PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral



Kletskous
10-06-18, 22:07
Vorig jaar hadden wij een villa gehuurd in Cape Coral, en lag er een boot voor de deur. Deze hebben wij toen voor 2 dagen erbij gehuurd. Fantastische ervaring!

- Wie weet nog meer villa’s in Cape Coral waar al een boot bij ligt? Linkjes? (Liefst Nederlandse eigenaar)

En anders: stel je hebt een villa met gulf access en een aanlegsteiger maar dus zonder boot. Die moet je dus ergens gaan huren. Hoe doe je dat dan praktisch als je deze voor een aantal dagen wilt huren en mee wilt nemen naar je villa? Je rijdt met de auto naar het verhuurbedrijf, krijgt een boot en vaart weg. En dan staat je auto dus nog bij het verhuurbedrijf en die heb je nog wel nodig Of kan een boot dan bijvoorbeeld ook bij de villa afgeleverd worden?
Iemand tips/ervaring?

Mattie
11-06-18, 12:16
Ik zat ook te kijken voor ons (maar uiteindelijk vond ik het toch te duur dus we doen gewoon 1 dagje). Bij de meeste verhuurbedrijven kan je de boot laten bezorgen (extra kosten). Andere opties zijn, met zn 2'en de boot halen, 1 vaart de ander rijd terug. Of je pakt een taxi/bus/uber :)

Kletskous
11-06-18, 12:57
Ja, dat had ik ook al bedacht maar dan wordt het wel een érg duur grapje ! En een paar dagen boothuur IS al zo duur hè...En ik rijd niet in het buitenland, en ik vaar niet dus dat wordt 'em niet :)
Dan toch liever een villa mét boot waar je deze een paar dagen bij kunt huren eventueel.

Mattie
11-06-18, 14:47
Tja dan kan je inderdaad beter zoeken naar iets met boot of alsnog een uber nemen naar de haven :) Succes!

nicolea
11-06-18, 19:25
Wij hebben indertijd de boot gehuurd via het management waar we ook de villa hadden gehuurd. Op de ochtend van de boothuur hebben zij ons naar de bootverhuur gebracht, was handig! https://www.florida-usa.nl/

Kletskous
11-06-18, 22:12
Oja, Villa Palmbreeze hebben wij ook naar gekeken maar die was destijds beduidend duurder. Maar wel érg mooie villa en vriendelijke contactpersoon, zeer behulpzaam.
Maar goed om te onthouden inderdaad.

angelique100
14-06-18, 12:57
Wij huren altijd een boot tijdens ons verblijf. 9 van de 10 keer bezorgd de bootverhuurder de boot gewoon op locatie en wordt daar dan ook weer opgehaald

Kletskous
14-06-18, 16:49
Dat is wel erg fijn ja. Zitten daar extra kosten aan verbonden of hangt dat af van de verhuurmaatschappij?

lisje
15-06-18, 22:14
http://www.villatheriviera.com/

zijn vrienden van ons....
Geen Nederlanders maar Belgen.

Kletskous
16-06-18, 11:56
Kan de link niet openen? Server onvindbaar krijg ik..

lisje
16-06-18, 21:25
Kan de link niet openen? Server onvindbaar krijg ik..

ik kan hem gewoon openen...
Maar anders moet je een keertje villa The Rivièra Cape Coral in Google zoeken. Kom je zeker op hun website.
Zag wel dat hun boot niet meer op de site staat maar kan wel navraag doen hoeveel het kost om te huren..

Kletskous
16-06-18, 22:57
Ik kan de site op mijn iPad niet openen, ook niet als ik het google. Maar heb em inmiddels via Homeaway gevonden. Ziet er mooi uit ook hoor!
Maar de kosten van huren van een boot kan ik inderdaad niet achterhalen. Mocht de keuze weer ooit op Cape Coral vallen en dan deze villa (hem em wel opgeslagen!) komt dat vast goed!