PDA

Bekijk Volledige Versie : Halloween



Stefan&Jolijn
06-06-18, 12:34
Wij zijn van 18 oktober tot 8 november dit jaar in Florida. Eerste week gaan we rondreizen o.a. naar New Orleans.
Tijdens Halloween zijn wij in Orlando. Wij twijfelen of we naar Walt Disney World gaan voor Mickeys not so scary halloweenparty
of dat we misschien gaan rondrijden om te kijken hoe halloween 'echt' wordt gevierd in amerika.

Iemand hier tips of ervaringen mee?

Mushu
06-06-18, 13:48
Disney is erg leuk om te doen! En het is hoe Halloween echt wordt gevierd in Amerika :). Je kan er trick or treaten er zijn leuke shows, het is mooi versierd en er is een Halloween parade en nog veel meer. Een andere optie is om door een wijk te rijden om naar de versieringen in de tuinen te kijken. Trick or treaten als onbekende wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd, mijn ervaring is dat ze tegenwoordig vooral langs bekenden in de straat gaan. Er zijn ook speciale haunted houses die je kan bezoeken. En sommige farms organiseren ook van alles zoals Hay rides en pompoenroutes. Ook kan je zelf een pumpkin kopen en er wat leuks van maken. De pitten kan je roosteren en lekker opeten.

Roy Reuter
06-06-18, 16:46
Als je er van 18 oktober al bent, zou ik in een van de eerste dagen naar Mickey's Not So Scary gaan. Op Halloween zelf of de dagen ervoor en erna is het massaal druk op de feestjes. Anders zou ik aanraden na 31 oktober naar het feestje te gaan. Op Halloween zelf zou je dan in van de leuke stadjes in kunnen gaan om te kijken wat ze daar doen.

VanDorp
06-06-18, 23:42
Wij hebben al tickets voor de 1e halloweenavond op 17 augustus hahaha maar als ik alles lees en filmpjes kijk dan ben ik enthousiast.

Leuk dat je er de echte halloween periode bent

Stefan&Jolijn
21-06-18, 17:12
Wij hebben inmiddels een keuze gemaakt wat we gaan doen. Wij gaan op 30 oktober naar Mickey's not so scary halloween party en gaan op 31 oktober naar Celebration om daar het 'echte' halloweensfeer mee te krijgen. Bedankt voor de reacties en tips!