hebben zelf hier gezeten en dat was perfect, 1 blok van het strand af:
http://crystalpalmsbeachresort.com/

Angeline Kievits
25-06-18, 13:18
Goeie tips! Daar zijn we nog niet geweest dus ik neem het mee. Dank je wel!

wendy1
28-08-18, 03:49
Wij zijn ook op zoek naar een hotel/cottage aan de kust ter hoogte van Anna Maria Island/Clearwater. Het is voor 1 gezin van 4 personen (2 kids: 9/13) op 1 kamer. Liefst beach access:-)

Iemand tips?

Ebelix
02-09-18, 12:49
Op Clearwater Beach zijn er vele mogelijkheden. Denk aan het Hilton, Marriot, Hyatt en nog vele andere hotels die aan het strand zitten. Het is wel prijzig maar zeker de moeite waard.